Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkusaru és a kábel között átmeneti ellenállás. Szedd le, pucold meg, nyomd rá és forraszd meg.
Hello, freccia c12-be jo a mito evo2 kuplung lamella?
Mielőtt esetleg felgyullad, nem ártana megnézetni egy hozzáértővel!
kondi,tekercs,kondi,tekercs,kondi
Szűrő méretezéshez javasolok egy elektronikai műszerész szakmunkás tankönyvet
Szerintem a gyújtáskörtől kap tüskéket a tápágon a gps...
Tiszták az akusaruk, meg a kábel saruja? Nincs nagyon eloxidálódva? Lehet egy kis drótkefézés jót tenne neki. Meg rá kéne mérni, hogy mennyi áram folyik, lehet van valahol egy "kisebb rövidzár". Szerintem gyárilag föleg itt még fixre kötött lámpák nélkül böven 10 Amper alat kell lenni az árameröségnek.
Hello, van egy 90' GSX750F és azt csinálja, hogy mikor rá rakom a gyújtást akkor az akku pozitív oldala erősen melegszik. Esetleg valakinek volt már ilyen gondja? Valami tipp, hogy mit nézzek meg? Válaszokat előre is köszönöm.
Akkor szinte biztos, hogy az lesz a gond. cseréld ki a megfelelő erősségűre.
Szia.ha kõzépállvånyon van alig birom kèzzel lefogni és még a mocit is lefogja lefullad.valòszinüleg a rugòim gyengèk ezt irta RC is.
Szia!

Elvileg nem foroghatna alapjáraton, az enyémnek legalább is nem forog. Talán gyengültek a kuplung rugói? Nézd meg leszerelt variátor fedélnél is, működés közben. Bár ha csak kis mértékben akarja hajtani, gondolom akkor látod amikor középtámaszon van és kis erő kell a visszafogáshoz nem kell megijedni. Ellenben ha a motort is vissza kell fogni akkor érdemes még egyszer átnézni a hajtást.
Wazze erre nem is gondoltam de megtaláltam a hiba okát az index belever a kartelba.............
Mert van egy minimális tapadás a tárcsa és a szíj között...mint az összes robogónál. Vágd el a szíjat,vagy vedd le a tárcsát és sálálá már nem is viszi!
Mondtam. Meg mindig nem hiszel nekem?
Sziasztok.
Mondjátok meg nekem hogy miért viszi még mindig a kereket alapjáraton a moci?
Szétszedtem a kuplungot,a szijtárcsát is mindent.Naha a réginek baja nem volt kicseréltem mindkét csapágyat,kapott új szijat,új harangot és elköltöttem rá egy pár forintot a morgó hang megszünt de csak rángat alapjáraton mint ha indulni akarna..............
gyengék lennének a rugók?adjatok vmi tippet
Nem szivargyújtós. direktbe van kötve most az akksira lett kötve.
amikor az xr4 elsőlába sz@r volt akkor csika generálozta
igazándiból alig lett drágább mint ha megveszem hozzá az összes cuccot
ráadásul valami biszbasz is hiányzott belőle amit észre sem vettem volna és kb ugyanolyan sz@r lett volna mint előtte
mondjuk ami nem ilyen bonyolult szedtem már szét, de ezekhez is célszerszámokat kellett csinálni előtte
Konkrétan milyen motor,évjárat telójárál van szó?
Sztem is jobban jársz ha olyan szakira hagyod akinek ez a szakmája,mert érhet meglepetés,és lehet a hozzávaló alkatrész beszerzése is több bosszúságot okozna mint amekkora érdekesség lenne a szerelés...
Kirázkódik a szivargyújtó.
gondoltam leszervizelem, de inkább hagyom olyanra aki nem először látja a belsejét
Amennyiben így kérdezed akkor vszeg számodra lesz érdekesség...összerakásnál is.
Lehet,bár nem biztos hogy csak az a baja...felújítani is lehet,mindent lehet.
Kicsit konkrétabban miről van szó?
Hátsó központi teleszkóp szétszedésnél van valami különlegesség ? vagy összerakásnál? Egyáltalán lehet benne szimeringet cserélni?felújítani?
igen, mindenféleképpen kicserélem, megpróbálok vmi katalógust találni hozzá. Nagoyn szépen köszönöm a válaszokat! Szép napot!
az sem lehetetlen hogy amit betettél a golyó helyett elfordul a helyén vagy kiperemeződött vagy bármi
esetleg a hossza sem akkora és nem is tudna többet kiemelni
cseréld ki golyóra, állítsd be, aztán ha jó volt, jó lesz
nem kötekedni akarok, mert abszolút elhiszem amit mondasz, és jogos is, de álló motornál is ugyanolyan kemény, nem kell h be legyen indítva
Gondolom neked sem tetszene, ha a golyódat laposra préselnék! Nem véletlenül majd minden motorban középen golyó van.
Föleg azért számít, mert a kuplung forog, a kiemelö szerkezet meg áll. A golyó pont szerüen érintekzik a két tüskével, így nem ébred rajta nyomaték, még a hengres darabodon meg igen, így fékezi a kuplungot, meg forgácsolódik, meg feszíti a kiemelö szerkezet.