"Ha leveszed a kapcsolot akkor egy multimeterrel megtudod nezni mindket allast hogy jo e. Kozep a kozos. Aztan ha leveszed a kart kiengedett allasban indit e es ujjal benyomott allasban indit e. A ketto kozott feluton nem. Kawasakinal mindket allasban inditani kellene ha uresben van."-ezt a hozzászólást kihagytam így már érthető a dolog.
Leszerelt karral ugyan az a helyzet mint ha rajta lenne a kar.
Ha kint a pöcök nem indít ha benyomom a pöcköt indít.
Ha üresben mind két állásban indítani kéne a kapcsolónak akkor lehetséges hogy a mikrokapcsoló az egyik állásban nem zárja az áramkört?Tehát csere?
Egyáltalán működhet fordítva egy mikrokapcsoló Autómba cseréltem már mikrokapcsolót a központi zárban beszart nem működött, kicseréltem működött.De fordítva.
Egy kis csavarhúzóval benyomtam a pöcköt úgy mint ha kiengedném a kuplung kart ugyan úgy enged indítani.
Ha leveszed a kapcsolot akkor egy multimeterrel megtudod nezni mindket allast hogy jo e. Kozep a kozos. Aztan ha leveszed a kart kiengedett allasban indit e es ujjal benyomott allasban indit e. A ketto kozott feluton nem. Kawasakinal mindket allasban inditani kellene ha uresben van.
A kapcsolonak 2 allasa van es a 2 allas kozott "nincs allas" szal kiengedett allasban az egyik kapcsolo mig behuzott allapotban a masik kapcsolo kapcsol. Biztonsagi okokbol nincs felutas megoldas azaz most te ott vagy. Feluton.
Akkor kb 1 millimetert szedj le a mikrokapcsolo kiallo tuskejebol. Nezd meg azt is hogy a kar nem e log nagyon mert az is lehet a problema hogy behuzott allapotban nem jon el a mikrokapcsolotol. Pl az a pici persely hianyzik vagy kopott.
Igen akkor indít .
Egy villamosságis elvérzett már rajta mondjuk nem engedtem hogy a fél motort szét szedje úgy hogy sejtelme sincs hogy mi lehet az ok.
Eleg csak suritett levegovel kifujkalni. Elvileg nem okozott problemat de ha mar le van szedve a tank en szetszednem a slidokat ill kihuznam es alaposan eltakaritanam. Mivel por kerulhetett ra. Hogy ment igy a motor nagyobb sebessegnel?
Leszerelt karral ugyan az a helyzet mint ha rajta lenne a kar.
Ha kint a pöcök nem indít ha benyomom a pöcköt indít.
Ha üresben mind két állásban indítani kéne a kapcsolónak akkor lehetséges hogy a mikrokapcsoló az egyik állásban nem zárja az áramkört?Tehát csere?
"Látom" aktívan dolgozol most is.Hogy vagytok mi újság felétek?
Egy kis csavarhúzóval benyomtam a pöcköt úgy mint ha kiengedném a kuplung kart ugyan úgy enged indítani.
jól meg kell húzni
Mit lehet tenni az ellen ha a féknyereg légtelenítőjénél nagyon kicsit jön az olaj?
Az utóbbi időben néha fulladozott, ha pl lámpánál üresben húztam egy gázfröccsöt,de nem tudom,hogy ennek lehet-e köze hozzá.
Egy villamosságis elvérzett már rajta mondjuk nem engedtem hogy a fél motort szét szedje úgy hogy sejtelme sincs hogy mi lehet az ok.