Hello!Van egy Husqvarna wre 125-ös crossom.Pályacross karbi van rajta,így nincs olajzás csak tankról.30-as keveréket használok és igysem találom elég olajosnak a dugót .A legfőbb problémám az hogy 500 km alatt 4 felső tűgörgő tört darabokra mi lehet ennek az oka?Segítsetek!
nekem is ezt csinálta és nekem az volt a baj :hogy ami a blokkból kijön kábel és a fesz.szab. megy azok közül az egyik sarujánál el volt szakadva a kábel.
Hello
Remélem tudtok szolni hozza vmit, hogy a mocim csak egy szikrát ad, akkor amikor rainditok...vagyis ad egyet és utána semmi. Nem tudjátok hogy mi lehet a baj. A fekete dobozt már cseréltem de nem javult semmi..
előre is köszi a segitséget!
Óriási segítségre lenne szükségem. Van egy Honda Innova, aminek elromlott a riasztója, ezzel együtt blokkolva a szikrát is. Tud valaki nekem valamit mondani, hogyan javítsam? A motort szereztem, nincs meg a riasztó távirányítója. A vassal kb 1000-et mentem minden gond nélkül aztán egyik pillanatról a másikra beélesedett, és azóta semmi. Help pls...
Hogy pontosan mi a neve nem tudom. Apam talalta ki MZ-hez fotengely csapagy kihuzonak. De egyebkent mar lattam hasonlot valami gepkonyvben is (mint xyz celszerszam).
A kovetkezokeppen kell elkesziteni (venni ilyet nem lehet, az tuti):
Kell csinalni 3 egyforma rudat (barna), aminek a vegere akkora gomb van esztergalva, mint a csapagy golyoja. A rud vegere menet kell, hogy lehessen rogziteni ra anyat. A rud oldalait pedig le kell csapni (legalabbis a gombos vegenel) akkorara, hogy beferjen a csapagy kulso es belso kerge koze.
A muvelet a kovetkezo:
Valamilyen roncsolo modon, pl. stifttel szetverve, csipofogoval kitepve szet kell barmolni a csapagy golyoit tarto kosarat. Ezutan a golyok elrendezhetok ugy, hogy a 3 db rud (barna) R tavolsag menten beferjen a resen. 90 fokkal elforgatva mar golyomeretet ad es a rud a fenti abran lathato modon szepen be megy a golyoarokba, ahonnan nem tud kijonni. Csak 90-fokkal elforditott helyzetben jonne ki, de nem engedjuk elfordulni. Pl. ugy akadalyozzuk meg az elfordulast, hogy a rudakat lezaro lapba (piros) szinten olyan lecsapott szelu lyukat reszelunk, mint a kis abran van. Ezek 120 fokban elosztva vannak, tehat a 3 rud egyenletesen huzza a csapagyat (az abran csak 2-t rajzoltam). Szoval a piros darabbal lezarjuk a rudakat, es valamivel pl. anyaval rogzitjuk oket (zold), hogy lehessen huzni. A pirosban van egy eros kozponti menet, ami a fotengely vegere tamaszt. Es a lila csavar kihuzza a csapagyat, ami aztan a rudak kiszedese utan, golyoskosar hianyaban szetesik.
Pontosan ugyanugy mukodik, mint a kormoslehuzo, csak a szarai nem a csapagy kerge moge fognak, hanem a golyoarokba. Es egy pici trukkel 90-fokos forgatas, oda szepen be is lehet tenni.
A megoldas hatranya: csak adott meretu csapagyhoz jo, mas merethez uj szerszamot kell csinalni. Elonye: ezzel akkor is ki lehet cserelni a fotengelycsapagyat, ha magat a blokkot nem szeded kette. Nem kell kivenni a fotengelyt, mert a golyosor bonthato anelkul is es igy ki lehet huzni.
Azoknak ajanlott, akik sok csapagy-cserere kenyszerulnek. Pl. MZ-Simson versenyzok. Remelem ertheto...
ja igen egy kicsit visszaolvastam és láttam hogy egykét emberkénél a vezérműlánc miatt volt a gond na az enyémben a támasztó felső rögzitő bütyke elvan törve és csak ugy ott van a blokban ez is lehetn a gond ja és honnan lehetne olyat beszerezni tehát(vezérműláncfeszitútő műanyag 2 db )
szevasztok
olyan kérdésem van kawa kz250c nél a fordulatom nem megy fel 5500 fölé csutka gázon ennyi fél gázon ennyi a karbi jó viszont a szivó szelep átengedi a benzint ha szelephézagot álitok teljesen mindegy akkor is mindig 5500 nél megáll visszont köszörült vezérműtengely van benne és ha bemelegszik csattog a blokk.
én hengerfejre és szelepre gondolok lehetséges?
Heló mindenkinek.
Valaki tud jó szerelőt Debrecen és vonzás körzetében? Ja és olyat aki 2 ütemű motorokat is szerel!
Itt az e-mail címem erre is irhattok: cherry007@freemail.hu
Előrre is köszi!
hy!megnéztem az összekötőt és az rendben van.Ma beállítottam a szelephézagot 0.15re de kipróbálni nem tudtam mert nagyon szar szeles esős idő van erre felénk.Ahogy ki tudom próbálni a napokban visszatérünk rá hogy milyen lett így.
Más dolog:suzuki dr 350 s 1991-2es.hogy tudom beállítani legjobban a karbit mert fehér a gyertyaképem,de viszont a gyertya széle fekete kormos.tudsz segíteni?
Köszi
Gilera 125ösöm van gfr.eccer leált és szétlett szedve mert nem tudtuk mi a baja arra utalt hog dugó szétszettük semmi jo volt.szét lett szedve karbi jo volt. majd végül a gyertyánál volt a szar mert rossz a pipa na mind1 ez meg lett csinálva be lett inditva motor és eccerüen azota 5ezerig megy a fordulat és 5ezernél letilt visszadob 3ezerre nem áll le csak nem pörög tovább mi lehet a baj segitsetek lécci!
Elörre kösszz!
van egy 2001 évj.600as hornetem a mi anno törött volt és rosszul húzták ki a vázat 4 évig nem volt vele gond most viszont elrepedt a hegesztésnél és eddig bárhol voltam mindenhol azt mondták hogy csere.
Szóval keresek,vásárolnék elérhető áron vázat.
eddig bármilyen bontóssal beszéltem azt mondta,hogy túl macerás ezzel foglalkozni és nem éri meg nekik behozni.
Akkor olyan lehuzot kell epiteni, ami mogefer. Pl valamilyen lemez-felkorokbol.
Vagy meg lehet probalni golyosor-kihuzoval, de azzal nem lelet nagy erot kifejteni es ha melegen sem jon le akkor ketseges. Melegitve es huzva kell probalni.
régen úgy csináltam.........
külső rész elroppant satuban belső lecsiszol
elég lassú és nem tesz jót a főtengelynek
valami gyengédebb megoldás érdekelne a csapágylevételre
Lenne egy kérdésem!
2t motor,nicasilos henger,a dugó a gyűrűk nélkül,enyhén beolajozva szépen lassan csúszik át.Azt nem tudom igazából,hogy mikor lett beletéve.A nagy szakik mit mondanak erre?Mert sztem még elbír pár ezredest két új gyűrűvel.
szevasztok!
nem a gyári kipff van rajta,de most kevesebbet durrog mindt elötte.a gyujtáshoz nem nyúltam és nem is tudom hogy lehet e állítani.g nem volt időm 0.15re állítani de majd megpróbálom.
Nála ezt egy honda csinálta és ott a jeladó volt rossz, haveromnak az apriliája ue. annál meg a trafó volt a cinkes. Én megnézném Őket!
Remélem tudtok szolni hozza vmit, hogy a mocim csak egy szikrát ad, akkor amikor rainditok...vagyis ad egyet és utána semmi. Nem tudjátok hogy mi lehet a baj. A fekete dobozt már cseréltem de nem javult semmi..
előre is köszi a segitséget!
Óriási segítségre lenne szükségem. Van egy Honda Innova, aminek elromlott a riasztója, ezzel együtt blokkolva a szikrát is. Tud valaki nekem valamit mondani, hogyan javítsam? A motort szereztem, nincs meg a riasztó távirányítója. A vassal kb 1000-et mentem minden gond nélkül aztán egyik pillanatról a másikra beélesedett, és azóta semmi. Help pls...
A kovetkezokeppen kell elkesziteni (venni ilyet nem lehet, az tuti):
Kell csinalni 3 egyforma rudat (barna), aminek a vegere akkora gomb van esztergalva, mint a csapagy golyoja. A rud vegere menet kell, hogy lehessen rogziteni ra anyat. A rud oldalait pedig le kell csapni (legalabbis a gombos vegenel) akkorara, hogy beferjen a csapagy kulso es belso kerge koze.
A muvelet a kovetkezo:
Valamilyen roncsolo modon, pl. stifttel szetverve, csipofogoval kitepve szet kell barmolni a csapagy golyoit tarto kosarat. Ezutan a golyok elrendezhetok ugy, hogy a 3 db rud (barna) R tavolsag menten beferjen a resen. 90 fokkal elforgatva mar golyomeretet ad es a rud a fenti abran lathato modon szepen be megy a golyoarokba, ahonnan nem tud kijonni. Csak 90-fokkal elforditott helyzetben jonne ki, de nem engedjuk elfordulni. Pl. ugy akadalyozzuk meg az elfordulast, hogy a rudakat lezaro lapba (piros) szinten olyan lecsapott szelu lyukat reszelunk, mint a kis abran van. Ezek 120 fokban elosztva vannak, tehat a 3 rud egyenletesen huzza a csapagyat (az abran csak 2-t rajzoltam). Szoval a piros darabbal lezarjuk a rudakat, es valamivel pl. anyaval rogzitjuk oket (zold), hogy lehessen huzni. A pirosban van egy eros kozponti menet, ami a fotengely vegere tamaszt. Es a lila csavar kihuzza a csapagyat, ami aztan a rudak kiszedese utan, golyoskosar hianyaban szetesik.
Pontosan ugyanugy mukodik, mint a kormoslehuzo, csak a szarai nem a csapagy kerge moge fognak, hanem a golyoarokba. Es egy pici trukkel 90-fokos forgatas, oda szepen be is lehet tenni.
A megoldas hatranya: csak adott meretu csapagyhoz jo, mas merethez uj szerszamot kell csinalni. Elonye: ezzel akkor is ki lehet cserelni a fotengelycsapagyat, ha magat a blokkot nem szeded kette. Nem kell kivenni a fotengelyt, mert a golyosor bonthato anelkul is es igy ki lehet huzni.
Azoknak ajanlott, akik sok csapagy-cserere kenyszerulnek. Pl. MZ-Simson versenyzok. Remelem ertheto...
milyen eszköz ez?
olyan kérdésem van kawa kz250c nél a fordulatom nem megy fel 5500 fölé csutka gázon ennyi fél gázon ennyi a karbi jó viszont a szivó szelep átengedi a benzint ha szelephézagot álitok teljesen mindegy akkor is mindig 5500 nél megáll visszont köszörült vezérműtengely van benne és ha bemelegszik csattog a blokk.
én hengerfejre és szelepre gondolok lehetséges?
Valaki tud jó szerelőt Debrecen és vonzás körzetében? Ja és olyat aki 2 ütemű motorokat is szerel!
Itt az e-mail címem erre is irhattok: cherry007@freemail.hu
Előrre is köszi!
Más dolog:suzuki dr 350 s 1991-2es.hogy tudom beállítani legjobban a karbit mert fehér a gyertyaképem,de viszont a gyertya széle fekete kormos.tudsz segíteni?
Köszi
Gilera 125ösöm van gfr.eccer leált és szétlett szedve mert nem tudtuk mi a baja arra utalt hog dugó szétszettük semmi jo volt.szét lett szedve karbi jo volt. majd végül a gyertyánál volt a szar mert rossz a pipa na mind1 ez meg lett csinálva be lett inditva motor és eccerüen azota 5ezerig megy a fordulat és 5ezernél letilt visszadob 3ezerre nem áll le csak nem pörög tovább mi lehet a baj segitsetek lécci!
Elörre kösszz!
előre is köszi
van egy 2001 évj.600as hornetem a mi anno törött volt és rosszul húzták ki a vázat 4 évig nem volt vele gond most viszont elrepedt a hegesztésnél és eddig bárhol voltam mindenhol azt mondták hogy csere.
Szóval keresek,vásárolnék elérhető áron vázat.
eddig bármilyen bontóssal beszéltem azt mondta,hogy túl macerás ezzel foglalkozni és nem éri meg nekik behozni.
Ha tud valaki akkor segítsen elöre is köszi.
Vagy meg lehet probalni golyosor-kihuzoval, de azzal nem lelet nagy erot kifejteni es ha melegen sem jon le akkor ketseges. Melegitve es huzva kell probalni.
külső rész elroppant satuban belső lecsiszol
elég lassú és nem tesz jót a főtengelynek
valami gyengédebb megoldás érdekelne a csapágylevételre
a lehúzó nem fér a csapágy mögé, hiába melegítem nem jön le
2t motor,nicasilos henger,a dugó a gyűrűk nélkül,enyhén beolajozva szépen lassan csúszik át.Azt nem tudom igazából,hogy mikor lett beletéve.A nagy szakik mit mondanak erre?Mert sztem még elbír pár ezredest két új gyűrűvel.
nem a gyári kipff van rajta,de most kevesebbet durrog mindt elötte.a gyujtáshoz nem nyúltam és nem is tudom hogy lehet e állítani.g nem volt időm 0.15re állítani de majd megpróbálom.