Sziasztok!
Kawasaki GPZ500S típusú motorra szeretnék fokozatkijelzőt szerelni.
Gugli barátom hoz ki egy tucatot,nehezen igazodom ki.Ha valaki szerelt már ,vagy van ismerete,tapasztalata,kérem ossza meg velem!
Gagyit nem akarok!
A Prop-Tech uni verziójával szemezgetek,az 24rugó+5 a beszerelés.Ez így elég húzós,de sebesség jeladós.
Valami barátibb megoldás?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Sziasztok!
Van egy Suzuki DR 600 -as motorom.
A Keihin CVK karburátorról mit lehet tudni.
Melyik DR 600 asra szereltél, hányas évjáratok lehetnek?
Honnan tudok hozzá beszerezni membránokat.
Pontos nevüket nem tudom:
- oldalsó és a felső
- A z oldalsóhoz a rugó is kellene
- valamint egy főfúvóka.
Az egyik oldalon le van törve egy csatlakozó, ez hová menne?
Szükséges-e.
A toroknál pedig van egy fekete hosszú cső ami csavarral van dugózva, azt hová kell csatlakoztatni?
Működött így a motor , de nem volt meg a teljes ereje.
Ezt a típusú karburátort, hogy kell beállítani, fülre ?
Várom válaszaitokat.
Hat erdekes mer amikor meg melegszik az olaj akk .mar anyira nem csuszik .. Erezheto h jobban fog ..nem tom mi lehet az oka ...de veszek majd olajat azt meg lassuk
Most vettem elő a rég nem használt Yamaha Jog 3kj-met, mivel a másik motorom (ditech ) úgy döntött, hogy neki már szezon vége van.
Szegény Jog még félhullán is elvisz A-ból B-be. Viszont szegénykém a hajtóműolajat fröcsköli ki, egyenesen a hátsó gumira. Lefényképeztem, hogy hol, ez gondolom a túlfolyója. Most innen hiányzik valami, vagy bontanom kéne, hogy mégis miért veri ki az olajat?
Sziasztok!
Motorom vezetékelését szeretném megcsinálni, konkrétan újrahúzni egy az egybe. Van egy kapcsolási rajzom, és koppra aszerint szeretném megcsinálni. Lehet ez kicsit túlzásnak hangzik, hogy ennyire gyárira szeretném, de ragaszkodom hozzá, másképp hozzá se nyúlok, mert minden működik, csak fenn áll a zárlat veszélye egy 27 éves kábelkötegben. összesen 12 egyszínű és 6 csikos kétszinű vezetéktipus kellene nekem. Mind 1,5mm sodrott rézvezeték. A probléma az h egész Kecskeméten egy helyen sem kaptam 5-6 színnél többet, és máshol is maximum ugyenezek a szinek voltak. (alap fekete kék sárga barna) Tud valaki neten olyan oldalt ahol lehetne rendelni belőlük? (nem 100m kellene minden színből, találkoztam olyan hellyel ahol onnantól kezdődik a rendelés) A válaszokat előre is köszönöm!
Előző héten Romániában lenyomtunk 2000 km-t DRZ-s kollégákkal és 1000 km-nél elszakadt a láncom. 3-ban voltam mikor ez történt a váltó megszorult és másfél órás küzdelem árán sikerült kiszabadítani az elszakadt láncot az első fogaskerékből. Folytatva a túrát 3-ban elég csúnya hangja volt így kihagytam ezt a fokozatot. Ugyan a hanghatáson kívül jól vette a fokozatot húz rendesen, de nem közlekedek így tovább vele. Sokan azt mondták hogy letörhetett 1 fog a 3as fokozat fogaskerekéről. Volt már valakinek hasonló esete?
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, Beta RR műszerfal problémám van index visszajelző működik olajnyomásé nem de a legfontosabb a km óra lenne.Az LCD kijelzőn csak vonalak vannak.Érd környékén keresnék valakit aki kiszűrné hogy a műszer vagy a jeladó.
Kawasaki GPZ500S típusú motorra szeretnék fokozatkijelzőt szerelni.
Gugli barátom hoz ki egy tucatot,nehezen igazodom ki.Ha valaki szerelt már ,vagy van ismerete,tapasztalata,kérem ossza meg velem!
Gagyit nem akarok!
A Prop-Tech uni verziójával szemezgetek,az 24rugó+5 a beszerelés.Ez így elég húzós,de sebesség jeladós.
Valami barátibb megoldás?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Mi lehet a gond ha indításnál csak a relé kerreg ès nem teker az önindító? Nem vàgom az elektronikát sajnos.
köszi előre is.
Van egy Suzuki DR 600 -as motorom.
A Keihin CVK karburátorról mit lehet tudni.
Melyik DR 600 asra szereltél, hányas évjáratok lehetnek?
Honnan tudok hozzá beszerezni membránokat.
Pontos nevüket nem tudom:
- oldalsó és a felső
- A z oldalsóhoz a rugó is kellene
- valamint egy főfúvóka.
Az egyik oldalon le van törve egy csatlakozó, ez hová menne?
Szükséges-e.
A toroknál pedig van egy fekete hosszú cső ami csavarral van dugózva, azt hová kell csatlakoztatni?
Működött így a motor , de nem volt meg a teljes ereje.
Ezt a típusú karburátort, hogy kell beállítani, fülre ?
Várom válaszaitokat.
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
http://frmpic.spo
rtmotor.hu/p/...
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
http://frmpic.spor
tmotor.hu/p/...
Szimeringcsere a variatornal.....!
Most vettem elő a rég nem használt Yamaha Jog 3kj-met, mivel a másik motorom (ditech ) úgy döntött, hogy neki már szezon vége van.
Szegény Jog még félhullán is elvisz A-ból B-be. Viszont szegénykém a hajtóműolajat fröcsköli ki, egyenesen a hátsó gumira. Lefényképeztem, hogy hol, ez gondolom a túlfolyója. Most innen hiányzik valami, vagy bontanom kéne, hogy mégis miért veri ki az olajat?
valamelyik csak tud útba igazítást adni.
viszkozitástól függetlenül csúszhat ha nem megfelelő az olaj, de nem törvényszerű.
Motorom vezetékelését szeretném megcsinálni, konkrétan újrahúzni egy az egybe. Van egy kapcsolási rajzom, és koppra aszerint szeretném megcsinálni. Lehet ez kicsit túlzásnak hangzik, hogy ennyire gyárira szeretném, de ragaszkodom hozzá, másképp hozzá se nyúlok, mert minden működik, csak fenn áll a zárlat veszélye egy 27 éves kábelkötegben. összesen 12 egyszínű és 6 csikos kétszinű vezetéktipus kellene nekem. Mind 1,5mm sodrott rézvezeték. A probléma az h egész Kecskeméten egy helyen sem kaptam 5-6 színnél többet, és máshol is maximum ugyenezek a szinek voltak. (alap fekete kék sárga barna) Tud valaki neten olyan oldalt ahol lehetne rendelni belőlük? (nem 100m kellene minden színből, találkoztam olyan hellyel ahol onnantól kezdődik a rendelés) A válaszokat előre is köszönöm!
Előző héten Romániában lenyomtunk 2000 km-t DRZ-s kollégákkal és 1000 km-nél elszakadt a láncom. 3-ban voltam mikor ez történt a váltó megszorult és másfél órás küzdelem árán sikerült kiszabadítani az elszakadt láncot az első fogaskerékből. Folytatva a túrát 3-ban elég csúnya hangja volt így kihagytam ezt a fokozatot. Ugyan a hanghatáson kívül jól vette a fokozatot húz rendesen, de nem közlekedek így tovább vele. Sokan azt mondták hogy letörhetett 1 fog a 3as fokozat fogaskerekéről. Volt már valakinek hasonló esete?
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ki mire tippel, mi lehet a baj?
Pikkpakk megcsinálják neked.
Segítséget szeretnék kérni, Beta RR műszerfal problémám van index visszajelző működik olajnyomásé nem de a legfontosabb a km óra lenne.Az LCD kijelzőn csak vonalak vannak.Érd környékén keresnék valakit aki kiszűrné hogy a műszer vagy a jeladó.
link gigxer
ennyi