sziasztok. Ez mi? Váltó felett van egy kis cső abbol folyik fehér folyadék par km utan. Viz eltünik tartálybol, olyan mintha szolrulna főtengely, vagy dugó. Nemtudom ez mi ha valaki adna valami infot megkoszonnem..
régebbi yamaha joghoz(asszem 27v) keresek hátsó rugóstagot
a régi fajta nem állíthatós kivitelűt
az sem baj ha nem jó a csillapítása csak össze lehessen nyomni és legyen jó a rugója
ilyen 1-2 ezer forintig érdekelne
Sziasztok! Tulajdonomban van egy 97-es évjáratú 125ccm-es Yamaha TDR. Motorozás közben hirtelen megállt alattam a gép, semmi csörgés-zörgés csak mintha kifogyna az üzemanyag ( van benne benzin, és olaj is ). Szétszedtem a karbit, kitakarítottam, összeraktam, levettem a kipufogót teljesen a hengerig neme el van dugulva, megnéztem a kipufogónyíláson keresztül a dugattyút ép és a két gyűrű is rajta van, próbáltam indítani levegőszűrő nélkül is, szívatóval, anélkül is de semmi eredmény. Ha a szívatóval játszok akkor 1-2 mp-re " beindul " aztán megáll... Próbáltam nem 1 gyertyával, szikra van, a gyertya benzines szóval üzemanyagot is kap. Ismerőstől kértem segítséget azt mondta nézzem meg a membránt, igazából nem tudom mit kéne rajta néznem, mert simsonom volt eddig és azon ugyebár ilyen nincs. Szóval a probléma adott de a megoldást nem tudom. Karburátor probléma lehetséges vagy az elektronikánál keresgessem inkább a hibát? Az elektronikához viszont abszolút nem értek. Előre is köszönöm a segítséget.
A motoromon el van repedve a bal oldali tükörtartó konzol, amihez a kuplungkar is rá van téve. Gyárit nem akarok, mert egy vagyon, viszont amiket néztem kuplungkarokat, azok mind konzol nélkül vannak.
Honnan az istenből lehet hozzá konzolt szerezni? Ehhez kéne konzol.
meg ilyenek hogy az alapjárati csavar egy sima m4 csavar semmi tű a végén meg se tudta mozdítani a súbert, a különolajozás csonkja szabadon, a légszűrőben nem szivacs van hanem valami kabátbélés
a hajtómű fullra feltöltve olajjal folyik mindenhol, berúgóracsni szinte tükörsima, a teleszkópok roppanva mennek össze-már ha összemennek-
kormány ferde de legalább szitál az eleje
meg mittudomén mi van még.....a katasztrófán kívül....
a csúszka jó a görgő lehet a ludas
6 görgőből 3-3 az egyforma
majdnem eret vágtam magamon olyan megoldások vannak
ja
meg nézzem már meg az önindítót mert csak kattog
én néztem.....néztem.......a helye megvan.....de önindító nincs......
Sziasztok .
Valami okosabb segitségét szeretném kérni .
Cseréltem a gyujtásom egy 50 es Pegasón , AM3 rol AM6 ra . Csak nem tudom bekötni . Ehhez kérnék iránymutatást .
A gyujtótrafó Ducatti energia. 4 csuszosarus bekötés van rajt , kettöbe nem tudom mit kössek .
Rosso (R ) és Biancó ( W )
Állórész :
Az egyik tekercs vége össze van kötve 1 kimenövel ( ez testet jelez )
A tulsó tekercs másik vége össze van kötve a gy.jeladó piros vezetékével . ( ez is testet jelez )
Jeladó fekete vezetéke ( simán kimegy ).
A problémám hogy nem tudom mit hova kössek . És még 1 . A régi gyujtás 4 szálas volt, a 4. száll ment a másik egységbe . ( Fesszab. ? , egyenirányitás ? ) . De most nincs 4. szál , akkor mi megy töltésnek ?
Megköszönném ha tudnátok segíteni .
van nálam egy robogó olyan bénán kopogósan megy alapjáraton mint a dízel traktor
mifene baja van?
gondolom nem a kompresszió gyújtja be a benzint mert elég kivan szegényke
vagyis nem az enyém csak itt van
bolti ár 6500ft az állíthatós 8-8500
a régi fajta nem állíthatós kivitelűt
az sem baj ha nem jó a csillapítása csak össze lehessen nyomni és legyen jó a rugója
ilyen 1-2 ezer forintig érdekelne
Találtam konzollal együtt 4000+postáért újat!
Mennyiért csinálják az ilyet?
A motoromon el van repedve a bal oldali tükörtartó konzol, amihez a kuplungkar is rá van téve. Gyárit nem akarok, mert egy vagyon, viszont amiket néztem kuplungkarokat, azok mind konzol nélkül vannak.
Honnan az istenből lehet hozzá konzolt szerezni?
Ehhez kéne konzol.
Köszi
a hajtómű fullra feltöltve olajjal folyik mindenhol, berúgóracsni szinte tükörsima, a teleszkópok roppanva mennek össze-már ha összemennek-
kormány ferde de legalább szitál az eleje
meg mittudomén mi van még.....a katasztrófán kívül....
3-3 gorgo, ez is jo. A nehezebb dolgozik a 3 konyebb meg csak ott van.
6 görgőből 3-3 az egyforma
majdnem eret vágtam magamon olyan megoldások vannak
ja
meg nézzem már meg az önindítót mert csak kattog
én néztem.....néztem.......a helye megvan.....de önindító nincs......
Valami okosabb segitségét szeretném kérni .
Cseréltem a gyujtásom egy 50 es Pegasón , AM3 rol AM6 ra . Csak nem tudom bekötni . Ehhez kérnék iránymutatást .
A gyujtótrafó Ducatti energia. 4 csuszosarus bekötés van rajt , kettöbe nem tudom mit kössek .
Rosso (R ) és Biancó ( W )
Állórész :
Az egyik tekercs vége össze van kötve 1 kimenövel ( ez testet jelez )
A tulsó tekercs másik vége össze van kötve a gy.jeladó piros vezetékével . ( ez is testet jelez )
Jeladó fekete vezetéke ( simán kimegy ).
A problémám hogy nem tudom mit hova kössek . És még 1 . A régi gyujtás 4 szálas volt, a 4. száll ment a másik egységbe . ( Fesszab. ? , egyenirányitás ? ) . De most nincs 4. szál , akkor mi megy töltésnek ?
Megköszönném ha tudnátok segíteni .
A 2002-es zx 636-on a himbát hogy zsirzod 2 szem van rajta az egyiket ki kell szedni?
volt már szarrákopott dugattyús motorom az nem ilyen hangú volt
mifene baja van?
gondolom nem a kompresszió gyújtja be a benzint mert elég kivan szegényke