Sziasztok!
Van egy Aprilia RX 50-em. (1999-es)
Nem volt rajta km óra, hát vettem egyet bontottan, hozzá egy gyári km spirált. Egy baj van.. Betettem a spirált a helyére , de nem mozdult az óra. A km meghajtó teker. Kivettem a spirált a meghajtóból, és megtekertem kézzel. Ha az óra járásával ellenkező irányba tekertem, az óra mozdult, mért. Viszont a meghajtó az óra járásával megegyezően teker. Akkor működne az óra , ha hátrafelé pörgetném a kereket (de ugye akkor nem pörög a meghajtó) . Mit lehet csinálni?
Az miért van, hogy az első 15 percben tök finoman jár a váltó alig érzem, hogy új fokozatba raktam viszont utána egyre keményebben rakja egyikből a másikba.
elviekben mindent úgy raktam össze ahogy volt de fülre is jobban pörög arra gondoltam beviszem holnap a patikába a görgőket az ujjakat és megméretem!mert fogásra is könyebbnek érzem mint a régieket!meg a közepében a réz vagy milyen betét mozog zörög az normális?mert több garnitura görgő van nekem is itthon és az egysem ilyen súlyba is van több csak egysem ez a méret ez a 17x12!
Nem csinaltal valamit rosszul? Lehet a tarcsa nem jon ki azaz nem valt fel. Ha nehezebb gorgo kell senki nem fogja neked megmonsani mekkora sulyu kell. Ezt kiserletezessel kell megtalalni. Nekem pl van egy egesz szett mikor beszabalyozom a motort. Mindenfele sulyu es meretu.
Sziasztok segitséget szeretnék kérni görgő méret témában!A tény állás a következő egy derbi atlantisról van szó 99 es kiadás!a görgő mérete 17x12 vettem egy szett új 5,2 est ami véleményem szerint közel nincs annyi mert ami benn volt kopott az kerek 5 gramm az uj 5,2 essel forog mint az állat de 50-nél jobban nem megy a régi kopottal is ment 75-80 at csak hát ugye nehezen kapta el a fonalat!A kérdésem az lenne mekkora görgő kellene mert ugye a kopott az 5 gramm és újba mekkorát vegyek?a vákaszokat elöre is köszönöm!
Van egy Aprilia RX 50-em. (1999-es)
Nem volt rajta km óra, hát vettem egyet bontottan, hozzá egy gyári km spirált. Egy baj van.. Betettem a spirált a helyére , de nem mozdult az óra. A km meghajtó teker. Kivettem a spirált a meghajtóból, és megtekertem kézzel. Ha az óra járásával ellenkező irányba tekertem, az óra mozdult, mért. Viszont a meghajtó az óra járásával megegyezően teker. Akkor működne az óra , ha hátrafelé pörgetném a kereket (de ugye akkor nem pörög a meghajtó) . Mit lehet csinálni?
Az miért van, hogy az első 15 percben tök finoman jár a váltó alig érzem, hogy új fokozatba raktam viszont utána egyre keményebben rakja egyikből a másikba.
de ők tuti üzemelnek még
nem tudom működik-e még, de egy telefont megér
A mocim hátsó kerekébe van egy állati nagy nyolcas.
Ki foglalkozik ennek a javításával ha egyáltalán meg lehet javítani?
Budapesten keresnék kiadó műhelyt pár órára, ahol egy motorblokkot széthúzhatnék, majd később össze is rakhatnék.
Köszi
Vettem egy másikat, felraktuk és minden tökéletes lett.
Azért köszönöm a segítségeket.
:)