Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

otthon akarja megcsinálni vagy összejön vagy nem , ha elviszi szerelőhöz az meg vállalja a felelősséget hogy nem 2 napig megy
Jól van, megint "okos vagy". Nem kelljen már egy vezérműlánc cseréhez kivenni a főtengelyt. Blokk ki, szét-össze, stb. Lehúzós pumpapityu
Amúgymeg, van nittelő szem. Japán
nem rolad van szó ...........

arrol a felhasználorol aki niteltetti kérjen garit .......... mert ha gubanc van 200-300 ezer forintos kár is keletkezhett
meg merem nittelni garanciával is akár , többet is csináltam 400-as v4 est is az már pörög nem csak 8500-at .
a vezérmű lánchoz hivatalosan nincs nitelö ,,, gyárt a taiwani corporesön de ha meg bontod a végtelenitett léáncott nincs rá garancia PL :. pumpa pityu .. meg niteli ... 2 nap mulva 8700 fordulaton el szál a vezérmű lánc

szerencsés esetbe csak a hengerfely kell ujra szelepezni és ha a lánc begyűrödik és ki szakitja a blockot ?

vissza mész a forgalmazohoz ! és elküld a picsába nincs gari meg bontotad a láncott .............. az aki meg nitelte meg elleve nem válalja a garit ...............
egyenlőre egy olyan elektromos kütyüt keresek ami jó lenne a céljaimnak
ez a bowden keverés se egyszerű
Kiakasztod es felre rakod a masik bowdent
az volt az első ötlet olyat mint ami a quadokon van de nincs annyi hely
meg a dupla bowdenest nem könnyű osztani
Nem egyzserübb rakni egy gázforgantyút a bal markolathoz is? Mint a rendörmotorokon régen.
Hetek óta kisérem figyelmmel a történeted, de nem lettem meggyözve róla, hogy nem "csak" el van rakva egy foggal a vezérlés.
Stimmel a csapszám a jelek között?
A láncfeszítö már kijárt "teljesen"?

Bevallom azon sem igazodom el, hogy néha olyan naiv szakmai kérdeseket teszel fel, hogy nem látnám sikeresnek a munka kimenetelét.

Akiktöl a tanácsokat kaptad, mint ez utóbbit is, már csinálták mindkét féleképpen a vezérmülánc cserét ( és több mint egyszere)?

Találsz itt olyat aki kicseréli neked gariva, beállítja a szelephézagot, csinál karbiszinkront, és kapsz még pár baráti jó szót is útravalónak, mindezt annélkül, hogy azt éreznéd, hogy lehúztak.
azért mert gebasz van a jobb csuklómmal valami szűkület meg mittudoménmi aztán zsibbad
eddig minden túra után helyrejött 3-5 nap alatt most meg egy hónap is eltelt és nem javul
szóval a sok egyenes úton-aszfalton pihentetni szeretném, mert menet közben is zsibbad, aztán még ilyenkor ki lehet tornáztatni
mert ha nem jön össze akkor túra helyett csak pecázás-ivás lesz
ja és még nittelőszem is van a DID vezérműláncokhoz
De azt mondtak hogy a lancot ne bontsa meg, miert ne ? Ezerszerkonyebb ha szetszeded a lancot
ki kell vedd a főtengelyt ha egybe akarod kicserélni ahhoz meg nem elég a olajteknő levétel .... nyomd szét új lánc beakaszt átforgat összenittel
Gyanítom hogy se a vázból kivenni se széthúzni nem akaródzik.
Mi baja lesg ha megbontod ? Elromlik ami mar rosz ?
sziasztok!
93-as gsx 750f el van csúszva a vezérlésem a képen látszik mert ki van nyúlva a vezérműlánc. megvettem az újat nittelő szerszám is van de azt mondták ne bontsam meg a gyárilag egybe láncot!
a kérdésem: ha leveszem alul a deknit a láncot be tudom tenni az alsó fogaskerékre vagy teljesen szét kell húznom a blokkot?
sokkal egyszerűbb egy nagy csipesz a markolathoz amit beakasztasz a fékkar alá
Minek?
kb 2 napja ezt mondom
tempomatot akarsz csinálni ?
ettől izmosabb kellene, a gázos mágnessszelep is gyenge
Nem megbántani akarlak,de inkább vidd szerelőhöz!A fék nem játék!
Egyébként revolution kolléga jól mondja,kérdés mennyire érthető számodra?
helló mindenkinek!
yamaha dt 125 mért megy el az elsö lámpa fény ereje ha fékezek? valaki nem tudja?
pumpál-behúzva tart-kinyit-becsuk-kienged