nekem van annyi eszem hogy nem indítom sebességben, nem indulok úgy hogy az oldaltámasz ki van hajtva stbstb
ezek a "biztonsági" kapcsolók a "hülyék" miatt vannak
a hülyéket itt arra értem hogy valószínű volt pár eset hogy összetörte magát pár lúzer és ezt találták ki hogy ne lehessen őket perelni
pl az xr4-en volt egy vészleállító aztán jónapot még üresjelző sem volt
egy mikrokapcsoló nem olyan sok alkatrészből áll
beviszed a konyhába egy újság az asztalra és műtét
mivel eleve szar, csak jobb lehet
persze ha ultrahanggal van összeolvasztva akkor esélytelen hogy túléli a műtétet
Hayabusáét, a nem használt 3 leömlő végére lehet hamutartót esetleg italtartót + szivargyújtó aljzatot fel aplikálni.
A lényeg hogy a rendszer E-betűs legyen.
Hello
Kivettem a 6/r kuplungkar mikro kapcsolóját kimértem.Jó, csak a kis pöcök amit a kar nyom vissza szorul az utolsó pár miliméteren ezért amikor a kart behúzóm nem mindig jön ki teljesen
beolajoztam megjárattam így jobb lett de még mindig szorul néha
igen lehet gyújtáselektronika is , gyújtótrafó is , gyertyakábel is gyertyapipa is gyertya is lehet nem megy 1 henger és azért vagy nem kap elég benyát nagy fordulaton kiszakadt valameik membrán a karbiba , túl sokat kap valameik henger pl átereszt a tűszelep , valahol falsot szív, gond van a levegőszűrőnél de még akár más baja is lehet ezeket érdemes végigvizslatni
Sziasztok.Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.Hátha valaki tudna segíteni nekem.Van egy Yamaha Fz400r-em , a motor 1985-ös kiadású. Át lett építve stunt-ra a motor.Olyan problémám lenne a motorral kapcsolatosan , hogy nem lehet teljesen kipörgetni ,csak egy bizonyos fordulatig pörög(sajnos nem tudom megmondani hány ezres fordulatig mert lekerült a füszerfal is ),de hallatszik hogy nem teljesen.A motoron lett karbiszinkron állítva és az olaj is cserélve lett.Volt aki olyant mondott hogy a gyujtás elektronika lehet a hibás.Az lenne a kérdésem hogy lehetséges-e ez,vagy mi lehet a hiba oka? A ki tudna segíteni annak nagyon megköszönném.Előre is köszönöm
Helló minden kollégának! Segítséget szeretnék kérni. Nemrég cseréltem hajtókart SMR570-ben. Összeraktam minden rendben vele de.... próbaúton elmúlt a gyújtás. A lendkerék elnyírta az éket és elfordult a főtengelyen. Kapott új éket, fel van húzva rendesen de nem indul. Néha pöfög kettőt majd leáll, néha csak visszarúg eggyet. Karburátort átellenőriztem, gyújtás a megadott jelölésnél van ( alaplapot nem is bántottam). GYertyát már cserélgettem, levegőcsavarral játszottam de semmi. kifogytam az ötletekből. Minden tippet örömmel veszek!
Valóban rövid a 3 hét ilyen hosszú távollét után.Köszönjük mi is megvagyunk, szép csendesen telnek a napok egymás után, közben a motor is gurulgat jó idő esetén.
Hogyha nem megy gurulj el vele és megoldom.
Jövőhétvégén Újszászon motoros találkozó, onnan 15km re vagyok.
max 1óra kimérni mindent aminek az inditáshoz köze van.
nekem van annyi eszem hogy nem indítom sebességben, nem indulok úgy hogy az oldaltámasz ki van hajtva stbstb
ezek a "biztonsági" kapcsolók a "hülyék" miatt vannak
a hülyéket itt arra értem hogy valószínű volt pár eset hogy összetörte magát pár lúzer és ezt találták ki hogy ne lehessen őket perelni
pl az xr4-en volt egy vészleállító aztán jónapot még üresjelző sem volt