Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

benzinszint?
én vettem egy gagyi topint 10ért aztán már 2.idényt szolgálja
ráadásul annyival kisebb a gyáritól hogy befér a helyére az eü csomag
a gyári 12es a topin meg 7,5ös
http://youtu.be/WeMxuLlOq3I videó a CBR125 hibáról itt.[/L]
Sziasztok! Már lassan készítem a termitet a hengerbe, kérlek segítsetek megoldani a problémát mielőtt fölgyújtom az egészet.

3 hete szívok a CBR125-ömmel, levideóztam nektek, mi a baj vele. Ami 100%-ban ellenőrizve, és kizárva a lehetséges okok közül:

-PAIR rendszer ok
-vákuumcsövek ok
-karburátor komplettek OK
-benzincsap új
-szelephézag ok
-gyújtótrafó új
-gyertya új
-gyújtás jeladó ellenállása megfelelő
-falsot nem szív sehol
-vezérműlánc ok
-gázbovden nem akad
-szivatóbovden nem akad, nem csúszkál ki magától

Eldőlt a motor puha talajon, és onnantól kezdve tapasztalom a problémát. Hidegen pár percig jól működik a motor, és ahogy melegszik, egyre rosszabb, üzemi hőmérsékletet elérve ha egyszer leáll, nem lehet újra beindítani amíg le nem hűl 30 fok körülire a henger.

Karbis Honda CBR125 RW5, 21 ezer km-rel.
ó én nem rohanok most drágát venni, majd tavasszal, idénre veszek 12ezerért valami vackot, hogy még gurulhassak egy hónapot, aztán nem érdekel. 6 hónap a jótállás arra is, a csúcs yuasa kivételével a többire is ugyanúgy 6 hó, hát hova erőltessem a yuasát? a csúcsra is 12 hót vállalnak. vicc.
De egyebkent ha varsz egy kicsit oktober kozepen lesz egy motorshow ahova hivatalosak vagyunk es szandekozom videot kesziteni az osszes lithium-iron akku gyartoval eldonteni melyik a jobb es tisztazni sok sok kerdest.
Hat nem tudom. A shorai azt mondta nekunk ha a tolto nem megy 14.5V-nal feljebb es a toltoarama sem megy 2A fole akkor a tolto jo. A motorban egyebkent meg mostohabb mert a toltoaram sokkal meghaladja a 2A-t, feszultseg viszont nem az 14.3-nal szabalyoz. Nekem 1 eves, a kollegamnak 2 eves a TL-jebe es jol indit. Azt mondja meg soha nem hallotta ilyen gyorsan forgatni mint ezzel az akksival. Meg soha nem toltottuk az akkut.
gondolkodom rajta, hogy hozok egyet, de töltőt is vennem kell hozzá, teljesen más rendszerű, a ctek nem jó hozzá, vagyis csak részben, mert csak töltésre ajánlják és akkor is azonnal lekell venni töltés után róla és a karbantartó/csepptöltőként már nem szabad használni. a töltő még egyszer 85 usd..
de ha faterom gépében is lehal a yuasa és ő is shorait venne, akkor már megérheti.
minden patent rajta, teljesen gyári állapotú motor, nem babrálom el, ctek 7000-res töltővel tartom karban (ahogy minden más akksit is).
mondta a szervíz is, hogy ha akarok menjek be, kimérnek mindent, de biztosan az akku halt meg, mert melegindítás után kezdődik a szopó, hibás lesz a cella, és szépen lassan elhal idővel. meg lenullázta az időórát is, pedig stabilan rajta a csatlakozó, amire rávágta, igen, ez az egyik jele.
jaj már öreg!
azóta eltelt 25 év alig van ember aki emlékszik még azokra a pártos időkre ráadásul az utolsó évek már nem is voltak igazi komcsi idők
itt egyszerűen az irigység és a kurva nagy ego ami miatt van ez
és az általános kúltúra(vagy az illem) pont a rendszerváltás óta esik folyamatosan, azóta tapos el bárki bárkit egy pici kis előnyért
Vakbelet sem áll neki az ember otthon operálni, szerszám és tudás nélkül!
" hogy nem lehet egy szakmai vitát személyeskedés nélkül végig viatkozni, ùgy ha valakinek eltérö véleménye van, akkor nem lebarmozza a másikat,"
El kell még telni legalább egy emberöltőnek, mire kihal az a nemzedék amelyiknek a párt határozta meg, mit és hogy! Ahhoz kell egy kis kulturáltság, iskolázottság és ész, hogy a "téma" legyen a téma! Pedig nem vastag könyv egy illemtan könyv. Egyébként nem értem, ha egy vezérmű-lánc gyári csappal össze van rakva, mennyivel lesz rosszabb mint ha a darabjaira szedett motorban szarul raknak össze valamit, nem húznak nyomatékra csavart, vagy nem tisztítják ki az olajozó járatokat, pl.?!
Egyebkent nekem is fonokomnek es kollegamnak is az van a motorban. A legkiralyabb akksi amit valaha lattam. Sulya olyan mintha ures doboz lenne. Indito arama siman a duplaja az azonos savasnak. Es az elettartama is joval hoszabb.
Tudtommal bruno-ban van kepviseletuk
Töltés jó a motoron? Mennyi a töltöfesz? Hogyan gondoztad az aksidat? Mennyi fesz van most az aksi kapcsain?
valameik lamella akár a fém akár a kopó nem deformálódott ?
Szerintem vidd vissza ahol csinálták, és ott add elö illusztrálva a helyzetet.
Sziasztok!
Olyan problémám van,hogy nehéz behúzni a kuplungot,és amikor húzom,darabos(pl.1/3nál nehezebb,aztán könnyebb,megint nehezebb,stb).A kuplung az maga jó,tökéletesen működik,nem is lenne vele semmi bajom ha nem lenne ilyen rohadt kemény.Most lettek cserélve a lamellák,lehet rosszul lett összerakva?Mi okozhat ilyet?Szerintem nem a bowdennel van a gond.Lehet semmi köze nincs hozzá,de amikor elkezdem ráengedni a kuplungot,beremeg az egész motor,ami azért furcsa,mert lamellacsere előtt nem csinált ilyet.Kawasaki KMX 125 ről van szó.
Köszi előre is!
Mi van itt , ,,,,,,,,, vaze ..... egy kurva egyszerű dologból indultunk .. ha meg bontod a vezérmüláncot és nitteled neked kell álnod ha be üt aklik ... mitt nem lehet ezen érteni enyi szerelönek ..., az egyik szakmai féltésből ,másokat rágalmaz .. akövetkezö nek nincs fizetőképes kereslete ,, a harmadik robogokból csinál keritést egymásnak szavaiba keresük a kakit ................ Enyire kevés a meló ?

és igazad van pista .............. csak a féltés meg jobban tudom ,, meg ügyesebb vagyok ez megy ,, és a másikat fikázni ,belekötni na ebben van tapasztalat és jó eredmény ..............

lépek
sziasztok,

shorai akkumulátort árulnak magyarországon valahol? honda márkaszerívznek elmondtam az indítási gondjaim, hogy mi lehet, azonnal rávágták, hogy ne aggódjak, csak az akku..
a 4 éves yuasa, vicc
Szerintem mindannyian tudjuk, hogy miröl beszélek... némi szándékos ferditést vélek felfedezni a posztotokban, holott máskor ugyan ezen alanlógia mentén gondolkodtok. ( Ugye nem cseréletjük le a tulajjal félévente az aksit zsinórban 2x, 3x ha mindig lemerül, és tönkre megy, hanem mondjuk megpróbáljuk a gyökérokot feltárni, legyen az ak´rmilyen fájdalmas is.)
Aki hozzám begurult, ha csak beszélgetni jött is körbenéztem a motorját, ha nem kérte akkor is. Nem a hangos kipufogó miatt vagy az új búcsús matricák érdekeltek...Nem lóg e futómü, nincs e szivárgás, folyadékok megléte, fékek általános állapota...Hozzátettem azt is, hogy kb mennyi idö múlva kéne ránézni, és hol kap hozzá alkatrészt vagy legyen ideje olcsóbbat találni, spórolni. Ha nem tudtam válalni akkor ajánlotam olyat aki meg tudta javítani...
Persze ebben az esetben is biztos csak én vagyok rosszul összerakva.
A további szörszálhasogatásban nem kivánok részt venni. Köszönöm.
de ki az aki professzionálisan áll a munkához? aki abból él, van felszereltsége és tudása is hozzá és csak úgy dolgozik hogy ha meg kell nézni a keréknyomást elöl akkor megzsírozza a hátsó himbát és letörli a féklámpaizzó porát ? a kliense meg boldogan fizet
...ha ínysorvadásod van, vagy fotájog akkor is...ugye...
Ez a különbság ha valaki professzionálisa áll a dolgoknhoz, vagy csak a kezét tartja.
ja és ez se kitalált történet ... kallódik itt a kertbe nálam is egypár csodálatos járgány többségük kis gyösz de van nagyobb is.... van ameikbe benne van alkatrész munka már 2 éve néha kapom a telefont hogy meg kéne csináljuk ezt vagy azt okézsoké de előbb szambázzon be az ajtón egy kis zsetonnal utána csinálunk valamit aztán csönd van majd visszaszólok hogy beleöntöttem a betonba meguntam nézni ahogy körbenövi a csalán ...