pl az uszotu atanged es szepen atfolyik aztan lassan be a hengerbe majd szep lassan le a gyuruk mellett. Ha benzines lesz az olaj akkor dus a jelenseg alapjaraton ill kis gaznal.
Itt letötöd a doksit, ami tartalmazza az eltéréseket a különbözö országok környezetvédelni elvárásai szerint. Melyek általában eltérö kábelkorbács, porlasztós motorknál, más fúvokázás, továbbá jellemzöen a Kaliforniai modelleken vanna extra tartályok a túlfolyok anyagainak összegyüjtésére, meg a szigorúbb kipufogógáz normák teljesítésére egyéb kiegészitök. Az hogy a párezer cikkszámos alkatrész közül melyik eltérö ?
Azt ilyen oldalakon lehet kiskubizni: 3 4
Hello. Cbr600 f4 USA es EU kiadas kozott sok kulombseg vanl? Alkatresz ar es ellatottsag miatt kerdezem. A tulaj szerint a motor es a futomu is ugyan az de azt a +20lovat csak beletettek!
Igen próbánál is ki lehet szúrni,ha valaki ért a motorhoz.Sajnos én annyira nem .10 év után most sikerült megvenni az álmomat egy Gsxr 750est.habár az álmomnál kicsit jobb mert akkor 10 éve amik tetszettek azok a sradok voltak.... uyghogy 10 év kihagyás után nem igazán van tapasztalatom.Előtte Honda mtx 50,Aprillia 125, Honda Cb 650em volt....
Van az is egy pár...
Viszont azt vallom, hogy nem szabad hagyni magunk megvezetni ilyen "márka marhaságokkal".
Láttam rengeteg szép motort kortól és márkától függetlenül, és fordítva is. Ha valaki tudja, hogy kell kezelni valamit, annak hosszabb távon sokkal kevesebb problémája lesz legyen az akármilyen márka.
A motor technikai paramétereit a szülöknek: mérnökök, összeszerelöknek köszönheti.
A motor hosszú problémamentes müködését pedig a jó tulajdonosnak.
A bajom sokszor az, hogy sokan szeretik felcserélni a szerepeket. Itt nagyon sokan beleélik magukat abba, hogy a motor technikai képességei az tulajtól származnak, holott ö csak rábökött a szalonban, viszont azért hogy azok motorok valóban jó képességekkel rendelkezenek, páran vért izzadtak.
mind a 4 japán márkánál cseréltem már blokkot , akármeik lehet hajtókaros stb. inkább a használat és a karbantartás hiánya szokott gond lenni mint az hogy mien matrica van a tankon (nagyon sok alkatrészt ugyanaz a cég gyárt mind a négynek)
Huhh ha jó vétel árban töröttrenovált..........ezek egy mondatban elhangzanak egy eladó szájából nem a féltve őrzött idős pap mamika évente márkaszrvízben kötelezőzött vasárnapimotorjára asszociál az ember.
És 13 év alatt még ha megkapja a minimális szervízt de nyélen használják ennyi idő alatt akkoris megpusztul.
Olyan hogy örökélet csak a mesében van.
Attól még, hogy bevalottan törött morot volt, nem következik, hogy hulla a blokkja, nem? (Mondjuk gsx-r topikban sokszor esik szó blokk cseréről / felújításról.)
"Hondánál tudnak valamit."
Kb azt hogy lehet ugyanazért több pénzt elkérni...
(Detektáltam már CBR-nél hogy fötengelyes alig az elsö egyenlítökerülés után, már lógott 50 mikront a fötengely.)
A logóknak ehhez semmi közük, csak töröttcsuklóju tulajoknak!
Én mindig mondom, hogy Hondát kell venni. Tavaly még 2001-es CBR-em volt, hibátlan blokkal, idén meg 2002-es VFR-em hibátlan blokkal. Hondánál tudnak valamit.
Magánszemélytől vett gépjármű esetében 6 hónap a szavatosság, és valóban a vevőnek kell bizonyítani az igazát. De szerintem jelen esetben ez annyira nem lehet nehéz, 1 hónap alatt ha akarnék se nagyon tudnék úgy elkoptatni egy motort, ahogy james003 írja.
(mondjuk, ha ennyire kopott, azt próbánál is ki lehetett volna szúrni)
"ám ha első kereskedő véleménye szerint a hiba a vásárláskor még nem volt meg, a fogyasztó kötelezettsége bebizonyítani ennek ellenkezőjét. Nem szabad azonban azt elfelejteni, hogy az autó használtsági fokából eredő hibákért nem felelhet a kereskedő. "
K1 volt a gixxer.........13 éves.És nééé kopott. Há 13 év nyelezés.......alkalmi árú volt.
Én nem vinném perre.
Használtautó szavatosság: az eladó hibás teljesítésért való felelősségét jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a jogszabályban, vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. Ez nagyjából, azt jelenti, hogy ha vásárolunk egy használtautót, akkor annak nincsenek olyan hibái, amik rejtettek, esetlegesen olyan hibái, amik a vásárlás pillanatában már fent álltak. Szavatossági időn belül keletkező hibát meg kell vizsgálnunk a szerint, hogy olyan körülmény miatt következett be, ami már a vásárlás pillanatában is adott volt.
Használtautó garancia (jótállás): A jótállás azt jelenti, hogy a forgalmazó vagy a szolgáltató garantálja vagy jótáll azért, hogy egy bizonyos időtartam alatt a termék kifogástalanul működik. Ez nagyjából azt jelenti, ha az autó elromlik, akkor az eladó vállalja a javítását, vagy cseréjét az autónak.
Magyar jog szerint, alapvetően két felé kell osztanunk a vásárlást, aszerint hogy jogi személyiségtől (vállalkozástól) ,vagy magánszemélytől vásárolunk-e.
A jogilag egyszerűbb eset amikor magánszemélytől vásárolunk használtautót. Ebben az esetben NEM fogyasztói szerződésről beszélünk, a jogszabály fél év szavatosságot ír elő amennyiben az adásvételi szerződésben ez nincs másképpen rögzítve. A hibás teljesítés bizonyítása ilyenkor a vásárló dolga. Magyarán szólva, ha a szavatosságot kizárták a szerződésben, akkor nincs esélyünk szavatossági igény érvényesítésére. Amennyiben nem zárták ki, akkor is elég nehézkes az igazunk bizonyítása.
Sokkal előnyösebb jogilag a használtautó vásárló számára, ha az autót kereskedőtől vásárolja. Ez esetben fogyasztói szerződésről beszélünk.
A törvény minimálisan 1 év szavatosságot ír elő, és ettől szerződésben sem lehet eltérni.
Az egy éves szavatosság fogyasztói szerződés esetén azt jelenti, hogy az első 6 hónapban felbukkanó hiba esetében a kereskedő tartozik automatikusan helytállással, ezen kötelezettsége alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a fogyasztó vásárlás után keletkezett. Ennek tipikus esete, ha a fogyasztó a gépjárművet nem rendeltetésének megfelelően használta. Az év második felében (7- 12. hónap) szintén felelősséggel tartozik, ám ha első kereskedő véleménye szerint a hiba a vásárláskor még nem volt meg, a fogyasztó kötelezettsége bebizonyítani ennek ellenkezőjét. Nem szabad azonban azt elfelejteni, hogy az autó használtsági fokából eredő hibákért nem felelhet a kereskedő.
Atnezegetem!
2
Itt letötöd a doksit, ami tartalmazza az eltéréseket a különbözö országok környezetvédelni elvárásai szerint. Melyek általában eltérö kábelkorbács, porlasztós motorknál, más fúvokázás, továbbá jellemzöen a Kaliforniai modelleken vanna extra tartályok a túlfolyok anyagainak összegyüjtésére, meg a szigorúbb kipufogógáz normák teljesítésére egyéb kiegészitök. Az hogy a párezer cikkszámos alkatrész közül melyik eltérö ?
Azt ilyen oldalakon lehet kiskubizni:
3
4
Tud valaki első villa feltöltési olaj mennyiséget Italjet Millennium 125-höz (00)?
Előre is köszönöm :)
Üdv
Viszont azt vallom, hogy nem szabad hagyni magunk megvezetni ilyen "márka marhaságokkal".
Láttam rengeteg szép motort kortól és márkától függetlenül, és fordítva is. Ha valaki tudja, hogy kell kezelni valamit, annak hosszabb távon sokkal kevesebb problémája lesz legyen az akármilyen márka.
A motor technikai paramétereit a szülöknek: mérnökök, összeszerelöknek köszönheti.
A motor hosszú problémamentes müködését pedig a jó tulajdonosnak.
A bajom sokszor az, hogy sokan szeretik felcserélni a szerepeket. Itt nagyon sokan beleélik magukat abba, hogy a motor technikai képességei az tulajtól származnak, holott ö csak rábökött a szalonban, viszont azért hogy azok motorok valóban jó képességekkel rendelkezenek, páran vért izzadtak.
És 13 év alatt még ha megkapja a minimális szervízt de nyélen használják ennyi idő alatt akkoris megpusztul.
Olyan hogy örökélet csak a mesében van.
Kb azt hogy lehet ugyanazért több pénzt elkérni...
(Detektáltam már CBR-nél hogy fötengelyes alig az elsö egyenlítökerülés után, már lógott 50 mikront a fötengely.)
A logóknak ehhez semmi közük, csak töröttcsuklóju tulajoknak!
Az utsó mondatban van a kulcs.Ez van.Olcsó hús esete.
(mondjuk, ha ennyire kopott, azt próbánál is ki lehetett volna szúrni)
K1 volt a gixxer.........13 éves.És nééé kopott. Há 13 év nyelezés.......alkalmi árú volt.
Én nem vinném perre.
Használtautó garancia (jótállás): A jótállás azt jelenti, hogy a forgalmazó vagy a szolgáltató garantálja vagy jótáll azért, hogy egy bizonyos időtartam alatt a termék kifogástalanul működik. Ez nagyjából azt jelenti, ha az autó elromlik, akkor az eladó vállalja a javítását, vagy cseréjét az autónak.
Magyar jog szerint, alapvetően két felé kell osztanunk a vásárlást, aszerint hogy jogi személyiségtől (vállalkozástól) ,vagy magánszemélytől vásárolunk-e.
A jogilag egyszerűbb eset amikor magánszemélytől vásárolunk használtautót. Ebben az esetben NEM fogyasztói szerződésről beszélünk, a jogszabály fél év szavatosságot ír elő amennyiben az adásvételi szerződésben ez nincs másképpen rögzítve. A hibás teljesítés bizonyítása ilyenkor a vásárló dolga. Magyarán szólva, ha a szavatosságot kizárták a szerződésben, akkor nincs esélyünk szavatossági igény érvényesítésére. Amennyiben nem zárták ki, akkor is elég nehézkes az igazunk bizonyítása.
Sokkal előnyösebb jogilag a használtautó vásárló számára, ha az autót kereskedőtől vásárolja. Ez esetben fogyasztói szerződésről beszélünk.
A törvény minimálisan 1 év szavatosságot ír elő, és ettől szerződésben sem lehet eltérni.
Az egy éves szavatosság fogyasztói szerződés esetén azt jelenti, hogy az első 6 hónapban felbukkanó hiba esetében a kereskedő tartozik automatikusan helytállással, ezen kötelezettsége alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a fogyasztó vásárlás után keletkezett. Ennek tipikus esete, ha a fogyasztó a gépjárművet nem rendeltetésének megfelelően használta. Az év második felében (7- 12. hónap) szintén felelősséggel tartozik, ám ha első kereskedő véleménye szerint a hiba a vásárláskor még nem volt meg, a fogyasztó kötelezettsége bebizonyítani ennek ellenkezőjét. Nem szabad azonban azt elfelejteni, hogy az autó használtsági fokából eredő hibákért nem felelhet a kereskedő.