Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor önts bele olyat ami belevaló. az olajok keverednek egymással, abból nem lehet gond.
Üdv!

Mi a teendő akkor, ha nem tudom milyen motorolaj van a blokkban de rá kellene tölteni?
Nem éri el a nívópálcát.... Viszont az olaj még szép karamell színű ergo nincs benne sok km...
Előre is köszi!
üdv tasi legyen igazad köszönöm barátom elméletileg jó
üdv nem jár szépen a motorja nem elvittem a gyújtást kiméretni semmi baja és a jeladó is jó cdi-re tippelek de azt mondta a srác ha az rossz akkor nincs szikra
Sziasztok!

Adott egy 2007-s 600RR, a jelenség, hogy magas motorhőmérsékletnél (kb. 100 fokos víz felett) a generátor oldal felől ütemesen kattogó hangot hallani de nem mindig és ha visszahűl kicsit a blokk, abbahagyja. Mitől lehet ez?
Sziasztok motorosok!
Már sokszor segitettetek nekem a nyűgjeimben most is ilyesmivel fordulnék hozzátok.
A lányom kismotorját keeway matrix az istennek sem tudom jól behangolni.Már vettem rá új karbit mert a régibe beletörték a keverékcsavart.Bármit csinálok vele elindul mint az igásló sztán 35-40 km-nél lehörög és az istennek sem megy jobban.Eléggé füstöl is kéken-kékesszürkén bárhová állitom a karbit.Cseréltem benne főfúvókát nagyobbra kisebbre,kipucoltam többször is de a jelenség megmaradt.Van valami tippetek ilyesmire?A gilerámat egy két nap alatt belőttem de ez kifog rajtam.........
hello
ha jól tudom akkor veztengelyeket csak átköszörülni szoktak, tehát egy már meglévő bütyköt más profilúra és feledzik újra a felületet. de javításra nem használható, hacsak nincs egy másik tengely aminek a bütyökprofiljából kijön az amire neked szükséged lenne. tehát ha van egy elkopott tengelyed abból szerintem nem lehet csinálni egy gyári méretűt ami ugyanabba a motorba jó lenne.
Most vettem 400 dolcsiert nyomatekkulcsot. # kulombozo egyseget ismer sipol vibral cipot befuz. Azert 35 ev folyamatos motorszereles utan is igencsak hasznalom a nyomatekkulcsot. Nem mindenhol de hasznalom.
Nem jo ha osszeroppan a kerekcsapagyak kozott a tavtarto mert az rovid idon belul elintezi a kerekcsapagyakat, vagy ha a 2 blokkreszt jobban osszehuzod megszorul a fotengely csapagy (nyugvo) vagy ugyanannyira fontos a hengerfejnel is. Szigoruan betartom ezeket.
nem elég volt mikor én szerelgettem a mezőgazdasági trabantomat különben nagyfater még kompresszort is talált az út mellett a boldog békeidőkben mostmár drága a zócskavas... olaj abból van elég
gondolom láttad már hogy szerelgetnek a hegyen a traktoristák
olaj folyik méterszám, a rossz alkatrész eldobálva ott a hol épp megdöglött
Elsőre szereltek a szemenkénti vető miatt egy ledes dobozt a csókának hogyha elakad a 24 ledből az világít és megtalálja gyorsan melyik az az elem.
No mikor kérdezték hogy nincs gond mutatja egy se villog...........de tele a tartály maggal.................az állatja kikapta a dobozból a biztosítékot ne villogjon neki.
mikor az 1/2 T szárra rákúrnak egy félméteres 3/4-es csövet és megcibálja mint állat a hengerfejcsavart vagy jó lesz vagy nem de bánná a lipicai csődör bánatos farkincája de ott nem áll le megszerel bármit
Láttam traktoroscsókát aki levette kézzel a zetor hátsót és arrébbvitte.
Mit vársz az ilyen medvéktől?
Vizetfacsar egy ekéből is.
alapból megértem mert rengeteg a kókány mekkmester
és persze nem érzi meg az ember hogy most 10 vagy 12 nm-el húzta meg de hogy 10 vagy 20 már érezni
traktorhengerfejet is lehúzzák nyomatékkulcs nélkül de az a motorszerelésnél szerintem nem mérvadó ..... jó hozzá a jelszó: meddig húzzuk ? amíg víz nem folyik belőle
Ennek a kawabuzinak a gyari osszeszereles sem felel meg
Inyektor es a legszuro kozti spec nyakas csavar.
Nem sima cucc.
ha nekem valami izmosabb gépem lenne tuti gyárilag végtelenített lánc menne rá aztán nem kell kínlódni a nitteléssel
a lengőkarcsapágy meg mindig tud örülni egy kis friss zsírnak
én ezeket a belső kulcsnyílású csavarokat mindig kidobálom a picsába ha már egyszer kiszedtem
5-ös 6-os csavar ára aprópénz a 8as sem olyan gáz, 10es felett már néha elgondolkodom a cserén
egyik ismerős xt660z típusú gépét márkaszervízben szervizeltette, és olyan bénán tették bele a légszűrőt hogy nyelte a port
utána nagygenerál lett a vége
szóval ennyi erővel senkitől sem szabad motort venni
én az astrán is kicseréltem a hajtókarcsapágyakat is nyomatékkulcs nélkül azóta közel 100ezret futott, szóval jó kezem van
En siman csavarhuzos vegu crovaval szakitottam be 5 os csavart.
Jo hogy 20 perc alatt kinn volt de macera.
Inbusz fejek megforognak.
Szal mar a 2. Nyomatekkulcs van megveve.
Szépen alakul a "kitől nem veszünk motort" lista...
nyomatékkulcs.......az benne van a csuklóban
egy kis rutin és érzi meddig mehet el az ember anélkül hogy baj legyen
vasfűrészlap meg 150ft, kicsi fitnesz és lent is van, és nem ég bele a szikra a felnimatricába
Egy mozdulat és repül a bakról a gép.
Ha nem kötöd ki még két ponton.
Amúgyis egy igen jó dolog a papírvékony leömlő ami hengeres és egy egyforintosnyi helyen támaszt alá oda betenni 2-3 deszkadarabot és átázott B30-as falazótéglát.

A 3 ponton alátámasztott cucc igen ingatag.
Tapasztaltam.Állt így a gép volt hogy úgy kellett megfognom hogy ne billenjen le.
Jobb ha lóg.