Sziasztok!Ötleteket várnék tőletek a következő hibára.A héten került hozzám egy supercity (mito blokkos 34-es karbival). Nagyon szép, egészséges hangja volt, semmi zörgés,csörgés. Jöttem, mentem vele, az egyik kanyarban sikerült leborítanom az oldalára, de úgy hogy kis tempóval inkább csak eldőlt, még a lábam is alatta volt. Nem kapott semmi ütést, viszont mikor felállítottuk és beindítottam, kerregő hangot adott ki. Levettem a hengert és egész séges a dugó is, és a hajtókar is, viszont a lendkereket lassan forgatva néha meg-meg akad. Van ötlet erre, hogy mitől lehet?
A ruggokat es a ropsuly pofakat ugy kell megvalasztani hogy alapjaraton egyaltalan ne erjen a dobhoz azaz a motor kereke meg stenderen se forogjon. Akkor kell a sulyoknak elindulni nyitni mikor kb 2000-3000 fordulatra emeled. Viszont fontos hogy a variator ne kezdjen el mukodni 4000 fordulat alatt. Persze minden robogo mas es mas beallitast igenyel, nem tunignal eleg ez. Tuniggal, emelt hengerurtartalommal sokkal magasabb az elindulas (kb 4-6000) es a variator is a teljesitmenygorbe tetejen mukodik legidailasabb esetben.
Sziasztok.
olyasmi kérdésem lenne hogy szétszedtem a kuplungomat és véleményem szerint a röpsúly rugók nem elég erősek nem húzzák teljesen alapba a súlyokat.Ha veszek erősebb rugókat mennyivel fog változni a motor?Nem tuningolni akarom de szt sem szeretném hogy rosszabb legyen mint eddig
Ezeket a súlyokat egyébként kell kezelni valamivel hogy a gumi ütközőkre visszaüljenek?
Köszi mindenkinek!
Helló
adott egy aprilia area
önidítóval való indításkor kopogó hangot ad ki a blokk viszont jár a motor akkor nem.
Leszedtem a deknit, és úgy járattam de a nem látom h verne a főtengely. milehet a probléma? a főtengely csapágyak kb 2 hónaposak.
Sziasztok! Lc4 szakik,lenne egy problémám.Van egy 620asom amire vásároltam egy keihin flat 39es karbit ami elvileg valamilyen 450es gépezeten volt.Befúvókáztam azok az adatok szerint amit összefórumoztam és hidegen pöc-röff de itt kezdődnek a bajok.Ha menet közben alapjárat közelébe kerül a fordulat akkor a karbiban és a levegőszűrőben csattog és hajlandó lenne leálna ha nem tépném oda neki.Kigyorsitáskor pedig tiltás előtt pedig mint ha elfogyna az anyag....Gyári 38as dellortóval szépen dolgozott csak kellene a nagyobb karbi mert nyitott factory replika utánzatú kémény van rajta illetve nyitott légszűrő.Ha van valami ötletetek irjatok.Kösz srácok!
Èrtem,megfogadandó tanàcs!
A làbujjhegyem èr le reszt viszont ugy vedd, hogy konkretan raulok, fogjak a motort, a labaim lognak a levegobe es epp csak erinteni tudom a talajt a cipom orraval...semmitol sem fog meg lejjebb menni a kicsike?
Èrtem,megfogadandó tanàcs!
A làbujjhegyem èr le reszt viszont ugy vedd, hogy konkretan raulok, fogjak a motort, a labaim lognak a levegobe es epp csak erinteni tudom a talajt a cipom orraval
Szerintem igen. De ha bizonytalan vagy akkor csussz mindig az egyik oldalra ahol a labad leteszed. Pl en a jobb oldalra csuszok mindig egy picit de mondjuk engem egyaltalan nem zavar hogy labujjhegyezek.
Megszokas kerdese is, lehet sok sok km utan mar nem is kell alacsonyitani a gepet.
Sziasztok! Valaki ügyes, okos, aki tud segíteni...Adott egy Yamaha FZ6-N , 2007 11. havi.
Ültetőszettel mennyire lehet leengedni?
És kb mennyiért csinálnak ilyet?
160 cm-es testmagassághoz kellene.
Köszönöm, ha valaki tud válaszolni!
olyasmi kérdésem lenne hogy szétszedtem a kuplungomat és véleményem szerint a röpsúly rugók nem elég erősek nem húzzák teljesen alapba a súlyokat.Ha veszek erősebb rugókat mennyivel fog változni a motor?Nem tuningolni akarom de szt sem szeretném hogy rosszabb legyen mint eddig
Ezeket a súlyokat egyébként kell kezelni valamivel hogy a gumi ütközőkre visszaüljenek?
Köszi mindenkinek!
adott egy aprilia area
önidítóval való indításkor kopogó hangot ad ki a blokk viszont jár a motor akkor nem.
Leszedtem a deknit, és úgy járattam de a nem látom h verne a főtengely. milehet a probléma? a főtengely csapágyak kb 2 hónaposak.
Főleg hogy látom, szakmabeli vagy! :)
Koszonom a segitseget...jahh, el is felejtettem! Masik ules esetleg?
A làbujjhegyem èr le reszt viszont ugy vedd, hogy konkretan raulok, fogjak a motort, a labaim lognak a levegobe es epp csak erinteni tudom a talajt a cipom orraval...semmitol sem fog meg lejjebb menni a kicsike?
A làbujjhegyem èr le reszt viszont ugy vedd, hogy konkretan raulok, fogjak a motort, a labaim lognak a levegobe es epp csak erinteni tudom a talajt a cipom orraval
Megszokas kerdese is, lehet sok sok km utan mar nem is kell alacsonyitani a gepet.
http://www.ebay.com/itm/FZ6-Lo...
A beszerelesi idorol nem tudok de hasonlo gepek ugy fel ora alatt megvannak tehat ezutan szamolj.
Ültetőszettel mennyire lehet leengedni?
És kb mennyiért csinálnak ilyet?
160 cm-es testmagassághoz kellene.
Köszönöm, ha valaki tud válaszolni!