Sziasztok!
Néhány napja vettem egy piaggio beverly 200-as robogót. Mikor megnéztem mindig valahogy be volt melegítve. Most hogy hűl néhány napig, hidegen nem lehet beindítani. Ha ráindítózok szépen elindul, viszont 5 másodperc után elkezd ömleni a benzin a karbiból a túlfolyón át és leáll. Ilyenkor füstöl kattog alig lehet jár csak gázzal lehet életben tartani. Viszont ha túljutunk valahogy ezen és bemelegszik akkor hibátlanul megy a motor. Ha van esetleg ötletetek hogy miért csinálja ezt azt megköszönném.
Széles utat!
üdv mindenkinek
egy kis segítségre lenne szükségem. az alany egy rotax blokkos scarabeo 200. a gond az, hogy kb 1 hét állás után gyakorlatilag nem lehet beindítani.
amiket átnéztem: karburátor tiszta, állítási lehetőség nincs rajta, tűszelep zár rendesen, úszóházból nem tűlik el a benzin.
benzincsap jó, zár rendesen, vákuumra nyit.
szívócsonk jó, falsot nem szív se ott se máshol. légszűrő tiszta
szelephézag beállítva, ellenőrizve.
szikra van rendesen, gyertya cserélve densora, semmi javulás, indítózás után a gyertya benzines.
hidegindítóval sem indul.
középsztenderen áll mindig.
egyébként tökéletesen működik, napi használatban van télen nyáron ezért nem értem miért csinálja ezt. -10fokban is indul.
eddig csak úgy sikerült beindítani ilyen esetekben, hogy bikázni kellett mert a saját akksiját leforgatta, (ami belevaló, nem vmi kisebb vacak) és akkor is kellett forgatni egy darabig mire elkapta és ezt is csak teljesen ráhúzott gázzal. egyébként se kép se hang, meg se böffen
szóval mitől lehet az, hogy egyébként tökéletesen működő, hidegen melegen jól induló gép néhány nap állás után meg se nyikkan? régebben volt, hogy 1-2 hónapot is állt nyáron de ilyet nem csinált sose. az idén meg már harmadszor szívat ilyennel.
aki tud légyszi segítsen, mert eléggé tanácstalan vagyok mint egy kisközség.
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem 1000 éve nem használt 1992DT50 felújítása közben.
A kérdésem abból adódik hogy az egész rugóstag meg volt szorulva. Bár a villa tengelyét lazítva megmozdult a dolog nem tudom hogy a képen jelölt helyeken(1,2,3) mik vannak(csapágy, persely vagy valami más "2rész"-nél talán valami szilentes dolog lehet) és azok is hozzájárultak-e a mozdulatlansághoz?!
Ezek az alkatrészek cserések lehetnek vagy csak tisztítás kenés(grafitos zsír jó?) és kész?
Előre is köszi a segítséget.
Nézd meg azt is a biztosító foglalata nem laza -e? Egy áramerősség mérés a biztosítékon sem lenne haszontalan. És akkor már kb. lehetne tudni mi a kehe!
benzinpumpa arról megy?
Nézd meg a kapcsrajzot. Lehet sok üzem után melegen kezd zárlatos lenni.
Netalán csak öreg volt a bizti és megadta magát a melegben :)
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Normál városi közlekedés mellett egyszer csak megállt a Suzuki RF900am, és nem akart indítani sem. Végül is az lett a megoldás hogy egy 10-es biztosítékot ki kellett cserélni (a gyújtásét) és utána ment gond nélkül. Szerintetek mi lehetett a probléma, miért történt? Kellene vmit átnézni/javítani rajta?
(kicsit meg vagyok ijedve, mert hnap indulunk egy 2000es túrára és félek, h vmi baja lesz szegényemnek)
Megjavítom én is, de azért a véleményem megvan...
Szerencsére mikor egyszer majdnem vettem fzr1000 -t a gpx750r után akkor is áldom a napot, hogy inkább vártam egy olcsó de nem tökéletes zxr750 -re. Ez a zx7r meg maga az álom!
Nem mondom egy Ducati916sps sok sok sok sbk kittes cumóval, hmmmm mellé meg egy Alfa75 v6 3.0 oh jeee maga az orgazmus lenne! De ahoz kellene sok lové
teeee ezekkel a suzukikkal engem mindig megtalalnak, pedig jo motor jo motor az joooo csak mindig hozzak szerelni oket....
Tudom elfogult vagyok es mindent zooooodben latok.
Eddig fehér volt benne nem tudom ez melyik a legrősebb vagy a leggyengébb de ha kapok ilyet veszek.
A csapágyak elfogadható árúak?Van egy tűgörgős meg egy golyós a kuplungban.
Ha tudsz csak hozzávetőleges árat irj!
Köszönöm a segitséget!
Üdv.
Sziasztok.
Köszönöm a választ!
Súlyokat nem cseréltem csak a rugók tünnek gyengének ezért kérdeztem hogy lehet e más a karaktere a motornak ha erősebb rugó kerül bele?A szijat is kicsrélem ha már ott tartok.A kerregő hang a kuplungból jött a csapágy gondolom igy most a két csapágyt is cserélem.Az egyik tűgörgős a másik a tárcsában golyós.Szerintem azért is rángatott alapjáraton mert a rugó gyenge és hozzá-hozzá ért a haranghoz a betét.
Azt nem irtad hogy kell e a gumi tuskókat kezelni valamivel hogy a betétek visszaüljenek a helyükre lassitáskor Pl vazelin,szilikon stb vagy pedig szárazon kell hagyni őket!
Oldaltámaszt nem hajtom fel, teker a motor, de nem indul be, igaz ?