Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fáradt vok de tessék!
Művészi, mint az olajhűtés!

Ha berugós mocira kell firkantok holnap olyat is.
Sőt ha gondolod teszek bele hátsó helyzetjelző izzó kiégés visszajelző izzót is a műszerfaladra!
tengelyen gurulok hazafele, tapitelo van nalam....
majd hajnalba ha adfig nemoldodik meg....
gsxr szint alatt nem a suzuki jelfogora celoztam hanem mikor csoportosan divseritek a gixxereket, hogy joooooo motorok XDDDD
Csinalj mar egy skiccet ide mert en nem jutottam oda hogy lerajzoljam.
Pont kawasaki hasznalja az ontartos relet a lampakorben. Epp azert emlitettem. Meg a regebbi GS motoroknal hasznaltak az egyik fazis vezeteket. Meg hat annyira egyszeru a bekotese.
ne kezdjetek megint a giiiiiiiiixxxxer szinvonalat!

jelfogoval ontarto aramkor ami inditasa mehet a startgombtol egy diodan at vagy ha berugos a motor akkor meg egy zenerrel a toltofeszre nyitva egy mezei tranyo bazis emeteret nyitni es kapcsolotranyonak bekotni a jelfogo inditasahoz.
aksin toltes nelkul 12-12.5 megjon a toltes 13-14 es mar kapcsol is. ez esetben is a jelfogot ontartora kotni a gyujtaspozitivrol. gyujtast leveszed kialszik.
No, kamu van bőven: link ....ezért nem veszek netről....
Mindjart megnezem neked pl egy vulcan rajzon. De ugy emlekszem a fesszabalyzo miatt nem megy fel a feszultseg. Eleg ha ramersz a gen 3 fazisa kozul valamelyikre es a testre.
a dióda után valami trükk is kellene ami 12v körüli feszültséget csinál
Nemely regebbi suzukiba es kawasakiba volt egy olyan megoldas hogy a generator egy fazisan volt egy rele ami akkor huzott meg amikor a motor beindult es behuzva maradt. Termeszetesen diodaval egyeniranyitani kell.
hogy lehetne azt kivitelezni hogy csak akkor világítson a tompított amikor a motor jár?
szóval valami relé vezérlés kellene, a többit már megoldom
http://www.demecanicos.com/man...

104. oldal talán :)

Google 1. találat: kawasaki bn 125 n service manual címszóra
hello. valaki megtudná mondani hogy kawasaki bn 125-nek mik a gyári szelephézag értékei?
Meg egyebkent sem art 2 evente lecserelni a fekfolyadekot. Es nem is egy nagy munka.
Takaritáshoz szét kell szedni. Maszatoláshoz nem.
Ha kényelmesen kézzel nem megy visza a dugattyú akkor betét cserekor nyergek szét és minden elpucvákol....
Köszi a segítséget
Mintha új lenne....
köszönöm
köszönöm
igen. a glikol alapú fékfolyadékok keverhetők egymással.
Membrán?
Le
Sziasztok!

Ha a szervízkönyv DOT 4-es olajat ír azért le lehet cserélni 5.1-re?
Sőt még a benzinbetöltő nyílás is , mert ha nem teszek bele nem fog indulni! Hallatlan!
pedig az is csavar és az is állítható
Három, de a fojtószelep -állítót nem sorolom oda!