Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt a 8-assal jelölt alkatrész.
Megvan a bűnös. Az air cut off valve nevű membránon van két tűhegynyi luk és repedezett is kicsit. Egyértelműen ez nem zárja el a levegőt elég gyorsan ahogy a gázt visszaengedem. Valakinek pesten van elfekvőben ilyen? Ha nincs akkor rendelem holnap.
üdv
egy kis iránymutatást kérnék. az alany egy scarabeo 200 rotax.a karbin (keihin cvk 26) van egy csatlakozás amiről lógott egy cső. odáig eljutottam, hogy a légszűrőházról csúszott le. el is volt repedve, kicseréltem. de ha visszadugom, a motor nem forog ki, gyakorlatilag használhatatlan. a cső sehol nincs megtörve, de sajnos nem tudom mikor csúszott le, nem volt vele semmi gond csak most tűnt fel szelephézag ellenőrzéskor. légszűrőházat szétszedtem, belül a szűrt résznél makulátlan tiszta, nincs eltömődve. mi lehet a gond? volt aki azt mondta, hogy az csak egy szellőző de itt
https://www.oemmotorparts.com/...
egyértelműen látszik, hogy oda csatlakozna a kartergázcső mellé.
Ne káromkodj alföldön lakok ahol sok motorosnak a fizetése havi 65-80eFt, számold át USDbe és siránkozol :(
70-80-90 évek beli mocikat hoznak ide, néha egy egy 2000-2004közti.
A többség fzr,cbr,zxr korszak...

Meg jön mindig az oldjuk meg okosban olcsón van e valami trükk....


sokan feljárnak Pestre dolgozni, de azoknak meg szabadideje se sok mint nekem. Én is napi 2x3órát utazok a 8óra meló mellett!

Ma is csak azért jutott időm mókolni itthon, mert Nemzeti Ünnep...

Volt itt egy gs400 ráhegesztett mz lábtartókkal csak fogtam a fejem meg hasonlók....
De mondjuk bonyolultsagra a goldwing rosszabb ugy a 4 mint a 6 hengeres. Vagy a suzuki intruder ami meg nehez a kabel osszekotesek miatt. De meg lehet tanulni es ugy mar megy konnyen. Elsore nehez csak.
Nagy kawas vagy. Allitottal mer szelepeket az uj (2009-tol felfele) Concours-on?
nekem nincs, így szopás....
remélem sokára futok bele megint ilyenbe...
Mindenfele VF-hez C-hez V45 V65 magna. VF 500 VF 750 VF 1000
Nem mondassz ujat. Nekem van kameram amit bedugok a hengerek koze es van a honda 90 fokos csavarhuzo. Nem bonyolult ugy.
Oké köszi, bár nekem akkor is kevésnek tünik a 0,9bár, de nem egy Kawa XDDDD
Sok kawán van 1,1báros....
Pedig ez a VF is nagyon egy forró járású blokk...

Szinkront rajta csinálni meg ellenségemnek se kívánom, alulról felfelé a két henger között az állítócsavar....
Nemtudom volt e dolgod hozzá....
Az ugy jo. 85 fok es 0.9 bar
ez a háztartásigépes alapból hígított cucc, kávéfőzőkbe meg ilyenekbe használják
nem emlékszem mennyi perc volt volt vagy 6 éve de nem sokat ment az biztos, a tartályba besegítettem egy fogkefével is
tömény vizköoldot még én sose mertem csak desztvizzel keverve, merjek töményen?
Gondolom max 5-10percet járattad
A hütőbetöltő kupak érdekelne valós e a 0,9bár meg a hőgomba hány fokos lehet.
85fokossal akkor mondjuk nem lövök mellé?
Arra tippeltem 85fokos gombára.

Miben lehetne adat? Googleval gépkönyvet nem találtam hozzá :(
a dt-t vízkőoldóval járattam egy ideig(bemelegedés után pár percig), de nem a budiba valóval hanem a háztartási gépekhez szánt cuccal
a tartály is tök újszerű lett pedig ronda retkes barna volt
Honnan tudod hogy vagom fejbol?
VF500F-rol van adatom hirtelen
Termosztat nyitas kezdete: 80-84 fok
8mm nyitas 95 fokon
Nyomas szabalyozas a tanksapkanal 10.7- 14.9 psi
Cimbi segitsé már rajtam, te honda buzi vagy.Biztos fejből vágod!

VF750F
Hőgomba hány fokon kell kapcsolni?
(menet átmérőt, emelkedést megmérem holnap, de ugye mivel szakadt hőfokot nemtudok)
A vízköre hány báros? Kupaokon 0,9bár van amit keveslek! Bár elég rozsdás volt benne a szemre "csapvíz".
Kap fagyűáló+deszt viz keveréket....

Mikor eszméletlen mocskos nagyon iszonyat rozsdás a hütőkör belül mit merjek bele önteni ami még nem csinál több kárt, mint hasznot? Lenne tippem, hogy picit durvább oldatot öntök bele takaritásra csak nem tudom merjem e.


A lényeg kérlek hőgomba hőfokot és hűtő kupak nyomás értéket, ha tudnál mondani örök hálám!
fújkáld meg féktisztítóval, lehet falsot szív. Ahol felpörög ott a hiba
Zard le az egeszet. Ugy a vacuum csovet mint a kipufogoba vezeto csovet. Blokkold hogy sehonnan semerre se szivjo levegot.
Persze, a pillangó-bowden találkozás kívülről látható, ha elengedem visszakoppan az ütközőre amivel be van állítva az alapjárat. Ma este összerakom megint, és megnézem, ha addig van valami ötlet várom, mert most van szétszedve, hátha valami nem jut eszembe. Köszi mindent
Van benne PAIR rendszer, a karbi után a vákuumcső mellől megy oda egy cső ennek a rendszernek a szelepébe. Esetleg szívhat onnan is plusz levegőt ha beszarik ott valami?
Valami megserulhetett. Biztos hogy visszater a gaz alaphelyzetbe? Allo motornal hallod hogy visszakoppan az alapjarat csavarra? Ha igen akkor valami vacuum cso eshetett le pl. Nezd at az egeszet megegyszer. Nincs nagy gond csak nem talalod.
A karbit reggel óta áztatom, este megint takarítás és összerakás. Az alapjárati fúvóka már elég viseletes, az igaz, de eddig működött, és egyik napról a másikra, mikor feldőlt a motor állóhelyben, beszart. Nem ütődött meg semmi, nem hiszem, hogy lenne összefüggés a kettő közt.
Akkor szegeny az alapjarati keverek. Nezd at megegyszer. Fals levego is lehet de lehet alacsony benzinszint vagy alapjarati fuvoka.
Szia!

Pillangós, és elzár, nem szorul a gázbowden, már belenéztem légszűrő nélkül hogy mi a helyzet. Biztos, hogy valahonnan plusz levegőt kap, de nem jövök rá honnan. Gondoltam hátha van valami típushiba ami sűrűn előjön ezeken.
Gazbowden nem szorul? Most meg nem mondom hogy suber van e benne vagy pillangoszelep de a lenyeg hogy elzar mikor elengeded a gazt? Ha igen akkor szegeny a keverek.