Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja látom már a választ
:D
légyszíves

valaki segítsen, gyönyörű nap van és mennék motorozni hehe, leengedtem az olajat a másik két csavaron de a harmadik csavar szétment, az olajszűrőket is kicseréltem már. csak az az egy hiányzik.
egy elbaszott csavarra nincs sok lehetőség
rendelj újat aztán lazítsd meg hidegvágóval
előtte tehetsz pár kísérletet egy torx fej beverésével hátha az is kiszedi
utána valami hasonló minőségű készletet vegyél és nem cseszed szét a belső kulcsnyílást
szedd szét atomjaira(nem olyan sok kacat van benne)
az állítócsavarokat mielőtt kiszeded tekerd be teljesen és jegyezd meg hogy mennyit tekertél(legalább 1/12 pontossággal) utána ugyanúgy tedd vissza
áztasd be egy időre etanolba aztán fogkefe csőkefe stb kipucolni szépen
ha több hónapig ázik akkor nagyon kefélgetni sem kell, de gondolom ennyi időd nincs most
valamelyikőtök mondana egy gyors választ az elöbb feltett csavaros kérdésemre?
én leszedtem a poharat a karbi alján kifujtam kompresszoral a poharat,
meg a fuvókát. jobban nem szedtem szét.
Összevolt szerelve a karbi mikor inditottam nem volt kiszedve a siber.
kompressziót nem mértem nincs méröm.
Átnézem akkor a karbit.
gyanta
azt sajna nem oldja a benzin, lehet pár járat is eltömődött vagy beszűkült
az ilyeneket bioetanolba szoktam áztatni, sajna lassú művelet
ultrahangos mosó is jó
de van aki trisós vízben "főzi"
Sziasztok

Ktm 525-be a 3 olaj leeresztő csavarból a középső, ami a blokk alján van alol nem birom kiszedni mert a kulcs megforog benne.
Mit lehet vele kezdeni?
Membran jo. Egyebkent is megy a motor alapjaraton kivett suberrel is. Nezd at megegyszer a karbit mert nem tiszta meg. Kompresszio megvan?
Le engedtem a benyát a tankból, a karbit is szétkaptam kitakaritottam nagyon büdös volt benne a benzin be volt már ez gyantásodva.
A gumigyürük jók voltak benne. A szivótoroknak az egyik imbusz fel volt teljes lazulva tömitöpaszta nem volt közte. Visszaraktam kentem rá piros hőálló pasztát nem árt az szerintem. A benzincsapról megy a szivótorokra vákumcsö az meg össze volt repedezve azt is raktam újat rá. Már most 3-4-et röffent de azonnal meg is áll. Lefotóztam a karbi membránját eléggé össze van gyürkölödve nem tudom jó ez még?Teszek fel képet. Elöre is köszönöm a segitséget! üdv: imi
Elhallgat teljesen melegen. Csak hidegen csinálja. 1000 km-rel ezelőtt volt szerelőnél szelephézagállításon. De nem állított rajta a szerelő, mert azt mondta hogy igaz hogy már határeseten van a hézag, de inkább vigyem vissza 3000 km múlva és akkor már majd szelepeket is cserél. Szóval nagy a valószínűsége annak akkor hogy hézag baja van. Egyébként ha generálozni kellene a blokkot akkor a ciripelés nem halgatna el melegen ugye?
képernyőn keresztül a gyurcsókon kívül nem sokan tudnak diagnosztizálni
de egy kis szelephanggal el lehet közlekedni egy ideig főleg ha el is hallgat melegen
a hondám szinte mindig ciripelt hidegen
mondjuk a lapkásoknak mintha inkább csökkenne a hézag
Na ma meghallgattam a blokkot jobban. Az biztos hogy nem csattog, és szerintem inkább ciripel mint csörög.
És az is biztos hogyha bemelegszik a motor akkor teljesen elhallgat.
Akkor azt mondod hogy szerinted szelephézag?
Tehát ha elhallgat a csörgés amikor bemelegszik a blokk, akkor nagy a valószínüsége hogy nem kell generálozni a blokkot?
Persze, elviszem majd szerelőhöz, de csak jövőhéten tudom elvinni. Addig használhatom még szerinted?
storno
Sziasztok,
Ha valaki tudna ajánlani egy jó motorszerelőt Bács megyében vagy a környékén azt megköszönném.
Ide is jöhet: 1.jacis@gmail.com
jamaha jog 2ja
tudja valaki a főtengelycsapágy méreteit?
de ha valami csapágy-szimerig szett ár van az is elég
hogy kell ezeket szétszedni? a motorikus rész külön szétjön?
Sziasztok!
Szereztem egy Honda Dió Sr 50 robogót. Nem bírtam vele, gondoltam, Ti hátha tudtok segíteni. :) Következő lenne a gondom: Benzin pumpás, és okádja bele a hengerbe a benzint, vagy nem is kap. Müanyag úszós, probáltam állítani, úgy sem lett jó. Karbi tiszta, tűszelep elzár, mi lehet a gond? Autómata szivatóból megy az úszóházba egy réz cső, ami mozgott, benne ezért kivettem, a szivató ugysincsen bekötve, gondolom annak nem lehet jelentősége, mert mikor bent volt akkor is ezt prdoukálta. Köszönöm előre is. :)
A jó isten se tudja. én nem tudom megkülönböztetni a kettőt.. Azt tudom hogy 1000 km-rel ezelőtt volt Suzuki márkaszervízbe. Megnézték a szelepeket. Akkor szelephézagot nem állított, de azt mondta hogy 5000 km múlva vigyem vissza mert ki kell akkor már majd cserélni az összes szelepet. Lehet hogy itt van a kutya elásva? Vigyem el hamarabb hozzá és cserélje ki most a szelepeket? Bár még lenne az 5000 km-ből 4000 km-em. De az biztos hogy idén elég sokat pályáztam..
csörög vagy inkább ciripel?
a szelepek inkább vékonyabb hangon ciripelnek és amikor határeset a hézag akkor el szoktak hallgatni ha bemelegszik a motor
Üdv! Van egy Suzuki DRZ 400-as S típusú motorom.

Nagyon picit csörög a blokkja hidegen. De ha bemelegszik a motor akkor már szinte semmi hangja nincsen a csörgésnek. Melegen is van még egy kicsi, de az akkor már elhanyagolható szerintem.
Olvastam neten hogy ezek a blokkok alapból csörögnek egy kicsit.
Mik lehetnek a problémák?
Én vezérműláncra gondoltam. De az olajcsere is esedékes már, lehetséges az is hogy régi már benne az olaj?
Vagy esetleg be kéne már állítani lassan a szelepeket és azért csörög?

23.000 km van a motorba.
Sziasztok ducati multistrada 1200s motort akarok vásárolni valaki valami okosságot rôla?(hibák,stb...)privátban jô volna smadar@azet.sk köszönöm előre is az infokat...norbi
Sziasztok!

szar az önindítóm, beszoktam tolni a gépet. Amikor csak 3, 4 jére sikerül utána azt vettem észre hogy okádja a füstöt.
kb egy hónapja csinálta ezelőtt utojlára.

mi köze lehet annak hozzá hogy nem sikerül elsőre betolni?
itt egy videó is róla:
http://youtu.be/xRYSQewDswI
Miskolcon jó szerelőt valaki tud?
alumíniumnak néz ki, hajlékony, átégve nincs
csak a belső fele kormos mert 42es furatos hengeren volt ez a mostani meg 40es