Bontsd ki a km órát, a spirált és a kihajtást is. A kihajtásnak zsír kell néha, a bovdennek meg olaj. A km óra bovdenre csatlakozó vége is szereti az olajat. Persze nem az egész órát kell beáztatni.... A vízpumpa csöpögés pedig vízpumpa felújítással, esetleg cserével jár. Azt így senki nem fogja neked neten keresztül megoldani.
én mindig abból indulok ki hogy amit veszek egy "szar"
aztán mindig hagyok egy kis zsetont tartalékba javításokra
pl kaptam 600pénz végkielégítést, vettem motort 200ért rányomtam 150et és használom 2 éve hibamentesem
sok ember meg a 600-ra vett volna még fel 2-500 kölcsönt aztán csak pislog ha beesik valami hiba
megnézted és megvetted......elvált asszony ritkán szűz
ledobjátok télen a hengerfejet aztán mértek
200 pénz meg nem egy akkora összeg hogy eret vágjon magán az ember
1-2 drogos-kurvás hétvége kimarad és már kézben is az összeg
200 körül huppppssszzz. és akkor ilyenkor mi van? Mit lehet tenni.Értem ezalatt azt a tényt akitől vettem nem közölte velem,hogy jól szén van hajtva a moci magyarul jól átvert..... mit tehetek?! hunyászkodjak meg és rakjam rendbe
Kerdezz korbe motorszervizeket. Es itt is a forumon . Van nehany jo szerelo. A lenyeg ha a felujitas mellett dontesz akkor torekedj arra hogy a leheto legjobb legyen a motorod. Azaz csere minden olyan dolog ami kopik nyulik. Tudom koltseges lesz de meghalalja magat es lesz egy jo geped.
Ajjaj,gondoltam, hogy nem kicsi a baj-elég rendesen átverték a fejem akkor mostmár a hátizsákban hordhatom az olajat,az utántöltögetések miatt. Kb. mennyibe kerül RC51! ? egy ilyen teljes motor felújítás
Az sajnos rosz hir. Javaslom a teljes generalt valoszinu a motor kopott eleg rendesen es az osszes szelepszar szimmering is cseres. Persze a teljes generalon itt azt ertem hogy henger honolas, gyuruk csereje, es persze az osszes tomites es szimmering csere. Termeszetesen hengerfej felujitasa is a szelepek becsiszolasa is ide tartozik. Motorozz addig amig az ido engedi aztan a telen megcsinalod/megcsinaltatod.
100 km en kicsit sok az egy deci....szelepszár szimering vagy kopott gyűrű a ludas.
"Egy menetpróbával behatárolható a dolog! Kell hozzá két autó sofõrrel. Elõl a 'vizsgálandó' autó menjen, mert a kipufogó füstölésébõl lehet a dologra rájönni. Meghúzatja az autót az elsõ sofõr, a második mögötte figyeli a történteket! Tehát autó kihúzatva, mayd gáz elenged és motorfék. Utána újra kövér gázt kell adni. Ha a második gázadásra kékes füstöt fúj a kipufogó, akkor szelepszárszimering és környéke a hiba forrása, ha állandóan füstöl, akkor dugattyúgyûrû és környéke."
Senkit ne zavarjon össze hogy autóról van benne szó! :D
Az hogy kékes füst ,bevallom férfiasan nem figyeltem,de füstölni füstöl...főleg ha kicsit jobban odarántom a gázt Egy haverom viszont váltig állítja,hogy kékes színű a kipufogó füstje. Viszont a kipufogó vége az tény,hogy merő olaj
Sziasztok! S.O.S segítség
GSXR 750 K1 kb. egy hónapja vettem.mikor hozzám került azonnal olajcserével kezdte. Azóta cca. 4-500 km-t mentem a géppel. Sajnos azt tapasztalom,hogy 100 km alatt 1 dl olajat elfogyaszt a drága
legutóbb mikor elindultam felöntöttem max és min szint közzé,mentem egy laza 50 km-t és megint min szint alatt vagyok..... ez elég szomorú és nagyon idegesítő.
Valakinek hasonló tapasztalata?
Tudnátok segíteni az mitől lehet, hogy az első villában a becsúszók kotyognak a villa lábakban. Elképzelhető ez okozza azt, hogy lassú tempónál a kormány ide-oda megy. Olyan mintha az út megvezetné a kereket. Előre is köszönöm.
Egyik ismerősöm előbb mondta írjak már, mert tudja én regisztárlva vagyok. Elmondása szerint nemrégiben volt tapasztalata ilyennel.
Egy mailt, telszámot, stb. írjál amin elérhet...
Sziasztok GSX750F 1990 évjáratú motorról van szó.
Tapasztalt-e valaki olyat, vagy tudja mi is a baj, hogy a második fokozatban kattogva hajt mintha nem tudná rendesen összekapcsolni a fogaskerekeket és olyan mintha ki-ki dobálná ütemesen.
Előzménye az volt, hogy nehezen lehetett kivenni egyesből és kettesből üresbe egy kicsit erőltetni kellet. Lehet,hogy elhajlott valami (léptető villa), vagy elkopott.
Előre is köszönöm.
Sziasztok.
aztán mindig hagyok egy kis zsetont tartalékba javításokra
pl kaptam 600pénz végkielégítést, vettem motort 200ért rányomtam 150et és használom 2 éve hibamentesem
sok ember meg a 600-ra vett volna még fel 2-500 kölcsönt aztán csak pislog ha beesik valami hiba
ha-ha de vicces vagy! magadból indulsz ki
ledobjátok télen a hengerfejet aztán mértek
200 pénz meg nem egy akkora összeg hogy eret vágjon magán az ember
1-2 drogos-kurvás hétvége kimarad és már kézben is az összeg
"Egy menetpróbával behatárolható a dolog! Kell hozzá két autó sofõrrel. Elõl a 'vizsgálandó' autó menjen, mert a kipufogó füstölésébõl lehet a dologra rájönni. Meghúzatja az autót az elsõ sofõr, a második mögötte figyeli a történteket! Tehát autó kihúzatva, mayd gáz elenged és motorfék. Utána újra kövér gázt kell adni. Ha a második gázadásra kékes füstöt fúj a kipufogó, akkor szelepszárszimering és környéke a hiba forrása, ha állandóan füstöl, akkor dugattyúgyûrû és környéke."
Senkit ne zavarjon össze hogy autóról van benne szó! :D
GSXR 750 K1 kb. egy hónapja vettem.mikor hozzám került azonnal olajcserével kezdte. Azóta cca. 4-500 km-t mentem a géppel. Sajnos azt tapasztalom,hogy 100 km alatt 1 dl olajat elfogyaszt a drága
legutóbb mikor elindultam felöntöttem max és min szint közzé,mentem egy laza 50 km-t és megint min szint alatt vagyok..... ez elég szomorú és nagyon idegesítő.
Valakinek hasonló tapasztalata?
Előre is kösz.
Valaki tudna-e segíteni ?! 1..Menet közben a km-óra felől kattogó hang jön hogy mi lehet a gond
2. Csöpög a vízpumpa felől a víz ! Help pls
Tudnátok segíteni az mitől lehet, hogy az első villában a becsúszók kotyognak a villa lábakban. Elképzelhető ez okozza azt, hogy lassú tempónál a kormány ide-oda megy. Olyan mintha az út megvezetné a kereket. Előre is köszönöm.
Egyik ismerősöm előbb mondta írjak már, mert tudja én regisztárlva vagyok. Elmondása szerint nemrégiben volt tapasztalata ilyennel.
Egy mailt, telszámot, stb. írjál amin elérhet...
Tapasztalt-e valaki olyat, vagy tudja mi is a baj, hogy a második fokozatban kattogva hajt mintha nem tudná rendesen összekapcsolni a fogaskerekeket és olyan mintha ki-ki dobálná ütemesen.
Előzménye az volt, hogy nehezen lehetett kivenni egyesből és kettesből üresbe egy kicsit erőltetni kellet. Lehet,hogy elhajlott valami (léptető villa), vagy elkopott.
Előre is köszönöm.
Sziasztok.
Nagyon durván szart gyártanak...