Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ennyire sokat számít, h hengeres formában van benne a toldás, nem pedig golyó formában? :O
megméred a rudat és veszel a bicikliboltban egy olyan golyót kb 50 forintért
pont azért golyó hogy könnyen lehessen huzigálni
Sziasztok!
Van egy Yamaha DT 50 MX motorom, összes csapágy szimering csere után összeraktam a motort, de a kuplungból sajnos elhagytam a két tüske között lévő kis golyót ( ezt is utólag tudtam meg), helyettesítettem egy tüske átmérőjű méretre vágott menetes szárral, de a kuplungot nagyon nehéz behúzni, és csak félig lehet, mint mikor a tárcsafék fékkarja felkeményedik. Attól tartok ez bowden szakadáshoz vagy ennél is roszabbhoz fog vezetni. Mi lehet a probléma? Nem lehet azt a kis golyót csak úgy helyettesíteni? vagy más zűr lehet? Szétszedés előtt a kupolung tökéletes volt! Deknihez nem nyúltam, az ottani mechanika érintetlen volt a probléma megjelenése előtt! A válaszokat előre is köszönöm!
Széles utat mindenkinek!
cső
Köszi a segítőkészséget, elvittük szerelőhöz a motort.
De cb 500x-em van tesómé a 600-as, csak ebből a felhasználóból lett írva. Annyira azért nem vagyok beteg hogy nem tudom milyen motorom van..
sziasztok!
valaki tud 90fokban hajlított 43mm-es csatlakozással rendelkező sportlégszűrőt?
első körben én is erre gondoltam de mivel látványosabban(vagyis hallhatóan) tudnak ezek lassabban tekertetni így bizonytalan lettem
hétvégére hoznak mérőkét aztán méregetek
igazándiból az érdekelne nincs-e benne valami fordulattól függő automata dekompresszor vagy ilyesmi kütyü ami miatt nem indul önindításkor
De lehet nincs benne annyi indítóáram...
Hi,
Bírom ezeket a fél információkat.
Tehát van egy ilyen motorod, csodálatos. És? Mi a retek fasz van rajta? Hova a faszba van bekötve? Milyen tőltőcuccal akarod használni?
Amúgy meg nem CB500X-ed van?
majd kipróbálom a cserét,
Sziasztok!
Honda cbf 600s 2004-es motorom van.
Vettem egy Gps-t az a probléma vele hogy ki-be kapcsolgat.
Kipróbáltam autóban a gps-t ott semmi baja. Lehetséges hogy a motor fesz.szabályzója nem tökéletes? Ha az akkor mit tudok csinálni vele?
Gyertyahézag pl? pedig biztos vagyok benne, hogy ez a baj! Az önindító még 9V-al is "teker", ha egy cella tök zárlatos. tedd át a másik akkut és azonnal meglátod.
erre most nem tudok választ adni mert meghalt a 600forintos csodamérőm
de mint írtam (fülre) nem teker lassabban mint az enyém(kb azonos a 2 blokk)
Hány volt van az akkuban önindítózáskor?
Elolvadhat a dugattyú!
2 ütemű. Most viszem majd szervízbe, de nem szeretném ha elveszne ez a teljesítménye. Remélhetőleg jó állapotában is ki lehet hozni majd belőle ezt amit most produkál.
A szegeny keverek a legjobb teljesitmenyben es a legobban eg azaz a legmagasabb homerseklettel. Sajnos a rossz tulajndonsaga hogy eleg a dugattyu vagy a szelep ha 4 utemu.
Hali! Az lehetséges, hogy a motorom attól megy sokkal jobban, mert valahol falsot szív? Arra gondolok, hogy jobban pörög tőle a motor.
xt600(1vj blokk) 1 rúgásra indul de önindítóval nagyon keservesen akar beindulni
mi lehet a hiba?
az önindító forog rendesen, szóval nem azért nem indul mert túl lassan tekerné
Szia!
Én 2 hete csüccsentettem egy kicsit az enyémen. Meg tudom érteni a problémád. Mondjuk nekem nem kellett fogni a motort, hogy felülhessek rá, használtam is a gépet eredeti magasságával, de sokkal-sokkal jobb így.
A fényképeim között van egy galéria, az a neve, hogy "Személyreszabva" (tudom, kimaradt egy szóköz), ott megnézheted, hogy hogy kell elképzelni egy ilyen szerkezetet. Biztos FZ6-hoz is lehet kapni.
Ha van még kérdésed, szívesen segítek.
megint kitorik akkor megint nem megy es nemfog behanyni :)
Remélem most nem forrasztottad, hanem préselted? ugyanis a forrasztásból előszeretettel törik ki a kanóc!
megoldódott..... a trafóra menő vezeték, okádék taknyolt forrasztásról lecsúszott a rá nem melegített zsugorcső és le testelt.... úgy megy h behányok hahaha
Köszönöm
Csak a sebességbe van akkor csinálja ..
beindul ha üresben van persze ha jó az érzékelő