Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem új papírmotor nem kell!
Sok szép régi van amiből elfogadnék egy "0km állapotút"
Pl. ha Kawát nem mondhatok egy első generációs cbr900rr de a gumipiac és magyar utak miatt 17" felnivel.
Ezek a mai szemetek nekem nem kellenek, se kocsiba se motorban.
Kocsiban az ár és fenttartási költség nem számít akkor W140 SEL600 összes létező extrával. V12

MESESZÉP ÉS IZGATÓ Aki nem ilyet vesz, ha megteheti az egyszerűen hülye!
Ezek a mai műanyag papirkocsik is, meg SUV kasztni meg a faszom mindenhol undormány műanyagok.....
Ez a W140 legszebb sportszedán!
12henger hangja meg hmmmmm
Ültem pár SELben de mindig akkora vigyor volt a fejemen mint ha baszni mennék!
Ha egyszer megtehetném hogy új motort vegyek nekem is az lenne az első dolgom hogy telibe lefóliáztatnám. Nem azért hogy eladhassam 10 évesen 5000km-el hanem mert félteném
nagy az isten állatkertje, de amíg veréb van szar is lesz!

Féktárcsát is cserél? Mert 80-100e nél a kopás mérhető
lánc cserénél hányan veszik meg a gyári láncot és lánckereket?
Már lánckerékárban is nagy eltérés van.
Életemben eddig 1-2 használt motort láttam amin az volt, kérdés valósan kis KM miatt vagy levették a lánckereket újkorában vagy cserénél gyári került fel nemtudom....
láttam én már(kocsiknál) körbefóliázott indexkart is meg 20 ezer után levett gyárigumit és még sok mindent
Én használt motornál nem nézem a kilométerórát, maximum tájékoztató jellegűnek veszem. Csak az állapotot mérem fel. Amikor elkezdett csiripelni én is a feszítőre gondoltam, megkérdeztem az új ára 50ezer forint. Szétszedtem, és állítható, ha elhasználódik egy rugót kell cserélni. Azért gyanakszom a láncra mert ha a feszítőn manuálisan feszítek akkor is csak enyhül a cicergés, nem múlik el.
akkor szerintem cserés a lánc is...
Tudok olyan túramotort még a váznyaknál az adattáblát is leragasztották meg kapaszkodókon nylon volt, stb.
nagy távokra túrázták
80ekm körül beadták és kihozták a másik új mocit.
Rá 2hétre láttuk hírdetve a kereskedésben 30eKm -rel....

Láncoknál a max nyúlást szemek közti távra adják meg, általában 20szem.
sziasztok ! aprilia tuareg 350 /etx 350 trafója nincs valakinek?! esetleg tudja valaki milyen motor trafójával helyettesíthető?
negyedik tulaja vagyok ha minden igaz.
semmi se biztos. Főleg nem a kilométer a használt motorokban . Szerintem egyébként nem lehet benne sokkal több. A láncot meg télen megnézem. Akkor rossz ha meg tudom emelni a vezérműtengely fogaskerekéről?
elsőgazdás tuti annyi km van benne?
Akkor látatlanban azt mondom feszítő csere és a lánc még bőven jó!
60-70ig elmegy, szélesebb van azokban mint a régi fazerban.
Nem csörög. Csak ciripel. Ha becsörögne azonnal vészleállítok. Most kezdte el állandóan csinálni. Ismerem a videód. A feszítőt ellenőriztem. Remeg az állító csavar, de csak kis mértékben. Nem szeretném tartósan így használni a motort, csak a szezon végéig még motorozni kéne vele.
Van most itt egy R6 amin csorgott a lanc. Tulaj megvette az uj feszitot mar honapokkal ezelott de nem jutott oda hogy kicsereltesse. Most itt all a motor atugrott vezerlessel es ki tudja mekkora a kar a motorba mert nem fordul at a motor.
Egyebkent van egy video a youtube-n amit epp egy R6-rol tettem fel. De nem ugyanaz a motor.
Sziasztok!
A motoromon elkezdett ciripelni a vezérműlánc. 2004-es yamaha fz6s, 34000 km van benne óra szerint. Mennyire problémás ha ciripel a vezérműlánc? Kibírja a szezon végéig, vagy csere most azonnal? Régebben csak melegen és 5000-es fordulat környékén ciripelt. Mára már beállt egy állandó ciripelésre, hidegen melegen. Főleg akkor hallom amikor elveszem a gázt és motorfékkel gurulok. Sokan azt mondják, hogy bőven elmegy még, de tartok attól, hogy átugrik a vezérlés vagy elszakad. Jövőhéten lesz egy kisebb túránk vigyáznom kell a magas fordulattal vagy a kétszemélyes motorozással?
Előre is köszi!
Ez jó a fekete blokkoshoz is vagy csak a sárgához?
Nehezen megy a német, de nem látom, hogy írná a lamella bal vagy a jobb fele nézzen kifele mikor fől rakom.
ez a szerelő topik az összerakó az másik...a szénát kell összerakni !a motort szerelni kell
Sziasztok. Segítségeteket kérném . Yamaha tt600 ez még a fekete blokkos ...a kuplung részt kellene össze rakni a nullárol a baj az h nem tom a lamellák sorrendjét ès h mi alapjàn kell is azt fől rakni ..szall. Minden info kellene koszi
sziasztok!
sztem valami nem oké a motoromnál!
furcsa hangra lettem figyelmes a baj ott kezdődik,hogy kinn vagyok vele Berlinbe és 2 hét múlva mennék haza!
A csörgő hang nem változik nem erősödik felvettem a telefonommal légyszi halgassátok meg!
http://www.sportmotor.hu/motor...
előre is kösz a válaszokat!
ha ennyire gáz a szelepállítás mifenéért nem csinálják hidrotőkésre?
Termeszetesen nem himbas, es maga a szelepallitas hagyomanyos modon tortenik azaz vezermutengelyek levetelevel a pohar alatti lapkakkal. De mire odajutsz hogy latod a vezermutengelyeket addigra egy egesz nap elment es vert izzadtal. Osszerakast mar nem is emlitem.
Azon a Concourson cumi lenne a hézagolás? Vagy miért kérdezted?
Tartasz élménybeszámolót? :D
Talán blokk a vázból ki valami miatt? Vagy hülye helyen a vezlánc feszítő?(pár régi modelljükön tudták hova ne kellene szerelni, az anyját verte volna bele)
Ha nem tőkés hanem himbás akkor a régi kawákon oldalra lökhető a himba szerencsére...

no hallgatom az élménybeszámolód mire készüljünk itt 10év múlva ha lesz még benzin....
Értem. Tehát ez a cut off valve membrán szakadás okozhatja azt, hogy ha megyek a motorral és mondjuk 6 ezres fordulat fölött kikuplungolok akkor a fordulat 5 ezren marad, és csak lassan áll vissza alapra, vagy egy olyan hibát találtam ami nem is ezt okozza? Egy szó mint száz, ezt a membránt mindenképp lecserélem, és meglátjuk fennáll-e továbbra is a hiba. A PAIR rendszer meg gondolom környezetvédelmi előírás, de amúgy semmi szükség rá. A PAIR szelepét ellenőriztem és az jól működik. A féktisztítós trükköt kipróbáltam, és semelyik részen nem érzékeny rá a motor, csak menet közben jön elő ez a magas alapjárat dolog ha terhelem a mocit. Mivel más hibát nem találtam, így remélem ez a membrán lesz a bibi. Köszönöm a segítséget.
Semmiben. A PAIR rendszer is a vacuumrol mukodik es egy szelepet nyitogat a ami friss levegot aramoltat a legszuro dobozbol a kipufogoba igy elegetve a nem elegett uzemanyagot. Azt le lehet dugozni. Ez a rendszer ami a karbin van nincs osszekottetesben azzal de ez kell ra. A cut off valve kisse bedusitja motorfek eseten a motorba kerulo kevereket ezaltal csokkentve a visszadurrogast. Azert mondtam hogy amig varsz az alkatreszre addig dugozd le a cut off valve vacuum csovet es motorozhatsz de a PAIR rendszert ki is veheted nincs igazan szukseged ra. Nem tudom ertheto e.
Milyen vákuum csövet zárjak le? Ha a PAIR rendszert kiveszem és a vákuumcsövét lezárom az miben befolyásolja ennek a membránnak a helytelen működését?
Amig megjon az uj alkatresz addig zard le a vacuum csovet. A PAIR rendszert is kompletten lezarhatod es kiveheted.