Jól van, megint "okos vagy". Nem kelljen már egy vezérműlánc cseréhez kivenni a főtengelyt. Blokk ki, szét-össze, stb. Lehúzós pumpapityu
Amúgymeg, van nittelő szem. Japán
a vezérmű lánchoz hivatalosan nincs nitelö ,,, gyárt a taiwani corporesön de ha meg bontod a végtelenitett léáncott nincs rá garancia PL :. pumpa pityu .. meg niteli ... 2 nap mulva 8700 fordulaton el szál a vezérmű lánc
szerencsés esetbe csak a hengerfely kell ujra szelepezni és ha a lánc begyűrödik és ki szakitja a blockot ?
vissza mész a forgalmazohoz ! és elküld a picsába nincs gari meg bontotad a láncott .............. az aki meg nitelte meg elleve nem válalja a garit ...............
Hetek óta kisérem figyelmmel a történeted, de nem lettem meggyözve róla, hogy nem "csak" el van rakva egy foggal a vezérlés.
Stimmel a csapszám a jelek között?
A láncfeszítö már kijárt "teljesen"?
Bevallom azon sem igazodom el, hogy néha olyan naiv szakmai kérdeseket teszel fel, hogy nem látnám sikeresnek a munka kimenetelét.
Akiktöl a tanácsokat kaptad, mint ez utóbbit is, már csinálták mindkét féleképpen a vezérmülánc cserét ( és több mint egyszere)?
Találsz itt olyat aki kicseréli neked gariva, beállítja a szelephézagot, csinál karbiszinkront, és kapsz még pár baráti jó szót is útravalónak, mindezt annélkül, hogy azt éreznéd, hogy lehúztak.
azért mert gebasz van a jobb csuklómmal valami szűkület meg mittudoménmi aztán zsibbad
eddig minden túra után helyrejött 3-5 nap alatt most meg egy hónap is eltelt és nem javul
szóval a sok egyenes úton-aszfalton pihentetni szeretném, mert menet közben is zsibbad, aztán még ilyenkor ki lehet tornáztatni
mert ha nem jön össze akkor túra helyett csak pecázás-ivás lesz
sziasztok!
93-as gsx 750f el van csúszva a vezérlésem a képen látszik mert ki van nyúlva a vezérműlánc. megvettem az újat nittelő szerszám is van de azt mondták ne bontsam meg a gyárilag egybe láncot!
a kérdésem: ha leveszem alul a deknit a láncot be tudom tenni az alsó fogaskerékre vagy teljesen szét kell húznom a blokkot?
Amúgymeg, van nittelő szem. Japán
arrol a felhasználorol aki niteltetti kérjen garit .......... mert ha gubanc van 200-300 ezer forintos kár is keletkezhett
szerencsés esetbe csak a hengerfely kell ujra szelepezni és ha a lánc begyűrödik és ki szakitja a blockot ?
vissza mész a forgalmazohoz ! és elküld a picsába nincs gari meg bontotad a láncott .............. az aki meg nitelte meg elleve nem válalja a garit ...............
ez a bowden keverés se egyszerű
meg a dupla bowdenest nem könnyű osztani
Stimmel a csapszám a jelek között?
A láncfeszítö már kijárt "teljesen"?
Bevallom azon sem igazodom el, hogy néha olyan naiv szakmai kérdeseket teszel fel, hogy nem látnám sikeresnek a munka kimenetelét.
Akiktöl a tanácsokat kaptad, mint ez utóbbit is, már csinálták mindkét féleképpen a vezérmülánc cserét ( és több mint egyszere)?
Találsz itt olyat aki kicseréli neked gariva, beállítja a szelephézagot, csinál karbiszinkront, és kapsz még pár baráti jó szót is útravalónak, mindezt annélkül, hogy azt éreznéd, hogy lehúztak.
eddig minden túra után helyrejött 3-5 nap alatt most meg egy hónap is eltelt és nem javul
szóval a sok egyenes úton-aszfalton pihentetni szeretném, mert menet közben is zsibbad, aztán még ilyenkor ki lehet tornáztatni
mert ha nem jön össze akkor túra helyett csak pecázás-ivás lesz
93-as gsx 750f el van csúszva a vezérlésem a képen látszik mert ki van nyúlva a vezérműlánc. megvettem az újat nittelő szerszám is van de azt mondták ne bontsam meg a gyárilag egybe láncot!
a kérdésem: ha leveszem alul a deknit a láncot be tudom tenni az alsó fogaskerékre vagy teljesen szét kell húznom a blokkot?
Egyébként revolution kolléga jól mondja,kérdés mennyire érthető számodra?
yamaha dt 125 mért megy el az elsö lámpa fény ereje ha fékezek? valaki nem tudja?