A multkor írtam nektek, hogy rángat picit a gépen 2500 és 3000 fordulatnál szinte bármelyik sebességben, legalábbis így éreztem, most voltam szervízbe henger, injektor szinkron megvolt, olajcsere most lesz gyertyák jók, újak, légszűrő is tök jó, valamint lánccsere is volt most, jól megy és egy sportkipuffot kapott nemrég, de még ezek ellenére sem szűnt meg pedig próbáltam 100 oktánszámú benzinnel is, de nincs változás. Szerintetek mi lehet a gond?
Egy kis Segítségre lenne szükségem.
Nemrég került a házhoz egy 2002-es Super City(50)
Milyen hajtómű(kuplung)olajat, illetve 2t olajat használtok hozzá?
Olajszivattyúja megbízható, vagy jobban járok ha kikötöm? Valamint milyen szériahibái vannak az ilyen gépeknek? Alkatrészellátás? Honnan a legcélszerűbb beszerezni? Első teló szimering, első fékmunkahenger felújító szett(ha van), és a Kuplung kicsit csúszik, valószínűleg lamella baja lesz. Esetleg valaki tudja a gyári láncszett pontos méreteit? Valamint a fejidomról hiányzik a plekszi, valakinek talonba esetleg?
Ha esetleg volt valakinek ilyen géphez szerencséje, és van fél perce azt szívesen meghallgatom.
Előre is Köszi a segítséget.
Széles utat, meg sok Gumifát... XD
Oldala lebond, "váltó szirom" kiszed és átalakít smd ellenállásokkal vagy diódákkal.
Üres kijelzőre meg ráköt egy pici házi áramkör.
Neten van sok doksi ki milyet tervezett,épített....
Univerzális sose lesz jó csak ha a szirmot kicseréled, hogy ne csak az üres poziciot tudja jelezni...
Aham, nekem is olyan volt. A váltókaros.
Ha 15ször nem tanítottam be akkor 1szer sem, mégis sokszor hülyeséget mutatott.
Örültem, h sikerült megszabadulnom tőle....
Köszi!
Nèzegettem a neten 8-10èrt a vàltòkarra szerelhetőt,de nem csak hogy nem tetszik,nem tartom pontosnak.Beszèltem ma egy sràccal kinek olyan van,megerősitett,h.nem valami preciz.
Valòszinü maradok a Pro-Technèl,max.a beszerelèsi költsèget megspòrolom.
Adnak hozzà rèszletes szerelèsi ùtmutatòt.
Szia,
Nincs barátibb megoldás.
Mivel nincs GP kapcsoló a váltódnál, ezért csak az univerzális jöhet szóba. Én két fajtát próbáltam belőle, hát mind1ik jó szar volt.
Biztos azóta fejlődött a technika, de akkor nem tudták rendesen megcsinálni....
egy rendes szinkron,karbi,injector,gyujtas,stb behangolas utan meg minden uzemi korulmenyen jolkell mukodni a motornak....
ez a rangat, fustol, zorog, csuklik, sokat fogyaszt, nehezen indul kategoria ami nem netes tavgyogyitas...
A multkor írtam nektek, hogy rángat picit a gépen 2500 és 3000 fordulatnál szinte bármelyik sebességben, legalábbis így éreztem, most voltam szervízbe henger, injektor szinkron megvolt, olajcsere most lesz gyertyák jók, újak, légszűrő is tök jó, valamint lánccsere is volt most, jól megy és egy sportkipuffot kapott nemrég, de még ezek ellenére sem szűnt meg pedig próbáltam 100 oktánszámú benzinnel is, de nincs változás. Szerintetek mi lehet a gond?
Aki tudna segíteni kérem szóljon.
Köszi.
Egy kis Segítségre lenne szükségem.
Nemrég került a házhoz egy 2002-es Super City(50)
Milyen hajtómű(kuplung)olajat, illetve 2t olajat használtok hozzá?
Olajszivattyúja megbízható, vagy jobban járok ha kikötöm? Valamint milyen szériahibái vannak az ilyen gépeknek? Alkatrészellátás? Honnan a legcélszerűbb beszerezni? Első teló szimering, első fékmunkahenger felújító szett(ha van), és a Kuplung kicsit csúszik, valószínűleg lamella baja lesz. Esetleg valaki tudja a gyári láncszett pontos méreteit? Valamint a fejidomról hiányzik a plekszi, valakinek talonba esetleg?
Ha esetleg volt valakinek ilyen géphez szerencséje, és van fél perce azt szívesen meghallgatom.
Előre is Köszi a segítséget.
Széles utat, meg sok Gumifát... XD
A krosszmocim hátsó kerekébe iszonyat 8as van. Lehet vele valamit kezdeni, vagy cserélni kell?
Központi telóm megadta magát, most vettem észre. Cserélhetem másikra, avagy javítható tömítéscserével + új olajjal?
Üres kijelzőre meg ráköt egy pici házi áramkör.
Neten van sok doksi ki milyet tervezett,épített....
Univerzális sose lesz jó csak ha a szirmot kicseréled, hogy ne csak az üres poziciot tudja jelezni...
Mi a probléma a Tiédével?
Szelephézagot állítottuk be,az automata dekompresszor röpsúly rugóját jobban előfeszítettük,pöc röff!
Ha 15ször nem tanítottam be akkor 1szer sem, mégis sokszor hülyeséget mutatott.
Örültem, h sikerült megszabadulnom tőle....
Nèzegettem a neten 8-10èrt a vàltòkarra szerelhetőt,de nem csak hogy nem tetszik,nem tartom pontosnak.Beszèltem ma egy sràccal kinek olyan van,megerősitett,h.nem valami preciz.
Valòszinü maradok a Pro-Technèl,max.a beszerelèsi költsèget megspòrolom.
Adnak hozzà rèszletes szerelèsi ùtmutatòt.
Nincs barátibb megoldás.
Mivel nincs GP kapcsoló a váltódnál, ezért csak az univerzális jöhet szóba. Én két fajtát próbáltam belőle, hát mind1ik jó szar volt.
Biztos azóta fejlődött a technika, de akkor nem tudták rendesen megcsinálni....