Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és ha átdugok egy vasat a nyak alatt és annak a két végére rakom a láncot és úgy emelem? fúú de gányolás de ha jó akkor pont leszarom . mondjuk lehet RC51 megoldása egyszerűbb
Miert nem a szerelo szedi ki? Miert cserel perselyt? Log a telo? Mikor a sarvedo is lennt van valaki tamassza meg a kormanyt valamelyik iranyba hogy ne mozogjon majd mozgasd meg a telot elore hatra. 1-2mm meg jo lent a vegeken merve. Csekkold a kormanycsapagyakat is ha mar a levegoben van.
Vaz.ket oldalt valahol a nyak kozeleben.
majd visszafogom magam én semmit. csak kiveszem és viszem szerelőhöz olaj-, szimering-, persely csere
Mit csinalsz a teloval?
Ha nem dolsz neki meg rugdosod akkor igen. Persze ovatosan kell dolgoznod a motoron nem esz nelkul rangatni a crovat.
Ha kézi benzincsapod van akkor tényleg tűszelep lehet, de ha vákuumos, akkor a vákuumcsövön át ki tudja kerülni a benzin a karbit és egyből a torokba folyik bele. Nem ismerem azt a motort, csak gondoltam hátha segít. :)
Ez egy 1991 körüli ktm lc4. Nem mai darab így van hibalehetőség bőven. Most rakom rendbe mert most került hozzám. Karbira gyanakszom mert hiába folyat a benzincsap attól még a tűszelepnek zárnia kellene. De várom az ötleteket.
ja hogy így köszönöm a képet. ez így nem instabil?
https://www.dropbox.com/sc/n4b...

Itt van. Nem bonyolult.
de akkor valami csigás dologgal kell megemelnem. mert mindenképpen meg kell, hogy kijöjjön a villa.
Oldalsztender jo lesz. Ne bonyolitsd tovabb. Keressek kepet?
de akkor addig megemelhetem alulról amíg fent "felkötöm"
Oldalsztenderen biztosabban all. Termeszetesen puhafat hasznalj es legyel biztos a dolgodban, emeles kozben mozgasd a motort hogy lasd mennyire stabil. Egyebkent a zsirafmegoldas is mukodik ha a felso kiflinel fogatod fel bar az imbolygas miatt az sem igazan jo megoldas.
a villahídaknál?
Lógasd fel valahova.
Sziasztok!

Ki szeretném venni a villákat a motorból, de nincs első emelőm. Az úgy megoldható, hogy hátsó emelőre rakom és alul egy olajemelővel megemelem az olaj tartálynál? Természetesen raknék léceket az emelő és a tartály közé. Vagy felejtsem ezt el? Esetleg valakinek valami ötlet?
Szia! Nekem Hondán a vákuumos benzincsap szakadt membránján át ment teli benzinnel a blokk egy éjszaka alatt...
a jelado meg ata magát hidegen még jó értéket küld de melegedve a menetzárlat miatt hibás értékeket küld a gyujtásvezérlönek !
Gondolhatod én is mennyire örültem. Főleg hogy új castrol olaj volt benne meg új olajszűrő ami most kuka....
Bemelegedve van szikra? Mikor hidegen elindul akkor jol, szepen jar? Gazadasra is jol reagal? Mikor bemelegszik akkor leall magatol?
Még nem elég drága a benzin, ha ennyire pazaroljátok
tiszteletem minden motoros társamnak olyan gondom lenne hogy van 1 husqvarnatc450-motorom hidegen 1 rugásra indul 2-3 percet üzemel utánna nem lehet elinditani vezérlés jó szelephézag jó porlasztó jó már vettem rá 1 másik gyári karbit ugyanaz a szitu gyujtás? és mikor nem indul olyat durranik a kipufogóba hogy benn a házban is megilyednek ha valakinek lenne kézenfekvő ötlete nagyon megköszönném üdv Gyuri
Rendben köszönöm!
Karburatort kellene javitani, a gyuruk masodlagos es nem ugy teszteljuk hogy mennyi benzint enged at adott ido alatt.