Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Motor: Honda CBR 125RW5
Tünet: Indítás után alapjárat rendben, de amint gázt húzok, legalább 6 ezerig, és visszaengedem, ottmarad a fordulat 5500-on, és körülbelül fél perc alatt lassan visszaáll alapjáratra. Karbi kitakarítva, karbi-henger összekötő gumicső nem repedt, légszűrőház nem repedt, főtű membrán nem szakadt. Találkozott valaki ilyennel? Mi a megoldása? Egy hete szívok vele, most szedtem szét harmadszorra. Köszi előre is!
Sziasztok!
Egy barátom hozzájutott egy 1979-es Rotax Kramer LR 410-es crossmotorhoz. Gyújtás problémával küzdünk, használt alkatrészeket keresnénk hozzá, ha valaki tud valamit az légyszives segítsen! Előre is köszönöm!
Egyszerű! Ahhoz, hogy a levegő vagy a régi olaj kijöjjön és levegő ne menjen be, Ahhoz az kell, hogy kinyitom a légtelenítő csavart ( rádugott, fékolajba lógó csővel) Benyomom a féket, majd elzárom. Aztán elengedem! És ezt folytatom amíg fel nem keményedik, illetve nem jön több buborék!
és legalább 20 centi cső legyen felfelé, és a fékfolyadéktartályt figyelni
meglepően gyorsan ki tud fogyni
köszönöm!
vagyis: pumpál-behúzva tart-kinyit-becsuk-kienged
go to pumpál
köszönöm srácok
méregetni kellene, de nem hinném hogy akkora különbség hogy észrevehető lenne, főleg úgy hogy a kopott dugattyútól tuti jobb lesz
Ez a jó!:"kinyitom-behúzva-tartom-elzárom-kiengedem- a sorrend"

Az sokat számít hogy sima a dugattyú teteje ? ami benne volt az domború
az is nyit-zár réseket szóval kell a működéshez
annyira nem vagyok otthon a témában hogy pontosan hol-milyen ütemben
A dugattyún az ablak milyen célt szolgál ?
nem supermen csak odafigyelek
amúgy nem lett kiiktatva mert nem is volt, se az xr4 en se a huskyn, mondjuk a huskynak ha nem retkes nagyon a támasz körüli része felcsukódik magától, de általában retkes szóval be kell segíteni
ha tudja az ember hogy van plusz biztonság akkor könnyelműbb lesz
egy marós kimarja az ablakokat
pl nekem a dt80hoz rendelt prox dugón se volt ablak, aztán kimarták
utána legalább 3 évig még ment, szóval jobban bírta mint a "for yamaha" és társai dugók
az kimartad hogy persze mindig tartsd behúzva amíg nyitod-zárod.
Behúzod-kinyitod elzárod. utána pumpálod a féket 6-10x behúzva tartod kinyitod érzed majd hogy nem olyan kemény elzárod. Addig csináld amíg első húzásra nem kemény. minél többször csinálod annál kevesebbszer kell behúzni hogy kemény legye.De előtte mindig pumpáld meg a féket.
fék légtelenítésnél a kinyitom-behúzom/behúzva tartom-elzárom-kiengedem sorrend a jó vagy húzom-kinyitom (közben behúzva tartom)-elzárom-kiengedem?
Vegyé bele ablakot. Azé vót ott, mert kell rája.
szarabbul fog menni , ha egyáltalán menni fog
Üdv!
A motoromban megadta magát a dugattyú. Rendeltem egy másikat és a másik dugattyú sima, nem domború, nem "ablakos" .
Fog ezzel a dugattyúval menni ?!
Mi a szerepe a dugattyún lévő "ablakoknak" és furatoknak ?
mindegyik víz alapú csak nem mindegy mien víz .... desztillált legyen az hogy mien színű a fagyálló tök mindegy én előrehígított zöldet rakok a motorokba és kalap...
tudom tudom a tied tökéletes nem melegszik nem is langyosodik egy igazi ékszer !
Csapvíz?
Tán drága 300 forintos Tescós desztillált víz?
Kétévente cserélem a fék folyadékkal 1-ütt.
50% desztvíz + 50% tömény alu fagyáló valami márkásabb és csere 3-4évente. Eddig ettől még baj nem volt.

Szerintem a fő gond a sima csapvíz töményen, a nyárimotorosoknak fütőtt gazáusban...(az is 10éve benne...)