Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi Srácok.
Megnézzük még és ha látok többet leírom mi a tapasztalat.
Köszi még egyszer.
Ha a TPS sensor ad hibas jelet (ami a konyvben le van irva hogyan lehet beallitani) akkor vagy hibas vagy rossz a beallitasa. Ha kicsit nyitva van termeszetesen nem kuld hibat. Csak a motornak hiba. Ahogy K. Isvan is leirta meg keves az info amit irtal.
A elsö pillangosoron a poti adja ki a 22%-os értéket, vagy valóban a mechanika szorúl, vagy ütközik, rövid a bovden, vagy szálkás, vagy ki van támasztva a alapjárati állító csavarral, vagy szivócsonk bilincs csavarjában akad meg fojtó tengelyének a bovden rotorja?!
Sziasztok,
Leírom hátha tud valaki segíteni...
Vettem egy GSR-t ami nagyon szép meg minden.... egy probléma van csak vele ami miatt még most a szerelőnél van. Ugye két pillangószelepsor van amelyek közül az egyiket kézzel a másikat pedig elektromosan a motorvezérlő elektronika állítja. A kézi valami oknál fogva 22%-ra zár csak be ami azért baj mert normál esetbe csak 0-2% között kellene lennie. Mivel ez ugye nem zár rendesen az elektromos meg azt hiszi, hogy húzom a gázt ő is kinyit és felpörög a blokk. A maps szenzort ha lehúzzuk akkor meg visszaesik szépen a fordulat és minden ok. De a szezor biztosan nem rossz mert ráraktuk a PC-t és jónak jelzi. Ha visszadugjuk a szenzort újra felpörög. Valakinek van valami ötlete mitől nem zár az alsó pillangó szelepsor és a maps szenzor miért csinálja ezt?
Válaszokat előre is köszönöm.
Ez meg mindig a ram air csovek miatti problemanak hangzik. Hihetetlenul erzekeny ra.
Ezeknél a modelleknél az üzemanyagkörben nincs membrános bypass, vagy visszacsapószelep, valahol az 1-es henger környékén?
4-5-6-ban sem megy, vagy csak 3 ban?
Hello! Ismét érdeklődnék, hogy van-e valakinek valami ötlete a probléma orvoslására.. 97es cbr 600f3 első második fokozatban tökletes amint felteszem háromba ledadog azt nem megy...ha ráhúzom a szivatót akkor sem, ha lassan húzom neki a gázt akkor sem amiket már megnéztem
-tank tiszta
-benzincsap tökéletes
-gyertyák jók
-ram air csövek a helyükön
-légszűrőház ok nincs repedve deformálódva
-karburátor sor tiszta
-szinkron beállítva
-üzemanyag pumpa működik
-kiiktattam már az üzemanyag pumpát is hátha nem tol elég anyagot
-dugulás nincs az üzemanyag rendszerben

A segítségetelőre is kösznöm! Üdv.: Bobi
oké minjárt átlépe pár perc
Néztem. Őket. Nem egy bonyolult nekem.
Persze, úgy. Aham, ajánlott levélként, pl bubis borítékban.
Email címem az adatlapomon. Oda írjál.
hát ja amugy 10 szálas változat!van két db cdim egyik joban elszált a másikon nemlátszik semi!átvizsgálás kőltségét gondolom a sinálásal együt számolod!hogykéne postáznom?ajánlot levélben?temeg ha megszereltd utánvétesen feladnád amenyiben van a javitás?cimet küldőd nekem meg a számodat is
Tatabánya.
Sztem elsőnek meg kéne nézni, h mi füstölt el rajta. Javítási költség attól függ, h mennyire van kiöntve, meg a szopástól.
Ahogy nézem, nem egy bonyolult a CBR600F1 CDI-je...
hová valosi vagy?kb joban megéri javitani mint másikat veni vagyis kb menyi kőrül álhat meg a javitása?üdv
Én javítok.
kőszi hogy segitesz nekem eben elég tanácstalan vagyok!mert előzőleg gányolt volt a kábelkőteg vetem teljesen gyárit mondom egy ideig jovolt!aksim teljesen új!ránézek amit irtál hátha jolesz!amugy valakit nemtudsz aki javit cdi t?mert neméget szét semi láthatoan rajta csak füstjőt elő!üdv robi
Hello, hinni nem kell semmilyen eladónak, lehet vmi regebbi szelepek, am szerintem szimeringes
sziasztok !Van egy husqvarna TE 350-es motorom és fűstől hidegen és meleg is, főleg mikor húzom neki. Az olaj most volt cserélve(motul 7100 10w-60 de az előző olajjal is füstőlt) a szelepek is nem rég(elvileg akitől vettem nem rég cseréltette azt mondta adta is a csere alkatrészt) mitől lehet ?
Ebben már szerintem nem sima cdi gyújtás lehet, hanem valami összetettebb. Én arra tippelek hogy a fesszabályzód elszállt és túltölt. Ezért szállt el nagyobb fordulaton az elektronika. Lehet hogy csak test/kontakthibás. A hibás/szakadt/szulfátos akku is okozhat gondot. Bár ha több nap állás után is indítja a motort, akkor nem az akku a ludas.
Köszönöm azota rájöttem nem hibás csak nem toltam fel teljesen sztendert és nem tolta be kapcsolot kicsit a végén rá kell segiteni hogy teljesen felcsukodjon.KÖszi a gyors választ mégegyszer már megnyugodtam:)
Az oldalsztender kapcsolója nagy valószínüséggel kontakt hibás.
Sziasztok!
Nemrég vettem suzuki Gsx F 750est.ma inditas utan ha 1esbe vagy 2esbe tzettem motort leáll.6.probálkozasra müködött rendesen elmentem ide oda inditottam többször semmi.Hazaértem letettem mig kinyitom kaput kimentem beállok vele inditom és ugyanez a jelenség.Beteszem sebesség kicsit megugrik és leáll!Válaszokat köszi bosszant eléggé a dolog.
Sziasztok. A motoromban nagy valószínűséggel rosszalkodik a kiegyenlítő tengely. Vagy kuplungom kóborol axiálisan vagy radiálisan.. Akit megkérdeztem legalábbis mindenki erre a 2 dologra gyanakszik.. Mit kell tudni erről a tengelyről? Ha az lenne a rossz akkor azt csak cserélni kell és már jó is lesz, ha az volt a baja? Vagy ehhez el kell végezni a beállítását? Csak hogy tényleg tudjam mibe vágok bele ha magamnak akarom megnézni először és akár cserélni is.
hali mindenkinek aki tud tanácsot adni léci tegye meg!ojan gondom van hogy van egy cbr 600f1 es hondám s lefüstőlt a gyujtáselektronikám vetem ujat azt gondoltam az előző roszlehetet!kicseréltem motoroztam vele jo párszor nemrég ráinditotam szivatonál felpőrgőt s ujra lefüstőlt!nem vágom milehet vele!valaki tud tanácsot adni?kőszi mindenkinek!
Akku már fel van tőltve (ki volt véve és úgy) másik motort jól indít (igaz kissebb ccm) sajna másik akkut nem próbáltunk főleg, hogy ez kb. 2hónapos akku és legelöszőr vissza vittük gariba mert azt hittük az a rossz. Köszi azért.
Az akkut vedd ki és kint töltsd fel nehogy most a fesz.szabályzó haljon meg a hirtelen nagy töltőáram miatt!
Akku sarú jó, annyi plusz infó van még, hogy addig rajta volt a gyújtás még egészen lemerűlt az akku. Köszi az eddigi tippeket mindenkinek.