Sziasztok!
Van egy Yamaha DT 50 MX motorom, összes csapágy szimering csere után összeraktam a motort, de a kuplungból sajnos elhagytam a két tüske között lévő kis golyót ( ezt is utólag tudtam meg), helyettesítettem egy tüske átmérőjű méretre vágott menetes szárral, de a kuplungot nagyon nehéz behúzni, és csak félig lehet, mint mikor a tárcsafék fékkarja felkeményedik. Attól tartok ez bowden szakadáshoz vagy ennél is roszabbhoz fog vezetni. Mi lehet a probléma? Nem lehet azt a kis golyót csak úgy helyettesíteni? vagy más zűr lehet? Szétszedés előtt a kupolung tökéletes volt! Deknihez nem nyúltam, az ottani mechanika érintetlen volt a probléma megjelenése előtt! A válaszokat előre is köszönöm!
Széles utat mindenkinek!
cső
Köszi a segítőkészséget, elvittük szerelőhöz a motort.
De cb 500x-em van tesómé a 600-as, csak ebből a felhasználóból lett írva. Annyira azért nem vagyok beteg hogy nem tudom milyen motorom van..
első körben én is erre gondoltam de mivel látványosabban(vagyis hallhatóan) tudnak ezek lassabban tekertetni így bizonytalan lettem
hétvégére hoznak mérőkét aztán méregetek
igazándiból az érdekelne nincs-e benne valami fordulattól függő automata dekompresszor vagy ilyesmi kütyü ami miatt nem indul önindításkor
Hi,
Bírom ezeket a fél információkat.
Tehát van egy ilyen motorod, csodálatos. És? Mi a retek fasz van rajta? Hova a faszba van bekötve? Milyen tőltőcuccal akarod használni?
Amúgy meg nem CB500X-ed van?
Sziasztok!
Honda cbf 600s 2004-es motorom van.
Vettem egy Gps-t az a probléma vele hogy ki-be kapcsolgat.
Kipróbáltam autóban a gps-t ott semmi baja. Lehetséges hogy a motor fesz.szabályzója nem tökéletes? Ha az akkor mit tudok csinálni vele?
Gyertyahézag pl? pedig biztos vagyok benne, hogy ez a baj! Az önindító még 9V-al is "teker", ha egy cella tök zárlatos. tedd át a másik akkut és azonnal meglátod.
2 ütemű. Most viszem majd szervízbe, de nem szeretném ha elveszne ez a teljesítménye. Remélhetőleg jó állapotában is ki lehet hozni majd belőle ezt amit most produkál.
A szegeny keverek a legjobb teljesitmenyben es a legobban eg azaz a legmagasabb homerseklettel. Sajnos a rossz tulajndonsaga hogy eleg a dugattyu vagy a szelep ha 4 utemu.
xt600(1vj blokk) 1 rúgásra indul de önindítóval nagyon keservesen akar beindulni
mi lehet a hiba?
az önindító forog rendesen, szóval nem azért nem indul mert túl lassan tekerné
Szia!
Én 2 hete csüccsentettem egy kicsit az enyémen. Meg tudom érteni a problémád. Mondjuk nekem nem kellett fogni a motort, hogy felülhessek rá, használtam is a gépet eredeti magasságával, de sokkal-sokkal jobb így.
A fényképeim között van egy galéria, az a neve, hogy "Személyreszabva" (tudom, kimaradt egy szóköz), ott megnézheted, hogy hogy kell elképzelni egy ilyen szerkezetet. Biztos FZ6-hoz is lehet kapni.
Ha van még kérdésed, szívesen segítek.
megoldódott..... a trafóra menő vezeték, okádék taknyolt forrasztásról lecsúszott a rá nem melegített zsugorcső és le testelt.... úgy megy h behányok hahaha
pont azért golyó hogy könnyen lehessen huzigálni
Van egy Yamaha DT 50 MX motorom, összes csapágy szimering csere után összeraktam a motort, de a kuplungból sajnos elhagytam a két tüske között lévő kis golyót ( ezt is utólag tudtam meg), helyettesítettem egy tüske átmérőjű méretre vágott menetes szárral, de a kuplungot nagyon nehéz behúzni, és csak félig lehet, mint mikor a tárcsafék fékkarja felkeményedik. Attól tartok ez bowden szakadáshoz vagy ennél is roszabbhoz fog vezetni. Mi lehet a probléma? Nem lehet azt a kis golyót csak úgy helyettesíteni? vagy más zűr lehet? Szétszedés előtt a kupolung tökéletes volt! Deknihez nem nyúltam, az ottani mechanika érintetlen volt a probléma megjelenése előtt! A válaszokat előre is köszönöm!
Széles utat mindenkinek!
Köszi a segítőkészséget, elvittük szerelőhöz a motort.
De cb 500x-em van tesómé a 600-as, csak ebből a felhasználóból lett írva. Annyira azért nem vagyok beteg hogy nem tudom milyen motorom van..
valaki tud 90fokban hajlított 43mm-es csatlakozással rendelkező sportlégszűrőt?
hétvégére hoznak mérőkét aztán méregetek
igazándiból az érdekelne nincs-e benne valami fordulattól függő automata dekompresszor vagy ilyesmi kütyü ami miatt nem indul önindításkor
Bírom ezeket a fél információkat.
Tehát van egy ilyen motorod, csodálatos. És? Mi a retek fasz van rajta? Hova a faszba van bekötve? Milyen tőltőcuccal akarod használni?
Amúgy meg nem CB500X-ed van?
Honda cbf 600s 2004-es motorom van.
Vettem egy Gps-t az a probléma vele hogy ki-be kapcsolgat.
Kipróbáltam autóban a gps-t ott semmi baja. Lehetséges hogy a motor fesz.szabályzója nem tökéletes? Ha az akkor mit tudok csinálni vele?
de mint írtam (fülre) nem teker lassabban mint az enyém(kb azonos a 2 blokk)
mi lehet a hiba?
az önindító forog rendesen, szóval nem azért nem indul mert túl lassan tekerné
Én 2 hete csüccsentettem egy kicsit az enyémen. Meg tudom érteni a problémád. Mondjuk nekem nem kellett fogni a motort, hogy felülhessek rá, használtam is a gépet eredeti magasságával, de sokkal-sokkal jobb így.
A fényképeim között van egy galéria, az a neve, hogy "Személyreszabva" (tudom, kimaradt egy szóköz), ott megnézheted, hogy hogy kell elképzelni egy ilyen szerkezetet. Biztos FZ6-hoz is lehet kapni.
Ha van még kérdésed, szívesen segítek.
Csak a sebességbe van akkor csinálja ..