Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg tudja nekem mondani, hogy a képen pirossal bekarikázott kis légszűrő mi célt szolgál? (CBR 900RR)

A manual "sub air cleaner" néven illeti, de nem említi, hogy cserélni kellene.

Az enyémen nem volt rajta a kis csöve, lecsúszott, esetleg az előző szerviznél nem került vissza.

Okozhatott ez valamiféle problémát, rendellenes kopást a szűretlen levegő miatt?
Nezd meg a kupplung kar mikrokapcsolot. Pl hogy behuzott allapotban elengedi e. Utangyartott karnal talalkoztam ilyennel hogy a kar nyelve meg nyomta behuzott allapotban. Ha leveszed a kart akkor indit?
Szelepek zárnak sztem, gondolom azt menet közben is észrevenném vagy a hangján alapjáraton. Illetve nem füstül egy cseppet sem nagy gázon sem.

Trafó feszültség mérésében nem vagyok jártas. Egy egyszerű kis DT-830B 10A digi multiméterem van, azzal meg tudom mérni?
Szelepek zárnak?
Trafó primerfeszültség inditáskor?
Ok . Akkor mind a három olyan lesz :)
Rakhatsz, csak mindenhova olyat rakjál akkor.
Sziasztok!

Adott a következő:

- Suzuki GSX 400 Impulse 1996
- 1-2 hónapos JP MOTO akku (YTX12-BS) AGM 12V 10Ah
- karbi 1 hónapja tsztítva
- NGK gyertyák szintén 1 hónapja cserélve

Hibajelenség:

Hideg indításkor teljesen feltöltött (8 órás töltés, 12,7 V) akkuval is csak tekeri az önindítót, de a motor nem indul be, csak ha 2-esben betolom.

Vagyis elsőre olyan mintha szikrát nem kapna rendesen indításkor. Utána nincs vele gond, szépen jár, kivéve hogy a 2-es henger kicsit lassaban kezd el dolgozni de ezt betudom a kompresszió hiánynak.

Az említett hosszú akku töltés után tegnap mentem vele egy 10km-es kört, letettem este a motort, reggel rámértem az akkura és 12.34V gyújtás nélkül. Kicsit kevesellem. Szar az akku?
Helló! Kiégett a műszerfalvilágitásom, 14v 60mA-es izzó volt benne.A kérdés: tehetek bele 12v 1,2w-os izzót?
na majd tesztelem, köszi az infót mindenkinek!
Hello mindenkinek
Az hogyan lehetséges hogy egy 2002-es 636-on fordítva müködik a kuplung elektromos része.Behúzott kuplungnál nem enged indítani,kiengedett kuplungnál enged indítani?
Ez is már inditáskor is fog termelni annyi feszültséget, hogy behúz a jelfogó.
12voltos jelfogó simán betud húzni akár 7-8volton!
Szilicium diódán 0,7volt esik.
de akkor indításkor is világít, azt meg nem szeretném
Elég berakni a startgombra ahogy rajzoltam, akkor nem kell a fázist bontogatni.
12VDC es talalsz barhol. Itt a rajzon ontartasba van de ha 2 fazis koze teszed akkor behuz mikor jar a motor es elenged mikor leall. Szal a lampad akkor vilagit mikor jar a motor. Nem megy tonkre mert 14V-nal nem megy feljebb.
szóval egy dióda után nem nyúlna ki egy relé?
vagy ez a relé a rajzon egy spéci pont ide gyártott cucc, ami nem lenne meglepő
Pont errol beszeltem.
kawasaki wir
legjobb motorom volt k6 1000
Sziasztok van egy 92 pegaso 650 em gondom annyi vele hogy csak szivatoval megy ahogy vissza tolom a szivatot egyet duran és leál a segítséget előre is köszi
amúgy ez a könyv megvan
a kezdet megvolt csak a végén annyira nem érdekelt az egész, meglett a szimó és inkább csavarogtunk
általános iskolában nem tudom mit csináltam...
de szerintem autós kártyákkal küzdöttünk
szakközépben meg inkább ittunk
mondjuk meg is látszik
ezt a vészleállítós relét azért vetettem el mert akkor már indításkor is világít és ez nem olyan jó ötlet amikor x percenként megállsz, pont emiatt kellene a lámpát is kapcsolgatni, mert lusta vagyok örökké a világításkapcsolót taperolni
még annyi, ha erős az izzó és vészleálító utánra kötöd érdemes 2áramkörös jelfogót csinálni!
Az egyik áramkör a világitás kapcsoló ágába kötve(lámpa kapcsolás) és a másik áramkör( öntartás) az meg a vészleálitó utáni +12 re kötve ami csak a jelfogó öntartására kell, ha picike tekercses a jelfogód az 5-10w, ami lófasz 0,5-1amper annyit kibir az "engine stop" kapcsolód.

Rajzoljak holnap olyat?
Vagy érthető?
60/55watt izzó ugye már 5amper és ha tompitotton fénykürtölsz közelit a 10A hez! Ezt az engine stop kapcsoló nembirja ki, mert rajtuk megy át sok esetben a gyujtás modul meg a benzinpumpa vagy minimum a pumpa jelfogója, stb....
ha vészleálja akarod kikapcsolni akkor a vészleálj utáni gyujtás +12 ről kell a relét és diódát bekötni.
Ha a sima lámpakapcsolóval akarod menetközben is kapcsolgatni aminek értelme semmi, lásd usa piacosokon nincs lámpa kapcsolo, de már sok új eu piacoson se, ez esetben az izzó elé rakd be a lámpakapcsolót.
Tehát a biztitáblánál a lámpakapcsoló doróóótját húzd a rajzon a lámpa helyére, a jelfogó utánra.

Lényeg a dióda azért kell ne kapjon delejt folyamatosan az indító motor de a startgombra a jelfogó igen, és ha behúz a jelfogó azért van a kapcsoló áramköre is ráhúzva a mágnestekercsre, hogy utána addig maradjon húzva is amíg van delej.....

általános fizika 8. -ban bravót olvastad vagy a popornt?
Én odafigyeltem, csak irodalom és töri alatt torpedóztunk meg néha nyákot terveztem a matekfüzetben, mert az négyzetrácsos volt...
A pofámba hazudott hamis történelem nem érdekelt....
és ez lekapcsolja az izzót amikor megnyomom a vészleállítót?
az a lényeg hogy lekapcsolja, és amikor újraindítom a gépet kapcsoljon be a tompított(persze csak ha előtte a világításkapcsolónál felkapcsolom)
ehunééé skiccc éjfélre!

Ahogy felétek mondják: Why not?