Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Holnap megnézem köszi a segítséget én azt sem tudtam hogy 0-ban mindkét állásban indítani kéne szerintem akkor a szerelő sem!
Ugy nez ki de csekkold egy multimeterrel mert a korben mas is van. Pl egy szerelo azonnal rodre zarja azt a kort ami nem megy.
Szia. Piacon vagyok az asszonnyal es unatkozok amig o vasarolgat. Megvagyunk koszi. Mennek mar haza megint. Rovid volt a 3 het. Ti?
"Ha leveszed a kapcsolot akkor egy multimeterrel megtudod nezni mindket allast hogy jo e. Kozep a kozos. Aztan ha leveszed a kart kiengedett allasban indit e es ujjal benyomott allasban indit e. A ketto kozott feluton nem. Kawasakinal mindket allasban inditani kellene ha uresben van."-ezt a hozzászólást kihagytam így már érthető a dolog.
Leszerelt karral ugyan az a helyzet mint ha rajta lenne a kar.
Ha kint a pöcök nem indít ha benyomom a pöcköt indít.
Ha üresben mind két állásban indítani kéne a kapcsolónak akkor lehetséges hogy a mikrokapcsoló az egyik állásban nem zárja az áramkört?Tehát csere?
Szia Józsi!
"Látom" aktívan dolgozol most is.Hogy vagytok mi újság felétek?
Holnap?
Szerintem hivjal fel mert ugy latszik nem erted. Szoban jobban elmagyarazom.
Egyáltalán működhet fordítva egy mikrokapcsoló Autómba cseréltem már mikrokapcsolót a központi zárban beszart nem működött, kicseréltem működött.De fordítva.
Egy kis csavarhúzóval benyomtam a pöcköt úgy mint ha kiengedném a kuplung kart ugyan úgy enged indítani.
Bar mindkettobol problemak szoktak adodni
Ha leveszed a kapcsolot akkor egy multimeterrel megtudod nezni mindket allast hogy jo e. Kozep a kozos. Aztan ha leveszed a kart kiengedett allasban indit e es ujjal benyomott allasban indit e. A ketto kozott feluton nem. Kawasakinal mindket allasban inditani kellene ha uresben van.
Vagy maga a kapcsolo rosz. De azt mondtad ha leveszed a kart akkor indit.
Az lehet hogy rosszul vannak rajta a vezetékek?
Megnéztem ha behúzom a kart a a pöcök vége és akar azon része ami nyomja pöcök végét nem ér össze tehát a mikrokapcsoló pöcke nem lehet hosszú.
Ok bocs megnéztem megvan a mikrokapcsoló a pöcökkel.
Basszus. 2 allasa van a kupplung kapcsolonal. 3 vezetekes.
ÁÁ szóval két kapcsoló van? Mind a kettő a karnál?
ugyanazt mint a szomszéd kiscsajjal:
jól meg kell húzni
Sziasztok!

Mit lehet tenni az ellen ha a féknyereg légtelenítőjénél nagyon kicsit jön az olaj?
A kapcsolonak 2 allasa van es a 2 allas kozott "nincs allas" szal kiengedett allasban az egyik kapcsolo mig behuzott allapotban a masik kapcsolo kapcsol. Biztonsagi okokbol nincs felutas megoldas azaz most te ott vagy. Feluton.
A karok gyáriak még.
Ha ez a gond akkor kiengedett állásban sem indítana nem?
Nem igazán vettem észre rendellenes viselkedést.

Az utóbbi időben néha fulladozott, ha pl lámpánál üresben húztam egy gázfröccsöt,de nem tudom,hogy ennek lehet-e köze hozzá.
Akkor kb 1 millimetert szedj le a mikrokapcsolo kiallo tuskejebol. Nezd meg azt is hogy a kar nem e log nagyon mert az is lehet a problema hogy behuzott allapotban nem jon el a mikrokapcsolotol. Pl az a pici persely hianyzik vagy kopott.
Igen akkor indít .
Egy villamosságis elvérzett már rajta mondjuk nem engedtem hogy a fél motort szét szedje úgy hogy sejtelme sincs hogy mi lehet az ok.
Eleg csak suritett levegovel kifujkalni. Elvileg nem okozott problemat de ha mar le van szedve a tank en szetszednem a slidokat ill kihuznam es alaposan eltakaritanam. Mivel por kerulhetett ra. Hogy ment igy a motor nagyobb sebessegnel?