Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!Ötleteket várnék tőletek a következő hibára.A héten került hozzám egy supercity (mito blokkos 34-es karbival). Nagyon szép, egészséges hangja volt, semmi zörgés,csörgés. Jöttem, mentem vele, az egyik kanyarban sikerült leborítanom az oldalára, de úgy hogy kis tempóval inkább csak eldőlt, még a lábam is alatta volt. Nem kapott semmi ütést, viszont mikor felállítottuk és beindítottam, kerregő hangot adott ki. Levettem a hengert és egész séges a dugó is, és a hajtókar is, viszont a lendkereket lassan forgatva néha meg-meg akad. Van ötlet erre, hogy mitől lehet?
A ruggokat es a ropsuly pofakat ugy kell megvalasztani hogy alapjaraton egyaltalan ne erjen a dobhoz azaz a motor kereke meg stenderen se forogjon. Akkor kell a sulyoknak elindulni nyitni mikor kb 2000-3000 fordulatra emeled. Viszont fontos hogy a variator ne kezdjen el mukodni 4000 fordulat alatt. Persze minden robogo mas es mas beallitast igenyel, nem tunignal eleg ez. Tuniggal, emelt hengerurtartalommal sokkal magasabb az elindulas (kb 4-6000) es a variator is a teljesitmenygorbe tetejen mukodik legidailasabb esetben.
Sziasztok.
olyasmi kérdésem lenne hogy szétszedtem a kuplungomat és véleményem szerint a röpsúly rugók nem elég erősek nem húzzák teljesen alapba a súlyokat.Ha veszek erősebb rugókat mennyivel fog változni a motor?Nem tuningolni akarom de szt sem szeretném hogy rosszabb legyen mint eddig
Ezeket a súlyokat egyébként kell kezelni valamivel hogy a gumi ütközőkre visszaüljenek?
Köszi mindenkinek!
lesd erőssen a karbisort....
Valószínű az önindító szabadonfutójával van baj, arra kellene ránézni.
hello. szerintem nem másik karbit kellet volna rátenni hanem az eredetijébe nagyon fúvókát rakni, esetleg más tűt.
Helló
adott egy aprilia area
önidítóval való indításkor kopogó hangot ad ki a blokk viszont jár a motor akkor nem.
Leszedtem a deknit, és úgy járattam de a nem látom h verne a főtengely. milehet a probléma? a főtengely csapágyak kb 2 hónaposak.
Sziasztok! Lc4 szakik,lenne egy problémám.Van egy 620asom amire vásároltam egy keihin flat 39es karbit ami elvileg valamilyen 450es gépezeten volt.Befúvókáztam azok az adatok szerint amit összefórumoztam és hidegen pöc-röff de itt kezdődnek a bajok.Ha menet közben alapjárat közelébe kerül a fordulat akkor a karbiban és a levegőszűrőben csattog és hajlandó lenne leálna ha nem tépném oda neki.Kigyorsitáskor pedig tiltás előtt pedig mint ha elfogyna az anyag....Gyári 38as dellortóval szépen dolgozott csak kellene a nagyobb karbi mert nyitott factory replika utánzatú kémény van rajta illetve nyitott légszűrő.Ha van valami ötletetek irjatok.Kösz srácok!
Tökéletes lesz! Nagyon köszönöm a segítséged! Mostmár nem aggódom! :)
Főleg hogy látom, szakmabeli vagy! :)
Igen az ulesbol is szoktak kivagni. Az egyik vevonknek ugy van a gixxeren. Ott nincs ulteto link. Ha lehet latni.
már kezdtem aggódni, hogy csak én lehetek ennyire törpe! :D
Koszi a kepet,megnyugtattal
Itt a csajszinak a labujjhegye er csak le.
Rendben!
Koszonom a segitseget...jahh, el is felejtettem! Masik ules esetleg?
Èrtem,megfogadandó tanàcs!
A làbujjhegyem èr le reszt viszont ugy vedd, hogy konkretan raulok, fogjak a motort, a labaim lognak a levegobe es epp csak erinteni tudom a talajt a cipom orraval...semmitol sem fog meg lejjebb menni a kicsike?
Ertem. Probalj lecsuszni a jobb oldalra egy kicsit. Termeszetesen kell az ulteto link. Sajnos a 30mm -en tul nem sokat tudsz tenni.
Èrtem,megfogadandó tanàcs!
A làbujjhegyem èr le reszt viszont ugy vedd, hogy konkretan raulok, fogjak a motort, a labaim lognak a levegobe es epp csak erinteni tudom a talajt a cipom orraval
Szerintem igen. De ha bizonytalan vagy akkor csussz mindig az egyik oldalra ahol a labad leteszed. Pl en a jobb oldalra csuszok mindig egy picit de mondjuk engem egyaltalan nem zavar hogy labujjhegyezek.
Megszokas kerdese is, lehet sok sok km utan mar nem is kell alacsonyitani a gepet.
Remek! :) Buta kérdést teszek fel! Elég a 30 mm ha most pont a lábujjhegyem ér le?
Amirol en tudok az kb 30mm-t enged le hatul es termeszetesen elol is kell engedd le legalabb ennyit. Bar most nincs elottem a motor.

http://www.ebay.com/itm/FZ6-Lo...

A beszerelesi idorol nem tudok de hasonlo gepek ugy fel ora alatt megvannak tehat ezutan szamolj.
Sziasztok! Valaki ügyes, okos, aki tud segíteni...Adott egy Yamaha FZ6-N , 2007 11. havi.
Ültetőszettel mennyire lehet leengedni?
És kb mennyiért csinálnak ilyet?
160 cm-es testmagassághoz kellene.
Köszönöm, ha valaki tud válaszolni!
Meggyőzté, felhívlak hétfőn, vagy kedden! Köszi.
Dunavecse, leírhatnád h mi gondolatod köszi!
most nem világít viszont döccenőknél akadozik mintha nem kapna benzint
akkor nem tudom, mert a csomagtartóban lévő dolgokat mozgattam és utána kezdett el villogni. kíváncsi leszek hazafelé mit fog csinálni.