Érdemes megnézni a vastag pozitív mellé fogatott vékonyabbat is, mert előfordult már, hogy az eltörött a sarunál (1000RR) és néha megviccelte az elektronikát.
A hűtőn a ventilátor felfogató csavar alá kell tenni. A hőkapcsolónak kell a test. Ha beindul, akkor jó helyen van.
megnéztem és nem volt az, de azért kicsit próbáltam húzni rajta. azóta mentem vele 5-6 km-t és nem villant fel, de közben hűtőt is szedtem le, mert kilyukadt és meg kelett forrasztanom és nem tudom a ventillátor földelését jó helyre raktam e, mert elfelejtettem hol volt. vagy bárhova rakhatom? más tipped nincs az akksin kívül ha netán megint felvillanna?
a galériában szereplő képek még itthon készültek, kb két hónapja vagyok a motodik szervizben, de több éves komoly szakmai tapasztalatommal simán meg tudjuk csinálni a mitódat.
én a jövőhéten nem vagyok,11edikétől vagyok elérhető. hivj majd fel 305977690
Szia! Láttam a galériádat is, gondolom a 750-eshez tartozó karbi szinkront is meg tudták oldani, akkor 1 karbis Mitot is meg tudnák :). Tudsz dobni egy telefonszámot kérlek!
Előre is köszi!
Szerintetek az mitől lehet, hogy az elindulást követően kb 1-2 perccel az FI lámpa világítani kezd és ha motorféket használok nagyokat durrog ha pedig üresbe rakom az alapjárat néha lemegy 1000 alá és mindemellett ha az irányjelzőt használom az is rendszertelenül villog. Aki sejti mi lehet a hiba oka kérem ossza meg velem. Előre is köszönöm.
Már járató tankal is mentem úgyis szar, szétszedtem átnéztem a membránokat is hátha ki van szakadva de makulátlanok suber tűk egy helyen...holnap vagyis ma nézek egy úszó szintet hátha az a szar... ha semmi sem jön be elviszem motorszerelő haverhoz h szopjon vele ő
Hello adott még mindig egy cbr 600 f3 még mindig szar már nem fulad be csak simán kettő illetve 3 hengerezik van amikor megy mind a négy .....benzin csap tiszta , karburátorsor tiszta, ram air csövek a helyükön , gyertyák jók,gyújtókábelek illetve trafók jók, kompresszió jó , gyertyakép mind ugyan olyan.. ha lassan gyorsítok ki akkor is ha kiövök akkor is valamiért nem megy mind a négy henger csak 1,2-ben...feljebb váltok jön dráma 2-3 hengerkuplung be csutka gáz megjön mind a négy kuplung ki enged megint 3henger megállok megy mind a négy kigyorsítok ismét szar nincs már ötletem valaki valamit ? megköszönném
A hűtőn a ventilátor felfogató csavar alá kell tenni. A hőkapcsolónak kell a test. Ha beindul, akkor jó helyen van.
én a jövőhéten nem vagyok,11edikétől vagyok elérhető. hivj majd fel 305977690
Előre is köszi!
Hol laksz? 80% látatlanban gondolom mi a baj....
Na de most megyek megeszek egy opelt, mert itt van még egy suzuki is....
És Neked is gaborbb
Szerintetek az mitől lehet, hogy az elindulást követően kb 1-2 perccel az FI lámpa világítani kezd és ha motorféket használok nagyokat durrog ha pedig üresbe rakom az alapjárat néha lemegy 1000 alá és mindemellett ha az irányjelzőt használom az is rendszertelenül villog. Aki sejti mi lehet a hiba oka kérem ossza meg velem. Előre is köszönöm.
Akinek ilyen emelője van megtenne nekem annyit, hogy leméri a 3 csavar távolságát egymáshoz képest?
Köszönöm előre is!
esetleg ha van időd jelölj be és gyorsabb a beszélgetés is