Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Levi!

Ezekkel az érvekkel csak az a gond, hogy ö maga nem ért hozzá! Ezen a projekten csak a szerelő, meg a alkatrész kereskedő fog jól járni!

A projekt felénél ha elfogy töke, akkor nem lehet becsukni a blokkot, hogy egy év múlva akkor ugyan itt folytatjuk! Ez nem ugyan az hogy lefestem az idomokat, legközelebb meg felújítom a fékeket.

Legtöbbször egy ilyen gépnél, felszínre jönnek letört tartók, megszakadt menetek, kábelkötegelő klub, és szigetelő szalag szakkör...Ha egy ilyen kopott blokknál nem néznek rá a hengerfejre, a kuplungra, váltóra, főtengelyre, hajtókarra, akkor könnyen meglehet, hogy a következő szezon végén meg attól könyököl ki a blokk.

750€ az meg ugye nem ház előtt lerakva...oda is el kell menni, fel kell valami hozzá értőt fogadni, hazaszállítani, aztán pár nap kemény meló után, meg a hozzá tartó rezsióradíj lerovása után lehet pozitív lesz az eredmény, motorügyileg, de esztétikailag, akkor is egy puzzle lesz, mely várja a következő madarat...
Te mit tennél? eladnád egy olyan embernek mint én voltam(nem értettem hozzá és megvettem több mint fél milláért) és a következő szerencsétlen mint aki én voltam boldogan megveszi és valami olyan baj történik vele ami nem kell....nem egyszerűűűűűű...
egy nyomon megy ? nem, igazán tudom meghatározni-régen motoroztam,előtte cb 650 Hondám volt biztonságosabban éreztem magam mint ezen a motoron.... Olyan mintha nagyobb sebességnél cca...110 körül -főleg szélben húzna oldalra...ez azt jelenti a váz is el van ferdülve
Nem láttam a motort, csak a leírtak alapján értékeltem. Ha tetszik neki rendbe kell tenni kicsinyenként. Az én CBX-em 30 éves, eddig is minden télen valamit rendbe tettem rajta, a mostani télen is ez fog történni. De tudom mit vettem, és közben megyek vele.
nem tudjuk mennyire volt törött, ha váza nem sérült nem emgy két nyomon és az összes törött idom ki lett cserélve(nem hegesztgették) akkor szerintem nem lehet nagy probléma Én így látom.

Ha meg 750 ért lehet kint venni törött viszont nagyon jó motorikus állapotban lévő donort akkor kell egyet venni átrakni a blokkot és van egy másik motorja alkatrésznek
Nem kivánlak provokálni...nem olyan motort vett amilyet szeretett volna, hanem amire épp hogy volt pénze. Ez a motor, 2 töröttböl van összeválogatva, ami nem jelenti azt, hogy mindene tökéltes. Erre 200 ezret kéne költeni ( 20 rongy a gyürüszett / dugó+ honolás, tömítéskészlet 40-50 ezer+ munkadíj. Ekkor még enm számoltunk attal, hogy lehet a váltó is odavan, vezlánc, ha már szét van bontva, hengerfejsíkolás, szelepbecsiszolás, ha az alaktrészek még a gyári toleranciában vannak. Èn nem lennék ennyire optimista. Inkább attól tartanék, ha elkezdem meghámozni, több sebböl fog ez vérezni mint ami most látszik, már csak azért mert hemperegtek is vele... ez szarból várat, vagy homokra várat...
De tudod mit legyen neked igazad, lehet valamit én számoltam el, vagy értettem félre!
Nézd James, ne búsúlj! Ollant vettél amilyen tetszett. Rendbe kell tenni a télen, gondolom nem zörög a motorja akkor pedig nem eget verő költségű a megoldás.
Ebbe lehet hogy nem, de heti szinten találni németeknél 25-30 ezerr km -rel ilyen koru megkimélt gépeket. Egy ilyet vettem én is, meg majdnem még egyet ...
Nyilván vez lánc csere ellentmond a futásteljesítménynek, de ezekbe 150-200 €-ért már van pöpec blokk komplett!
Èn hosszú évekig szervizeltem egy ilyet. 3x biztos megkerülte a földet... a kerekezés miatt tört el párszor a bölcsö, meg lenyelte az egyik elkopott tüt a karbiból, egy szelepet kellett cserélni, 2 x szor váltót felújítani. De nem fústölt, nem csattogott, nem evett sokat üzemanyagból, és ha kérted haladt.
Na igen, meg gondolom 25e km is van benne...
Sziasztok!

Tudtok ajánlani valakit, aki teleszkóp javítással foglalkozik?
Mert szar a karbija, nem tudta beálítani, meg osztrák papiros.
Kérdés miért adja ennyiért.
2 kilóért már motort is lehet venni.
Ezt kilóból lepapiroztatod, kell egy karbisor rá (egy szinkronnal nem úszod meg), mert az tuti kehes...azt amíg benzin lesz a kutakon menni fog...Ha gyenge meg belepattintod az 1100-es blokkot ami pont befér!
Ezért szoktam írni, h vigyél magaddal egy olyan embert akinek már volt olyanja...
Istvánnak igaza van. Régen én is talpra állítottam a motorjaimat, de mindig bukta volt belőle anyagilag nem kicsit.
Értékeld át, h mi-hogy legyen...
háát ,igen egy 2-ből összerakott valami nem hittem hogy ez lesz belőle,lehet hamar beleugrottam a vételbe( lassan 10 éve nem motoroztam most jött a lehetőség ,most tudtam motort venni) Na de tanulópénzt meg kell fizetni valahogy ezt is érzem mikor motorozok vele..... fura érzés
Motul 5100 10W40
Milyen olaj van benne? Jó mondjuk 1dl/100km már nem lehet olajra fogni de hátha sűrűbb vagy egy ásványi olajat kevésbé enné és akkor tudsz vele még motorozni aztán télen felújítás
Van képed a motorról?
Lehet, h Ő sem tudta, mert nem használta eleget hozzá.
Amúgy nemtom, h a K1-esnél is jelen szokott-e lenni a váltó probléma, a 2000-resnél(Y) igen...
Arra sem ártana ránéznetek...
Szóval akkor van egy vérestorkú, hempergett, 2-böl összetákolt kétkereküd?! Erre biztos nem költenék 2 kilót, (max vennék egy kanna benzint, meg egy doboz gyufát... )
Amúgy 10 ezer km-et el lehet menni egy motorral még ha ilyen mértékben is eszi az olajat. A 20 szelepes YZF blokkok szinte mind ilyenek. A bárotomnál mindig volt egy kanna olcsó olaj ha messzire ment. Az égéstér kokszosodása a legnagyobb gond ilyenkor általában...
Persze mi innen csak tippelhetünk...
Ez eszembe sem jutott, de igazad van!

Háááát most nagyon elkeseredtem srácok.Az az igazság,hogy 'alkalmi' áron vettem a gépet ha lehet ezt mondani. Egy olyan embertől aki úgymond- biznisznek- törötten vette egy másik jómadártól ,amit nem is tagadott. Ő megcsinálta a motort.(teljes idomgarnitura,törött részek lecserélve,új fényezés...stb...) Kívülről patent a gép. A hangja is teljesen normális-nem csörög nem csattog.... Ez viszont most derült ki, hogy eszi az olajat,de rendesen... az, hogy ő tudta,hogy a motor ki van nyírva (bár csak nem lenne igaz,de a hozzászólásokból sok jóra nem következtethetek sajnos?! ) nem tudom.

És mi van abban az esetben ha totál fel van van töltve a blokk olajjal? az nem lehet ugyebár,mert akkor nem azt látnám,hogy motorozás után minimum alá esik a szint?
Részemröl javaslom, hogyha hozzáertö kerül a motor közelébe, ne csak motorikusan, de váz futómü, fék, elektromosság, fényzés...is nézzétek körbe. Homokra ugyanis kár várat építeni. Gondolok itt arra, hogyha össze vissza hemperegtek már vele, és nincs rajt egy ép elem, meg két nyomon fut , sérültek a telok, nem tölt a generátor... akkor nem biztos hogy elkezdenék rálocsolni 2 kilót. De ha ezen oldalról pl rendben van, akkor meg lehet elgondolkodnék, hogy inkább elbontanám, kiárulnám a födarabokat, meg hozzácsapnám a 2 kilót, és nekifutnék egy másik motornak, vásárláskor mondjuk a közönség segítségével. ùgyis vége az idénynek, tavaszra lehet el tudod adni a idomokat, telót fékeket, váltót, generátort, fesszabot, lámpákat, kerekeket, lábtartókat...
Illik számításba venni, hogy nem biztos, hogy csak a hengersornak véres a torka, hanem lehet fötenegely, veztengely, szelepek is már értéken kivül vannak...Akkor meg kell venni egy bukott motorból egy komplett blokkot 150-ért azt belepöckölni. ( a németeknél 750€-ért komplett törött K2-est lehet már kapni 30000 km-rel...)
remélem nekem nem kell ennyire szétkapni a blokkot Ha Isten megsegít van egy kis szerencsém
hozd el megnézem !
ez kicsit több volt 200k nál
http://www.sportmotor.hu/motor...
az a fajta cserés és jó húzós ....