Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de leginkább három
Helyes! Nem kell mindjárt leblokkolni, inkább gondolkodj mi nincs jól, mi lehet az amit nem jól raktatok vissza. mert, valami nem kerek az biztos. Még a szr damilos fűnyíró karburátorán is van két állítócsavar.
Szia!

Gyújtásra még ránézek, de nem nagyon lehet rosszul visszaszerelni...
A karbiban egy főfúvóka van csak, nem lehet felcserélni... Én se találkoztam még ilyen karbival. Egy átlagos karbin lehet állítani az alapjárati levegőt, ezen nem... Hétvégén szenvedek még vele egy kicsit...
Nem tudom innen megítélni, de : 1.) A gyújtást jól szerelted vissza?
Biztos, hogy nincs sehol fals levegő?
2.) Az üzemanyagnak inkább most soknak kellene lenni, az előző kopott állapothoz viszonyítva.
3.) Nem ismerem ezt a karburátort, egy főfuvóka van benne? ( nem cserélted fel másikkal?)
Nézd végig, minden a helyén van-e?
Hello.

Még mindig ezzel a motorral szenvedek... Suzuki AP 50, fekvő minarelli. Kompresszió rossz volt, kapott egy fúrást, új főtengely szimeringeket. Karburátor alaposan többször is kipucolva, menmrán leellenőrizve, tökéletes.
Nagyon nehezen indul nem pörög rendesen és nincs alapjárat.
Nem találkoztam még ilyennel... Olyan mintha sok levegőt kapna, légszűrő csonkot befogva egész jól megy, csak lassan esik vissza az alapjárat. Fals levegőt biztos nem szív, mindent átnéztem
Ami idegesít, hogy a karburátoron egy állítási lehetőség van, ami a tolattyút állítja. Levegőt nem lehet állítani, legalábbis én találok állítási lehetőséget...
Ilyen a karburátor:
Úgy látom már a többiektől kapod az infót. Hátsó féket még nem szedtem szét, de az elsőt hasonlóan takarítottam csak nem féktisztítóval. Galériámban van kép az első fékről és leírtam azt is, ahogy én takarítottam.
Ezt már akkor ajánlatos megtenni, amikor kiveszi a motoros. Persze nem lenne baj, ha először hozzáértő cimbora felügyeletével tenné.
Ja... hátsó fék. A dugattyúk számától függetlenül a módszer ott is alkalmazható.
Az én módszerem, de biztos van más is.

Leveszed a féknyerget, kiszeded a fékbetéteket. Leméred, hogy a féktárcsa plusz kétszer a fékbetét fém (!) részének vastagsága összesen hány milliméter. Fogsz valamit, ami ilyen széles. Berakod a féknyereg dugattyúi közé és így kipumpálod a dugattyúkat amennyire engedi. Kipumpált állapotban fogkefével és féktisztító sprayvel megtisztítod a dugattyúkat. (A közé rakott megfelelő szélességű valami teljese biztonsággal megakadályozza, hogy a hozzánk hasonló kezdő fékszerelők véletlen kipumpálják a dugattyúkat.)
Megtakarításhoz szét kell szedni a nyerget vagy hogyan csináljam?
Csak tipp, de szerintem mielőtt visszatoltad a dugattyút érdemes lett volna megtakarítani, mert most valószínűleg pont a karmantyúnál van a szennyezett része és ezért szorul és nem ereszti vissza a betétet.
Valami ott nem kerek! A fékpofáknak elengedett helyzetben annyira nem szabad fogni a tárcsát, hogy attól forró legyen!
Szasztok
Vettem új hátsó fékpofákat a gépbe és eléggé melegedik a tárcsa valamikor annyira forró hogy nem lehet hozzá érni.Az lenne a kérdésem hogy ez normális csak össze kell kopnia vagy síkoltatni kéne a tárcsát már vagy mivan?Még arra gondoltam hogy szétszedem megint és széthúzom jobban a dugattyút hátha de ez csak tipp szal várom a segítségeket.
Sziasztok.
GSR 600-ba honnan és milyen első fékbetétet érdemes venni?
Előre is köszi a segítséget.
Rakerdezek,viszem vissza bar nincs gari ha en szerelem be.
Viszont minden fazis es a test kozt ilyen 1,2-1,1 et merek es fazisok kozt 1 et.mind kozt.
Van egy kerdesem: nem gondolta-e a tekercselo hogy a csillagpontot testelni kell? Mert ha csak ezt a hibat kovette el akkor egyszeruen orvosolhato. Kerdezz ra. Meresnel mindharom fazis ugyanazt az erteket adja fazis es test kozott? ket fazis kozott pedig dupla az ohm ellenallas erteke?
Jol mered. Rossz. Ott vegtelent kellene latnod.
Ezt mertem.nem csucs a muszer en se vagyok villanyasz igy a tevedes es kontarsag a reszemrol elofordulhat.Lehet rosszul merem.
De valamiert nekem rossznak tunik....nem vegtelen.
ok uram, nagyon köszönöm a segítséget.
Genereatornal fazis es test kozott vegtelen az ellenallas azaz szakadt! Ha barmilyen ellenallast mersz akkor az rossz. Fazis es fazis kozott szinte lehetetlen merni ellenallast mivel 1 ohm alatt van es csak jobb muszerek merik. Ezert van a terheleses vizsgalat ami azonnal megmutatja a 3 fazis kijovo feszultseget ami 5000-nel akar 110V AC is lehet es persze azt hogy mindharom egyforma-e.
A masik a fesszabalyzo ami bemelegedve okozhat meglepetest.
Szal vizsgald at megegyszer az egeszet.
Minden hadznalt egyik fazisa barna.neztem vagy huszat....egyik jobbam masik kevesbe.
A gond hogy hidegen tolt 14,3 at bemelegszik es leesik 12,5 re.
Ez mar egy leegett generator ujratekercselese utan tortenik.
Uj utangyartott fesszabbal.
Hidegen test es fazis kozt 0,1 az ellenallas ami melegen 5,2 re ugrik fel.
Szerintem igen.
Hat nem tudom. Azert jol szoktak tekercselni otthon. Nem ertem miert nohet meg annyira az ellenallasa. Biztos jol mertel mindent? Csinalj egy 3 lampas tesztelot ahogy en is. 100W izzokkal es deltaba kapcsolva. Mondjuk 110V-os lampak az idealisak de hasznalhatsz 220Voltosakat is. Igy terhelesen vizsgalhatod. Azthiszem a youtube-ra tettem fel egy ilyen videot.
Masik: A rick's jo az elsot nem ismerem az utolso hasznal nem nez ki jol.
igen, önzáró. tehát akkor ez a 80 ft lbf (110nm) lenne a reális?
Tele a hócipőm a tekercselővel.Melegen nem tölt,megnő az ellenállása,kevesebb feszt küld így 3 opció közt tökörészek.

Caltric a legolcsóbb.

ricks a közép.

bontott gyári.

Igazából nem a píz (persze az se lenne rossz olcsón megúszni)

Hanem hogy berakom és műkszik.Melyik lenne az ideális.Én a gyári felé húzok de bontott tehát rizikó.