Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valami ilyesmit szeretnék!
Szevasztok!Segítséget szeretnék kérni tőletek az R6-os motorom kormány kiemeléséhez?A jelenlegi gyári csutka kormányt szeretném lecserélni,honnan mit és milyen méretben vegyek.Előre is köszönöm!
kitünő vállasztás............. nekem is olyanom van
...és ha a Suzukiért lennék oda, akkor a legelső vizes 750es gixxer kellene!
Igazad lehet, kocka ladába már valószínűleg nem, de trabant 1,1-be még beteszi. Egy ilyen bömös meg, amire velem együtt sokan csak a nyálukat csorgatják mindig is az a "Ha a nyakamba szakad a lottó ötös" kategória marad számomra, de e nélkül azért még lehet élni.
Fenntartása se lenne olcsó. BMW 850 Ci
azt már látom a leányod nemigen fogja betenni a kis seggét egy koca ladába
osztom a véleményed
szijat elég alaposan lecsekkoltam neten, és belevalót rendeltem.variátornál nem nagyon van mit rosszul összerakni.igazából variátro külső tárcsát kellet cserélni, de azt külön nehéz beszerezni igy vettem komplett variátort. utánna mivel nem lett jó, beletettem az eredeti variátorbol a görgőket. de ez sem segitett
Valamelyik nap itt Nyíregyházán én is összefutottam lyánykorom egyik kedvenc gépével.
De ha kicsivel több pénzem lenne már hoznám is.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/subaru/impreza/subaru_impreza_2.0_
gt_rs-8151329
link

Nem értem, régebben ha csak simán bemásoltam a címet akkor is meg lehetett nyitni.
A pd-k nem rosszak ha lenne pénzem vennék egyet.
Csak most, csak neked: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr_fireblade_erede
ti_-0_km-8167145
Ket-haromeves gep ami jo.
Ha csunyan megfektetem nem azon aggodom mi lesz a geppel.
Es az enyem egesz jo.
Nem azt mondom hogy nincs nala jobb gyorsabb szebb meg mittomen de nem papirbol van.
Hitel nincs.
De ha tudom hogy az a gep lesz qz utolso es jo az ajanlat siman beneveznek ra.
Persze nem 120 havi nulla eloleg.
Járkálnék vele, tudom szentségtörés, istenkáromlás de a 7R rel is ez lett....
800ért vettem és ért 1Misit is!
Azóta párszor földhöz csaptam, belement több, mint 50eKm nagyrészt nyélgázon, stb....
Most eladnám kapnék érte 450 körül....
Rálocsolnék 400 -t megint ott lenne a 800as árkategóriában....
Jó nincs miből most rálocsolni, mert kocsit vettem, de akkor is egy olyan korszakból van motorom és kocsim aminek a termékeit imádom!

90-2000 között voltak a legfaszább autók-motorok az én véleményem alapján....
Jaj a "duplabambalámpás" hulladék, eheeeee
Ott rohad ahol nem szégyenli!

Erre is van a tesóknak, néha elektromos hibával megtalálnak engem, hogy tezsvíííír csináldmár meg....

Mondom is nekik a régi mennyivel jobb volt....

1,5 hónapja vettem egy E34 520i 24v vanos -t, klima, abs, légzsák, elektormos kütyük, ami kell, metál fekete :P
Már azóta kapom megint az észosztást, hogy öreg, benzintemető és nem rajos gizda mert régi.
Csak annnyit szoktam reagálni rá, hogy ti dolgotok fizetni havonta a svájcifankos hitelt elsőkerekes gyufásdobozra.

Kedvencem mikor motor+autó+lakás mind három hiteles!
Utána jön az obégatás.....
Esetleg a motor összetörik a kocsi meg egy költséghatákony PDTDI szervízben dobált 400-600eFt kiadásokkal....

Mindenkinek szíve joga kihozni az új r1,zx10r,cbr,gsxr ezret csak aztán nem kell sírni mikor 1,5Misit bukik egy hét alatt utána meg első esős napon megfekteti és a modern ultra kompakt könnyű gépnek kettétörik a váza és gazdasági TK.....
ok meg tudsz egy olyat venni ? nem , de ha mégis járkálnál vele ? nem , egy 15 évvel fiatalabb 600 rr körbemotorozza ? igen , akkor meg minek is ? nézegetni képet is lehet persze ha múzeumot nyitsz akkor már más akkor nem is szóltam
Úgy írtam barátom, hogy "0km állapot", nem a lelakott fost!
Tény 20év után nehéz kifogni olyat ami gyűjtői darab volt, de néha felbukkan a piacon!
valami szarul van összerakva a variátornál vagy nem belevaló a szíj elsőre ... másodikra kipufogószelep müxik?
szerelők! következő a kérdésem: van egy honda pantheon 125, 2006os, injektoros. az van hogy variátor hiba miatt sokat állt a gép, most lett variátor cserélve és szij is. kicsit nehezen indult be, mert szar volt már benne a benzin, lecseréltem, most szépen indul, csakhogy nem hajlandó 50nél többet menni.szerintetek mi lehet a baja?
ezt nem tudom
de 2 féktárcsa+betét legyen mondjuk 50 ezer 4 gumi 100 pár apróbb kacat huzat stb legyen másik 50
ennek többszöröse visszajön
pl haver sok éve vett egy szűk 2 éves f astrát még 20 ezer sem volt benne, aztán a vezérműszíj nem a gyári volt és az is foszlott valami opelos üzletkötő járt ki vele a németekhez heti szinten
lefutott gépek azok már ... most itt nálunk sok van akinek CBR600F1 -F2 volt váltott 900 asra hááát a 600 asok jobban bírták ... most fogok egyet szétbontani de van egy másik is ami már csörömpöl , én mindig azt mondom minél újabbat a lehetőséghez képest azt még nem volt idő annyira szétkúrni
Bakker felenk ez a fajta tizeve kioregedett mar a seftesmorek alol az is.
Most duplalampas balnak a menok hudeszar allapotban.
SC28
Motorba tessék, hogy ne Kawa legyen....
Aki nem ezt venné meg ilyen állapotban hanem egy új fos papirmotort az szintén hülye!

Nézd végig, ez még MOTOR!