Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos sem az 50-esrol sem a 150-esrol nincs semmilyen nyomatek adat. Van egy cordless utvecsavarozom es az max 125 footpound-ot tud. Azzal erzessel huzom meg azaz tudom meddig huzom hogy kb 80 vagy 100 vagy 125 footpound legyen. Egyebkent is onzaros ha jol emlekszem az az anya, ugye?
Hetente.
2 felet hasznalunk (gyarit nem) a rick's es az electrosport. Mindketto jo es erosebb mint a gyari. Semmi rosz tapasztalat nincs. Szemelyesen egyszer Rick-el is elbeszelgettem tavaly.
uh köszi szépen. hát a 150 az ugyanaz volt 2001ben meg a 125 is. arról nincs esetleg infod ha már lehetek arcátlan? már csak azért kérdezem mert sikerült találnom egy manualt ami ugyan csak a blokkhoz van amit szereltek pl leonardoba is aminek nem 16os a kereke és ott 50nm-t ír ez meg ahogy számolgatok akárhogy is de 110nm. kicsit keveselltem is azt az 50et. 28x1 menet. te ilyenkor mit csinálnál, mint szerelő? nem akarom én rálőcsölni senkire a felelősséget, csak kérdezem.
Húúú főnök jó hogy vagy.

Ricks motorsport generátort szereltél már be?
Tapasztalatok?
A 2001-esrol nincs nyomatek adat es nekem amugy is csak az 50 es 150 van listan. Talan ez segit. 2007 utani.
hello mindenki

egy kis segítség kéne. Tudja valaki, vagy esetleg akinek van motordatája megnézné, hogy egy 2001 aprilia scarabeo 200 (rotax) hátsó kerék csavarjának mi a meghúzási nyomatéka? nem találom sehol, még egy servicemanual sincs a neten. fontos lenne, köszi előre is.
Esetleg ha tud valaki jó szerelőt Kecskeméten és az alábbi elektromos bajokkal is megtud küzdeni az nyugodtan ajánlhatná nekem.
Köszönöm.
Igazad van teljesen. Sajnos a környéken nincs igazán jó szerelő vagy legalábbis nem ismerek :(
A beállítást köszönöm szépen. Gyorsan letőltöm.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. VFR750 RC36 (92'). Pénteken utaztam ózd fele. M3 pályán olyan szinten rángatott a motor, hogy 110-nél többet nem is nagyon mertem illetve tudtam menni. Ez kb olyan 5ezres fordulaton volt. Magasabb fordulaton még rosszabb. Amikor leértem állt a motor 3napot. Hazafele szépen jött, nem rángatott, erős volt nem éreztem semmit amíg negyedig volt a tank, megtankoltam és utána volt, hogy annyira berángatott, majdnem leestetem a motorról. Üzemanyag koszolódásra tippelek, de mielőtt szétszedem érdekelne a ti véleményetek, hogy mi lehet a probléma. Alapjárat jó. Üresben pörög, tartja a fordulatot. Csak terhelés alatt csinálja. Pl. 5ezres fordulaton 5000 és 5200/perc fordulaton ugrál a motor.
Újraprogramozni/tanítani.
Azért szerintem a tekintetben nem ártana mérlegelni, hogy olyan szerelőnek kéne feszegetnie ezeket a dolgokat aki ezekkel tisztában van, és nem téged küld ide félin fokkal. Mert ugyan elég hülye biztosak ezek a cuccok, de nem olyan jó dolog utólag azon vitatkozni, hogy kinek vagy minek a hibájából füstölt el akár csak egy 10 rongyos cucc is, fölég ha az egész baráti alapon megy, kvázi a "szerelő" srác nagy eséllyel csak bukhat rajta! Persze a te neved van a forgalmiban, azt csinálsz a tulajdonoddal amit akarsz.
Sziasztok!
Ha a mocin beszart a immobiliser akkor azt cserélni kell vagy esetleg ki lehet iktatni?
Köszönöm Nektek!
sziasztok
keresek kawasaki kz 1000 hez hengerfejet
ha valaki tudna segiteni
tell 303778758
Nem kell leszedni. Van ott egy menupont, power commander tools es ott calibrate. Throttle position 0% es 100%. Zart es full nyitott gazallas.
A kalibrálást azt mi alapján tudjuk megtenni? Van erre valami leírás valahol? Le kell szedni a szenzort hozzá? Bocs ha hülyéket kérdezek...
Nem syncronizalni hanem calibralni kell. Koran reggel van meg.
OK amit írtok mind mutatom majd a szerelőmnek :)
Hátha segít neki.
Ott a Power Commander ha 22%-ot ir ki alapjaratnal azaz zart thottle allasnal akkor syncronizalni kell zart es nyitott gaz allasra. A program vagyis a PC ezutan tudja mikor hol all a pillago szelep. Nem a masodlagos!
Rá volt dugva a PC és a rajta lévő szoft írta ki. Szerelőm csinálta én csak néztem mi történik.
Ezt a 22%-ot honnan szeded? Power Commander?
Ahha
(ami a konyvben le van irva hogyan lehet beallitani) - ezt a szervizmanuálra érted?