azért jó hülyék vagytok
olyanon vitatkoztok ami nincs is
ha az ember vezérműláncot akar cserélni hát akkor azt cserélik, ha fékbetétet akkor azt
ha le akarom szedetni a fogkövem akkor leszedik, de közben nem szedik le az aranyereim is.....
mindig az van amit a vevő-ügyfél parancsol
"Sok esetben abban látom a problémát, hogy szerelönek a szakmai háterével, meg lenne a lehetösége arra, hogy nem csak tüzet oltson, hanem adjon egy koplett átfogó képet a jármü állapotáról, és felvázolja az ügyfélnek, hogy "olcsón" el lehet oltani a tüzet, de továbbra is parázslani fog, ha nem szünetjúk meg a gyökérporblémát. Utána a döntés joga és anyagi vonzata a tulajdonosnál van, de ez nem ugyan az, hogy elmondjuk, hogy ezt "olcsón meg lehet csinálni, mindenkinek így szoktuk"... neked is jó lesz az!"
Utána meg kerülgeti az ember a félig darabos motort jó 3/4-évig mert nincs rá pénz,belefeccöli az alkatrész árát és csak telefonál,telefonál,telefonál............de mg nincs rá pénz nem maradhatna.........stb..........
én a kérdésre fókuszáltam ami az volt hogy fel lehet-e rakni a vezláncot alsó deklilevétellel mivel nittelő lenne de azt mondták neki hogy nem szabad, erre azt mondtam csak akkor ha kijön a főtengely de legegyszerűbb ha szétnyomja a régit beakasztja az újat átforgatja és összenitteli nem akarok senkinek vájkálni se a tudásában se a zsebében sőt még a motorjába se feleslegesen hogy mien állapotban van a többi része ? a vezetők a fogaskerekek stb. azt az látja aki javítja felhívhatnám a figyelmet arra is hogy ne nyúljunk a konnektorba mert megráz az áram de minek ? hogy jobb lenne mindent átvizsgálni ami gyanús kicserélni abban egyetértek de a valóság az hogy mikor ilyet mond az ember persze persze csináljuk és akkor megmondja az ember mennyibe vannak a tömítések szimeringek blokk ki szét össze vissza és még nem cseréltünk semmi lényeges alkatrészt hirtelen lelohad a lelkesedés és jön az alkudozás hogy nem lehetne-e .....
Az a része kéne még átjönnie a posztomnak, hogy aki ért hozzá, és még nem unja, neki van lehetösége felvázolni a bajban levönek, hogy mit lehet csinálni ( meg néhány kapott válaszból felmérni a kérdezö felkészültségét), és melyiknek milyen kockázata / eredménye lehet. Ès úgy illik hozzáállni, hogy a kérdezö valszeg újszülött a témában, és te vagy bárki más hiába irta le itt oly sokszor ugyan azt, neki erröl nincs tudomása, így elöröl kell kezdeni. Ha az itt hosszabb ideje megfordulók ezt unják már, arra nem az a megoldás, hogy elkezdik egymást sárba tiporni, és egymás fényeit kioltani, hanem megpróbálják közösen a legjobbat kihozni amit lehet, vagy nem szólnak hozzá, csak játszanak azzal ami velük egyidös.
Számon lehet kérni a másik szakmai felkészültségét a vitában, de lehet ezt úgy is, hogy elmondod a te érveidet tapasztalataidat, majd rákérdezel a másiknál számodra kétes dolgokra, hogy igazolja azt neked, gyözön megy róla.
Szerintem lehetne a kimenete ez is ennek a topic-nak. Nem kéne más, csak annyi, hogy nem a másik személyével, hanem a problémára kéne fókuszálni.
szóval az a gond hogy én már unom mikor ezerszer mondjuk el többen is hogy ha nem biztos valaki magában inkább vigye el máshova ... remélhetőleg oda ahol megcsinálják és ha gond lenne nem hajtják el a sunyiba egyből ... ha nem akarom komplett generálozni a gépet (mert az már akkora összeg is lehet hogy vesz belőle egy jobbat újabbat) akkor a tüneti megoldás a célszerű, lehetőleg akkor minél olcsóbban és kevesebb munkával és még elpüfög egy ideig , tudom magadnak nem úgy csinálnád mert nem is akarod eladni és még évekig akarod hajtani de nem vagyunk egyformák van aki görbe kormánynyakkal mászkál és nem azzal foglalkozik hanem hogy mien ledcsík világítson a motorján és hiába papol az ember leszarja éljen a villogó szelepsapka !
"elvinnéd valahova és 5-ször annyi pénzt kérnének mert szétszedték feleslegesen a teljes blokkot tetszene ? "
Bennem jelen pillanatban csak kérdések merülnek fel. Vajon az az eröforrás ami elkoptatott egy vezérmüláncot, nem lehet hogy máshol is véres a torka? Jelen megbontás alkalmat adna arra, hogy szemügyre vegyük feltárjuk esetleg a megnövekedett hézagokat, tolerancián kivüli méreteket. Nem csak tüneteket kezeljünk, és alkalmazzuk a láncmegbontásos vadhajtást (jelen esetben egy 93-as 130 e km-t futott gépnél)
Továbbá a jelen kiindulási pont egy olyan személyre vonatkozik, akinek hiányosak a szerkezeti ismeretei a motorblokk felépitése kapcsán. Egy éles képet nem tud készíteni. Vett egy láncot, meg egy nitelöt. Otthon akarja elvégezni a müveletet. Vajon tisztában a van azzal, hogy mik a technológiai lépések, és milyen méréseket kell elvégezni, mikor lesz jó egy alakkal záró kötés?
A képenim között elrettentésnk van egy szekszervízben nittelt szekunder lánc, melynek, csak a nittelt csapjai koptak meg...18 ezer km-t bírt ki a DID lánc, melyet állítólag DID-es szerszámmal nitteltek.
Azt tartom szánalmasnak, hogy nem lehet egy szakmai vitát személyeskedés nélkül végig viatkozni, ùgy ha valakinek eltérö véleménye van, akkor nem lebarmozza a másikat, hanem leírja, hogy itt van hozzá a célszerszám, technológiai utasítás, mely jóvá van hagyva xy által, és itt van hozzá, egy mérési utasitás, melyet a müveletek, közben és után így és így kell élvégezni. (Valahogy hasonlóan, ahogy egy gyári szerviz manule-ban le vannak vezetve az egyes munkafazisok.)
Nem hiszem hogy azért mert valamit hangosabban és többen kiabálnak, az a jó megoldás.
Hogy ki húz le kit és mivel... az hogy neves helyeken csinálnak feékbetét cserét úgy, hogy visszanyomják a koszos munkahengert, és fékfolyadékt sem cserélnek, nem takarítják meg a úszóágyat. Majd pár ezer km alatt a az egyik pofa fémre kopik, megeszi a féktárcsát...Nyilván a kihúzom a tüskét, kiveszem a régi betétet, visszanyomom dugattyúkat, beteszem az új betétet, gyorsabban meg van, és közben ugyanannyit el lehet kérni, érte, mintha rendesen megcsinaltuk volna.
Sok esetben abban látom a problémát, hogy szerelönek a szakmai háterével, meg lenne a lehetösége arra, hogy nem csak tüzet oltson, hanem adjon egy koplett átfogó képet a jármü állapotáról, és felvázolja az ügyfélnek, hogy "olcsón" el lehet oltani a tüzet, de továbbra is parázslani fog, ha nem szünetjúk meg a gyökérporblémát. Utána a döntés joga és anyagi vonzata a tulajdonosnál van, de ez nem ugyan az, hogy elmondjuk, hogy ezt "olcsón meg lehet csinálni, mindenkinek így szoktuk"... neked is jó lesz az!
(Feri, nem mindent neked címeztem, csak a te egyik gondolatodból indítotam a hozzászólásomat, kérem, nem vedd magadra ami nem érint.)
Nem rontom a hírnevét , senkinek !Főleg a munkahelyemét ! Pontosan a Tasi-ra lettem figyelmes , az eszedbe sem jut ,hogy másnak is van Tasi beceneve ? A dolgon nem változtat a láncra nincs garancia ,csak ha szerviz számlával jön a vevő ! Amúgy pedig minden általunk forgalmazott termékre igaz ! A did , a prox vagy bármely világ márka adja ugyan a nevét a más országokban gyártott termékeihez , de köztudott ,hogy egy Afrikában készített Toyota az nem Japán !
üdv Tasi
szóval akkor a pink mindenkit átbasz ? lényegtelen mien gyárban és hol és ki csinálja ping csiaó tata bambuszkalapban vagy lugumba a sötét négerbácsi ha a DID hozzáadja a nevét és minőségellenőrzését... pl csapágyak német FAG portugália, magyarország, románia stb gyárt csapágyat de attól még minőségi , nemtudom mien motorod van de ha elvinnéd valahova és 5-ször annyi pénzt kérnének mert szétszedték feleslegesen a teljes blokkot tetszene ?
Semmi közöm hozzá! Olvasatomba a pont nem így van ! A chubby nevű felhasználó , mondott ostobaságot és kötött Tasi -ba . A pink's-ben dolgozom Tatabányán , nincs japán vezérműlánc nittelő szem ! A Did az Rk sem gyárt ! A Jt gyártja a vezérműláncokhoz a szemeket és Magyarországon forgalmazott összes did terméket ott gyártják ! Tasi jól mondta nincs garancia a meg bontott láncokra ,esetleges reklamációt is csak szerviz számlával igazoltan tudunk elfogadni !
Tasi, ujfent rosz emberbe kotottel bele, Chubbynak van neve. Eleg sok elegedett kuncsaftja van. Attol hogy te nem ismered mert nem sportmotoron osztja az eszt es nem ittt szerel egy nagyon jo szerelo
Nagyon is konnyen tonkre mehet ugy a trafo hogy melegen nem ad szikrat. DE! Az hogy emelkedik az alapjaratod az nagyon valoszinu hogy mas okbol kifolyolag. Kifolyolag... erted? Folyik a benzin jol a tankbol? Es az uszotunel is folyik jol az uszohazba? Mert a jelenseg olyan mintha elfogyna a benzin. Miutan leallt nyitsd meg az uszohaz leeresztojet. Egy fel decinek kellene kb. kijonnie.
DE! Azert a szikrat is megnezheted miutan leallt. Forro motornal.
Sziasztok! Tönkre mehet egy gyújtótrafó úgy, hogy hidegen faszán megy, és ahogy melegszik a motor (és vele együtt a trafó nyilván), először feljebb mászik az alapjárat 2-3 ezer fordulatot, majd üzemi hőfokot elérve megszűnik az alapjárat és nem lehet beindítani amíg le nem hűl a motor? Már minden hibalehetőséget kizártam, csak ez lehet. Karbis Honda cbr125-ről van szó. Gyári primer tekercs ellenállás spec. 1ohm, enyém 1,6 ohm. Lehet rossz? :) Köszi
Nyugodtan visszavehetsz az arcodból.
Attól, hogy közönséges vagy és vered magad, még nem vagy ász. Vannak rajtad kívül olyan emberek, akik értenek a motorokhoz, még ha nem is reklámozzák magukat fészbukos (azért írom így, hogy értsd) videókkal. Nem állok neki kijavítani a helyesírási és tudásbeli hiányosságaidat, mert tudom, hogy ez rajtad nem segít. Egy önelégült ember vagy, aki meg van győződve róla, hogy a föld nélküle nem forogna. Nem baj. Éld a sekélyes életedet, de óvatosan vagdalkozz. Egyszer majd becsengetnek hozzád, akkor majd neked kicsengetnek.
majd ha ilyen vissza jelzéseket kapsz https://www.facebook.com/video...
és vagy 25 éve csinálod ...lesz vagy 1000 motoros kuncsavtod ................ akkor szoba álok veled
olyanon vitatkoztok ami nincs is
ha az ember vezérműláncot akar cserélni hát akkor azt cserélik, ha fékbetétet akkor azt
ha le akarom szedetni a fogkövem akkor leszedik, de közben nem szedik le az aranyereim is.....
mindig az van amit a vevő-ügyfél parancsol