ki van takarítva be van állítva minden működött csak a tesztúton kibújt a zéger aztán meghalt minden
még jó hogy alattam halt ki nem akkor amikor a tulaj ment volna az elsőre
A wstandard jó, de gyorsan kopik. A gyűrűi egy évet bírtak ki. Igaz, használták a motort rendesen. Viszont árban szerintem jó és a kidolgozása is elmegy ennyiért.
akko ezt lökd bele menni fog ... a levegőszűrőt vizslassad meg jól ne szívjon falsot port meg legyen tiszta egyszer nem voltam elég alapos csak a szivacsot cseréltem és nem néztem meg hogy a gumikönyökbe vastagon állt a por... beszívta elkopott 2 nap alatt én meg cserélhettem a dugót mer fúrathattam gariba....
gyári henger már ko
alapból már 42es aztán ebbe elég mély nyomot hagyott a zéger
aztán lehetőség szerint olcsón kellene megoldani mert a többi része elég rongy
ezt szoktam venni jobb a noname kínaiaknál mondjuk ha jót akarsz akkor olaszt veszel .... vagy ha eredeti a henger és még nem volt fúrva olasz dugó mondjuk meteor és fúrás
csak a tied valószínűleg nem műanyag meg talán karbon. a képen a fekete az nyit zár, és szabályozza az üzemanyag bejutását, ha el van repedve törve deformálódva, akkor kuka, javítani nem hiszem, hogy lehet.
szevasztok
Etz 125el szívok,segítsetek!Beindítom van töltés kialszik a lámpa kb fél perc-1perc után kigyullad és folyamatosan ég nem tölt vissza.Ilyen létezik?valaki járt már így és ha igen mit csinált? köszi!
ez egy yamaha jog, ami alapból tuti kis gép
ezért is vállaltam be mert asszonynak is van 6-8 év alatt egy szívócsonk meg egy görgőszett volt cserés benne, meg lassan fékpofákat kell mert minimumon áll
haver fiának is volt pár évig azon egy gyújtáskapcsoló ment ki
szóval jü kis gépek ezek, de ilyen viharvertet nem láttam még
valamelyik nap ledobom a hengert aztán kitaláljuk mi legyen, annyi benzin van még benne hogy leégjen a műanyag róla aztán mehet a vasba
azért a szarból sosem lesz vár
kb összetákoltam a robogót indult is pöccre, de 5km után valami nagyon szétszakadt benne mert azóta se kép se hang, kompresszió egyenlő a nullával
Heló kérdésem lenne egy igen csak jó szerelőhöz aki cagivák között nőtt fel :D Venni szeretnék egy motort cagiva elephant 2 125 köbcentis 6gangos vízhűtéses blokkal aza baj hogy mondta a mostani tulaj hogy dugú cserés, na most én azt szeretném megtudni hogy az a henger valójában nicasilose vagy sem.. Mert ha vashenger akkkor esetleg tudnám fúratni.. Erről a blokkról lenne szó ami a képen van
Ha a teljes rendszerben (kuplung föhenger, csö, munkahengerben) a folyadékcsere, légtelenités nem oldja meg problémát, érdemes látókörbe helyezni a hidraulika csövet. Gondolom, még a gyári "gumi" csö van fent, mely mára gondolom min 10 éves, mely ilyenkorra már akkorát tud tágulni, föleg azon része ami a blokk közelében melegszik, hogy nyomás egy része gumicsövet tágítja, és nem munkahengert nyomja...èrdemes fémhálós csöre cserélni.
nem szoktam megjegyezni iyeneket.
Zsirzónak van egyenes meg 90fokos feje ha szemre kell cuppantani.
Meg 15-20év után illik szétkapni minden csapágyazást, stb....
kerék,himba,stb...
Régebben Taschner tett fel képet pár gépről mi volt bennük "zsír" cimszóval...
Az ugye hidraulikus?
Folyadék nem melegszik túl és öreg?
Valami kopásbeli holtjáték valahol?
SP1 t még nem szereltem.
Kérdezd meg rc51 t ő lehet ismeri...
még jó hogy alattam halt ki nem akkor amikor a tulaj ment volna az elsőre