Sziasztok!
Motor: Honda CBR 125RW5
Tünet: Indítás után alapjárat rendben, de amint gázt húzok, legalább 6 ezerig, és visszaengedem, ottmarad a fordulat 5500-on, és körülbelül fél perc alatt lassan visszaáll alapjáratra. Karbi kitakarítva, karbi-henger összekötő gumicső nem repedt, légszűrőház nem repedt, főtű membrán nem szakadt. Találkozott valaki ilyennel? Mi a megoldása? Egy hete szívok vele, most szedtem szét harmadszorra. Köszi előre is!
Sziasztok!
Egy barátom hozzájutott egy 1979-es Rotax Kramer LR 410-es crossmotorhoz. Gyújtás problémával küzdünk, használt alkatrészeket keresnénk hozzá, ha valaki tud valamit az légyszives segítsen! Előre is köszönöm!
Egyszerű! Ahhoz, hogy a levegő vagy a régi olaj kijöjjön és levegő ne menjen be, Ahhoz az kell, hogy kinyitom a légtelenítő csavart ( rádugott, fékolajba lógó csővel) Benyomom a féket, majd elzárom. Aztán elengedem! És ezt folytatom amíg fel nem keményedik, illetve nem jön több buborék!
nem supermen csak odafigyelek
amúgy nem lett kiiktatva mert nem is volt, se az xr4 en se a huskyn, mondjuk a huskynak ha nem retkes nagyon a támasz körüli része felcsukódik magától, de általában retkes szóval be kell segíteni
ha tudja az ember hogy van plusz biztonság akkor könnyelműbb lesz
egy marós kimarja az ablakokat
pl nekem a dt80hoz rendelt prox dugón se volt ablak, aztán kimarták
utána legalább 3 évig még ment, szóval jobban bírta mint a "for yamaha" és társai dugók
Behúzod-kinyitod elzárod. utána pumpálod a féket 6-10x behúzva tartod kinyitod érzed majd hogy nem olyan kemény elzárod. Addig csináld amíg első húzásra nem kemény. minél többször csinálod annál kevesebbszer kell behúzni hogy kemény legye.De előtte mindig pumpáld meg a féket.
Üdv!
A motoromban megadta magát a dugattyú. Rendeltem egy másikat és a másik dugattyú sima, nem domború, nem "ablakos" .
Fog ezzel a dugattyúval menni ?!
Mi a szerepe a dugattyún lévő "ablakoknak" és furatoknak ?
mindegyik víz alapú csak nem mindegy mien víz .... desztillált legyen az hogy mien színű a fagyálló tök mindegy én előrehígított zöldet rakok a motorokba és kalap...
Motor: Honda CBR 125RW5
Tünet: Indítás után alapjárat rendben, de amint gázt húzok, legalább 6 ezerig, és visszaengedem, ottmarad a fordulat 5500-on, és körülbelül fél perc alatt lassan visszaáll alapjáratra. Karbi kitakarítva, karbi-henger összekötő gumicső nem repedt, légszűrőház nem repedt, főtű membrán nem szakadt. Találkozott valaki ilyennel? Mi a megoldása? Egy hete szívok vele, most szedtem szét harmadszorra. Köszi előre is!