Aha neked nem egy szem keksz, hanem az egész Győri kekszgyár jár!
Összes Kawám megvettem és a hűtő lamellák görbültek, vízkör közelébe se tartotta az előírt nyomás, vízkő mindenhol.Kályhacső és szegényített tüzelőanyag+levegő arány.
Hűtőt kiegyengettem, vízkört átpucltam, vízkörben a gumi alkatrészeket amik engedtek kisebb nyomáson kicseréltem, kapott gyári kipufogót és karburálást. Láss csodát nincs gond!
Felvegyem videóra 40fokban napon mit csinál?
be-ki kapcsolgat és ide oda mozog a hőfokérték. Felmelegszik bekapcsol, lehűlt, kikapcsol és ennyi.
Előtte az összes zödcségem ventilye megállásnélkül menni akart meg volt amelyik nyomta ki a vizet....
arról beszélek mikor tötyörgés van valamiér város felvonulás dugó és a régebbi kawasanyisoknak már rég pirosban van a vizük és kattogtatják a pluszba felszerelt ventikapcsolót míg mások szarnak az egészre
Nem találomra elromlott, csak tervszerű karbantartás az alkatrész élettartama miatt. Ezek sose romlanak el. A főtengelyes lesz a harmadik hajtókar is csak városi legenda.
Te szupermen vagy, mások csökevények, mint pl.én. Totálkárosra törtem a VF1000R-t pár éve, mert kinn maradt a támasz. Nem is volt rajta ilyen védelem, csak egy gumileffentyű. Na azt levágtam a picsába, és tettem kapcsolót. Azóta vagy hússzor jól jött...
Múltkor is csináltam egy öreg zxr -t, forrt a vize, kapott puha új tömitést a kirepedet megkeményedett helyett és utána érdekes módon tartotta az előírt vízkör nyomást és mint tudjuk magasabb nyomáson fentebb a forráspont...
20évente egy gumi alkatrész cseréje komoly feladat mi?
rémálmaidban 1 keréken előz egy 86-os olajos gsxr750 200 nál és gyorsul tovább de rajtad kiül a nyugalom mert antihoppingos a kuplungod és többel mész mint 100 tehát a hűtővíz se fő fel olyan könnyen
figyelmetlen volt
gondolom aki túlélte utána mindig megnézte.....
amúgy nem mondom hogy felesleges, csak van egy csomó motor amin ilyen nincs, és ritkán van emiatt baj
szinte biztos vagyok abban hogy defekt miatt sokkal több baleset van mint az ilyen biztonsági rendszerek áthidalása miatt, mégse szerelik kötelezően defektmentes belsővel a motorokat
Itt tavaly halt meg egy motoros a kinnt maradt sztender miatt. Nem volt kezdo. Es ugy hallottam hogy szerviz kototte ki a keresere a kapcsolot. A haverom meg meg otthon 99 kornyeken dobta el a CBR 1000-est egy balos kanyarban. Totalra torte a gepet szerencsere neki nem sok baja lett.
többször volt van rá példa hogy benyomom sebességbe és lenn van a lábtartó pedig nem tegnap vettem a jogsimat a pijacon mást nézek koncentrálok ki az a jóseggű muff stb különben is szétszórt vagyok mint a tengeri a tyúkudvaron , és ezzel nem vagyok egyedül hol egyiken hol másikon röhögünk hol meg pont rajtam hogy leáll a motor
hogyne lehetne a tiedre valót lestem, 80 -nas évek ami már necces de 90 utáni japán gépekhez szinte minden van, a gyári 636-ra 25 ejuró, a lajosba utángyártott 13 ejuró
Nekem is van annyi eszem egyébként sebességben nem indít.
Sőt lapos gumival,kerekek nélkül se indulok el.
Sőt a teraszkorlátra sem ülök rá hogy azzal induljak el
És még a sisakot se teszem fel fordítva.
De ha már a japánok rá rakták akkor már miért ne tehetnék érte hogy normálisan működjön.
De lehet hogy le kéne vágni a csokit és összecsavarni a vezetékeket szigszalagotrá oszt jóvan.
Majd ha ő is taknyol egy hatalmasat a kinntámasz miatt akkor elismeri hogy a kapcsoló nem hülyeség
Összes Kawám megvettem és a hűtő lamellák görbültek, vízkör közelébe se tartotta az előírt nyomás, vízkő mindenhol.Kályhacső és szegényített tüzelőanyag+levegő arány.
Hűtőt kiegyengettem, vízkört átpucltam, vízkörben a gumi alkatrészeket amik engedtek kisebb nyomáson kicseréltem, kapott gyári kipufogót és karburálást. Láss csodát nincs gond!
Felvegyem videóra 40fokban napon mit csinál?
be-ki kapcsolgat és ide oda mozog a hőfokérték. Felmelegszik bekapcsol, lehűlt, kikapcsol és ennyi.
Előtte az összes zödcségem ventilye megállásnélkül menni akart meg volt amelyik nyomta ki a vizet....
20évente egy gumi alkatrész cseréje komoly feladat mi?
gondolom aki túlélte utána mindig megnézte.....
amúgy nem mondom hogy felesleges, csak van egy csomó motor amin ilyen nincs, és ritkán van emiatt baj
szinte biztos vagyok abban hogy defekt miatt sokkal több baleset van mint az ilyen biztonsági rendszerek áthidalása miatt, mégse szerelik kötelezően defektmentes belsővel a motorokat
Ha van majom legyen le bananra is.
Sőt lapos gumival,kerekek nélkül se indulok el.
Sőt a teraszkorlátra sem ülök rá hogy azzal induljak el
És még a sisakot se teszem fel fordítva.
De ha már a japánok rá rakták akkor már miért ne tehetnék érte hogy normálisan működjön.
De lehet hogy le kéne vágni a csokit és összecsavarni a vezetékeket szigszalagotrá oszt jóvan.