Nezd meg a kupplung kar mikrokapcsolot. Pl hogy behuzott allapotban elengedi e. Utangyartott karnal talalkoztam ilyennel hogy a kar nyelve meg nyomta behuzott allapotban. Ha leveszed a kart akkor indit?
Hideg indításkor teljesen feltöltött (8 órás töltés, 12,7 V) akkuval is csak tekeri az önindítót, de a motor nem indul be, csak ha 2-esben betolom.
Vagyis elsőre olyan mintha szikrát nem kapna rendesen indításkor. Utána nincs vele gond, szépen jár, kivéve hogy a 2-es henger kicsit lassaban kezd el dolgozni de ezt betudom a kompresszió hiánynak.
Az említett hosszú akku töltés után tegnap mentem vele egy 10km-es kört, letettem este a motort, reggel rámértem az akkura és 12.34V gyújtás nélkül. Kicsit kevesellem. Szar az akku?
Hello mindenkinek
Az hogyan lehetséges hogy egy 2002-es 636-on fordítva müködik a kuplung elektromos része.Behúzott kuplungnál nem enged indítani,kiengedett kuplungnál enged indítani?
Ez is már inditáskor is fog termelni annyi feszültséget, hogy behúz a jelfogó.
12voltos jelfogó simán betud húzni akár 7-8volton!
Szilicium diódán 0,7volt esik.
12VDC es talalsz barhol. Itt a rajzon ontartasba van de ha 2 fazis koze teszed akkor behuz mikor jar a motor es elenged mikor leall. Szal a lampad akkor vilagit mikor jar a motor. Nem megy tonkre mert 14V-nal nem megy feljebb.
Sziasztok van egy 92 pegaso 650 em gondom annyi vele hogy csak szivatoval megy ahogy vissza tolom a szivatot egyet duran és leál a segítséget előre is köszi
általános iskolában nem tudom mit csináltam...
de szerintem autós kártyákkal küzdöttünk
szakközépben meg inkább ittunk
mondjuk meg is látszik
ezt a vészleállítós relét azért vetettem el mert akkor már indításkor is világít és ez nem olyan jó ötlet amikor x percenként megállsz, pont emiatt kellene a lámpát is kapcsolgatni, mert lusta vagyok örökké a világításkapcsolót taperolni
még annyi, ha erős az izzó és vészleálító utánra kötöd érdemes 2áramkörös jelfogót csinálni!
Az egyik áramkör a világitás kapcsoló ágába kötve(lámpa kapcsolás) és a másik áramkör( öntartás) az meg a vészleálitó utáni +12 re kötve ami csak a jelfogó öntartására kell, ha picike tekercses a jelfogód az 5-10w, ami lófasz 0,5-1amper annyit kibir az "engine stop" kapcsolód.
Rajzoljak holnap olyat?
Vagy érthető?
60/55watt izzó ugye már 5amper és ha tompitotton fénykürtölsz közelit a 10A hez! Ezt az engine stop kapcsoló nembirja ki, mert rajtuk megy át sok esetben a gyujtás modul meg a benzinpumpa vagy minimum a pumpa jelfogója, stb....
ha vészleálja akarod kikapcsolni akkor a vészleálj utáni gyujtás +12 ről kell a relét és diódát bekötni.
Ha a sima lámpakapcsolóval akarod menetközben is kapcsolgatni aminek értelme semmi, lásd usa piacosokon nincs lámpa kapcsolo, de már sok új eu piacoson se, ez esetben az izzó elé rakd be a lámpakapcsolót.
Tehát a biztitáblánál a lámpakapcsoló doróóótját húzd a rajzon a lámpa helyére, a jelfogó utánra.
Lényeg a dióda azért kell ne kapjon delejt folyamatosan az indító motor de a startgombra a jelfogó igen, és ha behúz a jelfogó azért van a kapcsoló áramköre is ráhúzva a mágnestekercsre, hogy utána addig maradjon húzva is amíg van delej.....
általános fizika 8. -ban bravót olvastad vagy a popornt?
Én odafigyeltem, csak irodalom és töri alatt torpedóztunk meg néha nyákot terveztem a matekfüzetben, mert az négyzetrácsos volt...
A pofámba hazudott hamis történelem nem érdekelt....
és ez lekapcsolja az izzót amikor megnyomom a vészleállítót?
az a lényeg hogy lekapcsolja, és amikor újraindítom a gépet kapcsoljon be a tompított(persze csak ha előtte a világításkapcsolónál felkapcsolom)
A manual "sub air cleaner" néven illeti, de nem említi, hogy cserélni kellene.
Az enyémen nem volt rajta a kis csöve, lecsúszott, esetleg az előző szerviznél nem került vissza.
Okozhatott ez valamiféle problémát, rendellenes kopást a szűretlen levegő miatt?