Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


nekem van annyi eszem hogy nem indítom sebességben, nem indulok úgy hogy az oldaltámasz ki van hajtva stbstb
ezek a "biztonsági" kapcsolók a "hülyék" miatt vannak
a hülyéket itt arra értem hogy valószínű volt pár eset hogy összetörte magát pár lúzer és ezt találták ki hogy ne lehessen őket perelni
pl az xr4-en volt egy vészleállító aztán jónapot még üresjelző sem volt
mer te igénytelen vagy
25 ejuró
mondjuk én ki-át-megkötném a p...ba 0 forintért
Pláne hogy talán gombokért van új.
Pár ezres.
bontó ? gyárit újat ! teszel a szar helyett egy másik szart
egy mikrokapcsoló nem olyan sok alkatrészből áll
beviszed a konyhába egy újság az asztalra és műtét
mivel eleve szar, csak jobb lehet
persze ha ultrahanggal van összeolvasztva akkor esélytelen hogy túléli a műtétet
Ja és köszi a segítséget mindenkinek.
Szét lehetne szedni de nem merem mert ha szétszáll........
Akkor megvan a hiba. Orulok. WD40 is jo szokott lenni.
Majd akkor kitisztítom de szerintem cserés.
Gondolom bontó!
olajozni nem szabad, összeszedi a port utána még rosszabb lesz
féktisztító+kifújatni
beégni nem szoktak, csak bekoszolódni és/vagy elkopni
Hayabusáét, a nem használt 3 leömlő végére lehet hamutartót esetleg italtartót + szivargyújtó aljzatot fel aplikálni.
A lényeg hogy a rendszer E-betűs legyen.
Hello
Kivettem a 6/r kuplungkar mikro kapcsolóját kimértem.Jó, csak a kis pöcök amit a kar nyom vissza szorul az utolsó pár miliméteren ezért amikor a kart behúzóm nem mindig jön ki teljesen
beolajoztam megjárattam így jobb lett de még mindig szorul néha
verhovina vagy riga esetleg komar gyari kipufogoja
Sziasztok
Milyen kipuffot rakjak a 125-ös gilerára hogy a 50 nek tünjön a kedves rendőrbácsiknak?
köszönöm a segítséged.akkor ezeket végig vizsgálom
igen lehet gyújtáselektronika is , gyújtótrafó is , gyertyakábel is gyertyapipa is gyertya is lehet nem megy 1 henger és azért vagy nem kap elég benyát nagy fordulaton kiszakadt valameik membrán a karbiba , túl sokat kap valameik henger pl átereszt a tűszelep , valahol falsot szív, gond van a levegőszűrőnél de még akár más baja is lehet ezeket érdemes végigvizslatni
Sziasztok.Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.Hátha valaki tudna segíteni nekem.Van egy Yamaha Fz400r-em , a motor 1985-ös kiadású. Át lett építve stunt-ra a motor.Olyan problémám lenne a motorral kapcsolatosan , hogy nem lehet teljesen kipörgetni ,csak egy bizonyos fordulatig pörög(sajnos nem tudom megmondani hány ezres fordulatig mert lekerült a füszerfal is ),de hallatszik hogy nem teljesen.A motoron lett karbiszinkron állítva és az olaj is cserélve lett.Volt aki olyant mondott hogy a gyujtás elektronika lehet a hibás.Az lenne a kérdésem hogy lehetséges-e ez,vagy mi lehet a hiba oka? A ki tudna segíteni annak nagyon megköszönném.Előre is köszönöm
Helló minden kollégának! Segítséget szeretnék kérni. Nemrég cseréltem hajtókart SMR570-ben. Összeraktam minden rendben vele de.... próbaúton elmúlt a gyújtás. A lendkerék elnyírta az éket és elfordult a főtengelyen. Kapott új éket, fel van húzva rendesen de nem indul. Néha pöfög kettőt majd leáll, néha csak visszarúg eggyet. Karburátort átellenőriztem, gyújtás a megadott jelölésnél van ( alaplapot nem is bántottam). GYertyát már cserélgettem, levegőcsavarral játszottam de semmi. kifogytam az ötletekből. Minden tippet örömmel veszek!
valóban a csavart bátrabban kellett meghúzni most jöhet a kiscsaj
igen, adatlapomon mail cím.
Valóban rövid a 3 hét ilyen hosszú távollét után.Köszönjük mi is megvagyunk, szép csendesen telnek a napok egymás után, közben a motor is gurulgat jó idő esetén.
OK E-mail-en elérhető vagy?
Hogyha nem megy gurulj el vele és megoldom.
Jövőhétvégén Újszászon motoros találkozó, onnan 15km re vagyok.
max 1óra kimérni mindent aminek az inditáshoz köze van.