Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De attól nem fog megnyúlni? Gondolom valami vastagabbat tegyek rá (75 vagy 80w90) Amúgy mi zsírral kenjük pl.:a kombájn cséplőrészében lévő láncokat.Szóval ilyen fele zsír fele olaj is megteszi? Vagy csak szimplán valami vastagabb olajjal kenjem be a láncot és ennyi?
ininek igaza van. ez a spray nem offroadra való. használj motorolajat.
vagy ha jó áron tudsz szerezni láncfűrész láncolajat esetleg ATF olaj.
én egyszer küzdöttem egy sornégyessel. nem lett az igazi
sokkal jobb lett mint volt de a tökéletestől elég messze volt de lehetett menni vele
ha nincs hozzá eszközöd akkor úgy sem lesz jó sosem
motorolaj. jó a használt is
offroadra semmi értelme a sray-nek kidobott pénz
csak összeszedi a retket
pl az xr4 gépkönyvébe is az volt hogy motorolajjal kell kenni 500km vagy ha száraznak tűnik
a spray árát meg inkább idd el
Offroad. Did 520-as láncra kellene.Igazából nem volt vele különösebb gond,csak ugye én szinte mindig lemosom a gépet csapatás után és ilyenkor láncot is rendbe rakom.Kenőanyag meg nem sok volt benne.Most nem tudom beszerezni,viszont tudok ilyen Berner drót és lánckenőt,meg Tectine por nem tapad rá kenőt. Bernert már próbáltam és nem tűnt rossznak sőt..Igazából ezt használtam minden motoromnál meg biciklinél is.Csak nem tudom hogy az O gyűrűs lánchoz megfelelő-e.
hello
pedig az jóféle. mire használod? offroad vagy onroad? hogy használtad, mikor és mennyit fújtál rá?
Mi nem!
Tudod, az a különbség köztünk, hogy az én motoromon is gond volt a karburátorsorral, és én még aznap megjavítottam, és összeraktam. te meg nem! És akkor még te "bunkózol" ? Ha nem tetszik az igazság ne olvasd el. Műszaki dolgokban nincsen sértődés , tények vannak! Elqrtad? EL! Ennyi!
elektro-motor te egy nagyon öntelt bunkó ember vagy.
Gonoszak vagytok.
Sziasztok!
Milyen lánckenőt tudnátok ajánlani O-gyűrűs lánchoz?
Castrolt vettem legutóbb,viszont nem volt a legjobb.
Gépész technikusként nagyobb lenne rá az esélye. Hihetetlen dolgokat tapasztal az ember karburátorok esetében. Még szervizből kikerültnél is!
Ekkora önérzet helyett, tudás kellene inkább! Azzal többre mennél.
ha nem vagy hulye akkor miert nem karburalod be?
SOS vidd el szerelohoz, mielott jobban tonkreteszed
Ne vedd a szivedre....mindig ezt csinaljak
Tanácsot kértem nem pedig,fikázást.Nem vagyok hülye,rendben?
mert ha beiratkozik akkor utána szerinted meg fogja csinálni?
Pedig roppant egyszerű. A hatszázas úszóit és sibereit be kell állítani úgy ahogy a négyszázasé van . A többi már adódik. Persze nem tudom miket tekergettetek széjjel rajta. Iratkozz be egy gépipari szakközépbe.
Sziasztok,SOS van egy kis bajom az fzr 600-as karbimmal fel lett újitva de mégsem lehet beállítani,viszont van egy 400-ra való karbisorom avval meg müködik,Tanács kellene,ha kicserélem a fúvókákat a 600-aséra és adok neki benzint a subertünél vajon fog e vele jol müködni.A választ előreis köszi.
Új fejlemény: már nem áll meg magától a motor kis alapjáraton. De ahogy feljebb vesszük a fordulatot, vagy gázt húzunk rá, leáll. Mitől van?
Sziasztok!
Vettem egy motort. Használt, 3800km van benne, meg volt kímélve, ismerőstől vásároltam. Használaton kívül volt már 2 éve. Tank fel volt töltve, csap nem volt elzárva. Olaj nem csöpög, motorolaj normál szinten van, nem kevés, nem sok. Olyan problémám lenne, karburátor tisztítás után azonnal beindult a motor, viszont ~10-15s járatás után automatán leáll. Ha meghúzzuk a gázt, rendesen felbőg a blokk, viszont kis idővel ugyanúgy leáll. Gyertya baja nincs. Olyan mintha kifogyna a karbiból az üzemanyag és értelemszerűen nincs mit égetnie így leáll (igen csap nyitva van ). Ez a probléma vajon mitől lehet? A blokkhoz eddig nem volt hozzányúlva, henger nem volt fúrva, semmi baja nem volt eddig, kímélve volt használva is. Tárolás alatt történhetett valami. Viszont a helyiség ahol tárolták, nem volt szigetelve, a téli fagyok átjárták. Lehetséges lenne hogy valami szimering a bűnös? Van valami tippetek?
Köszönöm szépen, ez a relé a ludas. Mint utólag kiderült szét volt rohadva, valahogy bejutott a víz a rugóhoz is teljesen eloxidálódott belül, pedig volt már cserélve állítólag amikor megvették akkor is. Szóval most jön a vadászat egy újra
az önindító relé kattog próbálj rá egy másik akksit ami biztos jó vagy bebikázni kocsi akksiról
Az indito rele behuz aztan elis enged, tedd ra a multit az akksira inditozz es nezd hogy mennyire esik le a fesz