Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dehogynem..................Fel kell hívni Gyurcsókot.
Értem! Balatonfüreden lakom konkrétan, itt Veszprém megyében!
mivel nem tudjuk hol laksz senki nem fog tudni kozeledben jo szervizd mondani.

egy rendes szinkron,karbi,injector,gyujtas,stb behangolas utan meg minden uzemi korulmenyen jolkell mukodni a motornak....

ez a rangat, fustol, zorog, csuklik, sokat fogyaszt, nehezen indul kategoria ami nem netes tavgyogyitas...
Hova kellett volna mennem? vagy On tudja, hogy mi lehet a baja a mocinak?
rossz szervizben voltal
Sziasztok!

A multkor írtam nektek, hogy rángat picit a gépen 2500 és 3000 fordulatnál szinte bármelyik sebességben, legalábbis így éreztem, most voltam szervízbe henger, injektor szinkron megvolt, olajcsere most lesz gyertyák jók, újak, légszűrő is tök jó, valamint lánccsere is volt most, jól megy és egy sportkipuffot kapott nemrég, de még ezek ellenére sem szűnt meg pedig próbáltam 100 oktánszámú benzinnel is, de nincs változás. Szerintetek mi lehet a gond?

Aki tudna segíteni kérem szóljon.

Köszi.
Köszi. Igen közben találtam én is, csak piszok messze van tőlem. Kell vadásznom valami közelebbi szakit aki ilyen melóval foglalkozik.
Csak YUASA -t!
Sziasztok.

Egy kis Segítségre lenne szükségem.
Nemrég került a házhoz egy 2002-es Super City(50)
Milyen hajtómű(kuplung)olajat, illetve 2t olajat használtok hozzá?
Olajszivattyúja megbízható, vagy jobban járok ha kikötöm? Valamint milyen szériahibái vannak az ilyen gépeknek? Alkatrészellátás? Honnan a legcélszerűbb beszerezni? Első teló szimering, első fékmunkahenger felújító szett(ha van), és a Kuplung kicsit csúszik, valószínűleg lamella baja lesz. Esetleg valaki tudja a gyári láncszett pontos méreteit? Valamint a fejidomról hiányzik a plekszi, valakinek talonba esetleg?

Ha esetleg volt valakinek ilyen géphez szerencséje, és van fél perce azt szívesen meghallgatom.

Előre is Köszi a segítséget.
Széles utat, meg sok Gumifát... XD
Fel lehet ujitani, vannak itt eleg sokan akik ilyenekkel foglalkoznak. Kb15ezer ft
Úgy néz ki zárlatos mert nem veszi a töltést. köszönöm a segítséget
Sziasztok!

A krosszmocim hátsó kerekébe iszonyat 8as van. Lehet vele valamit kezdeni, vagy cserélni kell?
Hy! Egy kérdésem lenne.

Központi telóm megadta magát, most vettem észre. Cserélhetem másikra, avagy javítható tömítéscserével + új olajjal?
Az ùj aksi is lehet cellazàrlatos.
Erre gondoltam én is, de állítólag szinte új akksi van benne. Marad a töltés ellenőrzése. Pár napja van csak nálam a motor. köszi
Oldala lebond, "váltó szirom" kiszed és átalakít smd ellenállásokkal vagy diódákkal.
Üres kijelzőre meg ráköt egy pici házi áramkör.
Neten van sok doksi ki milyet tervezett,épített....

Univerzális sose lesz jó csak ha a szirmot kicseréled, hogy ne csak az üres poziciot tudja jelezni...
le lett cserélve a DR-en Mikuni karbi van
Jól látom hogy ez felszerelhtő a hagyományos(spirálos)motorra is,megfelelő kábelköteg,beszerzésével?
Mi a probléma a Tiédével?
Szia!

Szelephézagot állítottuk be,az automata dekompresszor röpsúly rugóját jobban előfeszítettük,pöc röff!
Nekem még nincs a GSXR-en sem gyári, GiPro-t raktam rá. Viszont ez is most szarakodik 3.-ban...
Gondolom a GSX-en van gyàrilag.
Aham, nekem is olyan volt. A váltókaros.
Ha 15ször nem tanítottam be akkor 1szer sem, mégis sokszor hülyeséget mutatott.
Örültem, h sikerült megszabadulnom tőle....
Köszi!
Nèzegettem a neten 8-10èrt a vàltòkarra szerelhetőt,de nem csak hogy nem tetszik,nem tartom pontosnak.Beszèltem ma egy sràccal kinek olyan van,megerősitett,h.nem valami preciz.
Valòszinü maradok a Pro-Technèl,max.a beszerelèsi költsèget megspòrolom.
Adnak hozzà rèszletes szerelèsi ùtmutatòt.
Szia,
Nincs barátibb megoldás.
Mivel nincs GP kapcsoló a váltódnál, ezért csak az univerzális jöhet szóba. Én két fajtát próbáltam belőle, hát mind1ik jó szar volt.
Biztos azóta fejlődött a technika, de akkor nem tudták rendesen megcsinálni....