tengelyen gurulok hazafele, tapitelo van nalam....
majd hajnalba ha adfig nemoldodik meg....
gsxr szint alatt nem a suzuki jelfogora celoztam hanem mikor csoportosan divseritek a gixxereket, hogy joooooo motorok XDDDD
Pont kawasaki hasznalja az ontartos relet a lampakorben. Epp azert emlitettem. Meg a regebbi GS motoroknal hasznaltak az egyik fazis vezeteket. Meg hat annyira egyszeru a bekotese.
ne kezdjetek megint a giiiiiiiiixxxxer szinvonalat!
jelfogoval ontarto aramkor ami inditasa mehet a startgombtol egy diodan at vagy ha berugos a motor akkor meg egy zenerrel a toltofeszre nyitva egy mezei tranyo bazis emeteret nyitni es kapcsolotranyonak bekotni a jelfogo inditasahoz.
aksin toltes nelkul 12-12.5 megjon a toltes 13-14 es mar kapcsol is. ez esetben is a jelfogot ontartora kotni a gyujtaspozitivrol. gyujtast leveszed kialszik.
Mindjart megnezem neked pl egy vulcan rajzon. De ugy emlekszem a fesszabalyzo miatt nem megy fel a feszultseg. Eleg ha ramersz a gen 3 fazisa kozul valamelyikre es a testre.
Nemely regebbi suzukiba es kawasakiba volt egy olyan megoldas hogy a generator egy fazisan volt egy rele ami akkor huzott meg amikor a motor beindult es behuzva maradt. Termeszetesen diodaval egyeniranyitani kell.
Takaritáshoz szét kell szedni. Maszatoláshoz nem.
Ha kényelmesen kézzel nem megy visza a dugattyú akkor betét cserekor nyergek szét és minden elpucvákol....
Művészi, mint az olajhűtés!
Ha berugós mocira kell firkantok holnap olyat is.
Sőt ha gondolod teszek bele hátsó helyzetjelző izzó kiégés visszajelző izzót is a műszerfaladra!