Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyújtás jól van beállítva?
az h eltompul az inkább karbira utal... ha elengeded a gázt nem puffog vissza? gyári kipuff van rajta?
hello. Elado egy kawasaki zx10 89-es bontott alkatrészei, idomzat, éámák, és az oracsoporton kivül minden megvan estetleg egyben is, de korrekt ajánlatok esetén külön külön is. Hivjatok. 06306420248 (a zzr1100 as is teljesen megegyezik ezzel a tipussal.) msn skype is.
köszi a gyors választ neked is és basi2 nek is.
a helyzet az hogy elindul mr meg minden a szelephézagot 0.10re állítottam.
De olyan tompának tünik,nem pörög végig.3000igfasza de aztán meg eltompul de rendesen.Megpróbálom 0.15el hátha jobb lesz.

Érdekesség:szívója 0.20körüli volt kipulya meg olyan 0.40 körüli.
köszi ha esetleg tudtok valamit szóljatok
http://www.motorosok.hu/szervi...
Itt megtalálod,csak e-mailban kell kérni jelszót a letöltéshez.
csáó! a klr-é kellene,csak nemtom ilyen h szelephézag adatok,meg hasonló apró,de fontos dolgok mennyire térnek el a 650hez képest.ja és az enyém 87es,nemtom ez mennyire számít.
Hali!
valaki segitsen gilera sp01 hez kéne nekem a blokknak a leirása:kép, tanácsok ... ha valaki tudna segiteni itt az msn cimem:bogdanalex@windowslive.com vagy az emailom:csubakka123@freemail.hu
klx 650hez van nekem meg klr 600hoz ha valameik kellene irj....
jaja, én autodatában néztem, ott 0.15öt irt, de ez a biztosabb akkor állítsátok 0.10re....
hali!
nem tudtok véletlen klr 650-hez gépkönyvet? vagy helyet ahonnan tudok letölteni?
Lehet hogy szar a kép ?de csak fényképezni tudtam mert szar a scannerem
helló
érdekes azt találtam hogy a szivó is és a kipuf is 0.15mm-nek kell lennie, de majd még utána lesek..
András
sziasztok.
Kéne egy kis segítség.
2t motoron az alaplap és a lendkerék mennyire specifikus dolog?úgy értem,hogy
a motoromon eddig is robogó elektronika+trafó volt és működött faszául.
Na most a lendkereket elbasztam,és nem találok az istenért sem másikat,ami ugyanolyan lenne.Lenne viszont olyan alaplap meg lendkerék,amire külsőre tök úgy néz ki mint az enyém csak picit kissebb átmérőjű,és láss csodát elvileg a trafóval megegyező típusba való(suzuki sepia)

-Na most az a kérdésem,hogy a szikra holléte ugye az alaplap forgatásával úgyis változtatható,meg a gyújtástérképet az elektronika "tárolja",ami viszont nem lenne cserélve.Előfordulhat e hogy mégsem működik?és miért?
-Másik kérdés,hogy ezeket a kódszámokat a lendkereken hol lehet lenyomozni,hogy mibe használták a japók esetleg még mások.
Segítsetek,mert még csak 2tank benzint motoroztam ki az épített vassal,de nagyon jó lett szerintem és mennék már nagyon.
Hali! Szivó:0,10 ; Kipuf:0,10
Hello!
Nekem van egy Gilera sp 01 es mocim.A blokkott fel kell ujitanom és kéne nekem a blokknak a terv rajza h mi hova való.. szal ha valaki tudna nekem küldeni örülnék előre is köszi!
hali!
Tegnap elindult,bemelegedett és utána rugsásra indult.ma majd most megpróbálom hidegen hogy indul.Nemtudom lehet hogy csak egy kábel szakadt vagy lehet olyan hogyha nagy a szelephézag nehezebben indul?Nemtudná valaki megmondani hogy ktm lc4 580ccm 1993as motornak mennyi a szelephézaga?(szívó,kipu is)
Köszi
Az dícséretes hogy ilyen gondosan ápolod a láncot, akkor lehet hogy rosszul volt beállítva. 3-4 cm kicsit sok egy sportmotornál, meg kéne nézned, hogy terhelve mennyi a játék. Ha olyankor 1.5-2 cm, az kb jó. A mai jó minőségű láncoknak nem szabad még új korukban sem sokat nyúlni hirtelen, tapasztalatom szerint új lánc felszerelése után egyszer kell utánállítani, utána sokáig nem kell hozzányúlni. Ha túl lazára hagyod, akkor terhelésváltáskor rágatja a láncot a motor. Nem tudom, hogy használod a motorodat, de átlagos terhelés mellett érvényes amit itt írtam. Láncoknál meg van adva egy Le-érték, hogy max milyen erős motorra lehet feltenni, és pl van X gyűrűs lánc, aminek sok a 140 Le. A patentszemmel kapcsolatban pedig változatlanul a préselős mellett teszem le a voksot. De csak célszerszámmal felszerelve!
Eladó egy Kawasaki Zx10 89-es évjárat kifogástalan motorral, idomok lámpa és oracsoport nélkül alkatrésznek. A motorja elindul, szinkronizálni kell, Tank rajta ülés rajta, hátso gumi, és a láncszett cserés.
Az ára 160 ezer forint A moci nem karambolos, Németországbol hozattam az idomok miatt. 4.2 gyári kipufogó. Az árba cserét esetleg beszámitok. Laptop,Mobil, esetleg robogó. Hivjatok 06 306420248, Esetleg korrekt ajánlat esetén alkatrlszek is eladóak róla.Elérhetöség Msn, skype is
Uraim jó estét, az lenne a kérdésem, hogy van e valakinek eladó, vagy kölcsönadó szinkronórája, sos, a segitséget elöre is köszönöm.
xtremist1000 nek. a lánc amit vettem RK 530 x gyürűs lánc azt elfelejtettm írni hogy amikor felraktuk az új szettet akkor két mm híján kilehetett volna szedni egy szemet ( ezért is akarok kiszedni szemet belőle) rohamos nyúláson azt értem hogy amikor új volt akkor elég gyakran rákellett állítani és hamarosan végálásba érkezik a hátsó tengely a láncba kb 4000 km van sprayzni meg minden 400 km után szoktam tehát nem spórolok vele ja és egy kérdésem is lenne mennyi az ideális belógása a láncnak? aztvettem észre hogy ha lazábban hagyom kb 3-4 cm játék akkor lasaban nyúlik vagy azlenne az ideális? köszi a választ előre is
Lehet hogy a Dual CBS rendszer adta meg magát!?
A szikra színének kékesnek kell lennie. Nézd meg, hogy milyen távolságot tud átütni. Van olyan, hogy kint még ad szikrát a gyertya, de nyomás alatt a hengerben már nem.