Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia azt megköszönöm elérhetöséget tudnál adni ?
igen....én szivesen megcsinálom ha gondolod
Sziasztok
valaki tudna segíteni tuareg etx rally 125 ös motort újra kebelezni? igazából meg van hozzá a komplett kábel köteg csak nem tudom melyik saru hova megy tudok képet küldeni bár lehet hogy nem anyira látható de kérem aki tud az segítsen.
Streetfighter motor nincs rajta műszerfal és sajnos nekem nincs is :(
Szereztem hozzá már könyvet is, Haynes szerelési javítási kézkönyv.
Ellenállást ki tudom mérni, és ahol kilehetett, ott az értékek jók voltak,
a feszültséggel bajba vagyok az nem tudom hogy kell kimérni, itt akadtam el :)
Köszi, rápróbálok másik indítórelével .
Meg van a hiba a kormányszitálással kapcsolatban! A kormánycsapágy volt túl laza. Nem kotyogott az első villa, de mégis egy kicsit laza volt. Utánahúztam és megszűnt a szitálás! Kössz a hozzászólásokat!
FI lampa vilagit? Konyved van hozza? Mert ott le van irva minden szenzor erteke es at lehet meregetni.
Nem figyeltel! A motor forog de nincs szikra.
Helló én autóval jártam így és az úgynevezett indítórelé halt meg!
Sziasztok
Tippet tudtok adni mi lehet az oka annak hogy a gyertya nem ad szikrát(egyik sem),a motor teker, ac pumpa megy ha indítok. Csatlakozókat átnéztünk azzal sem volt baj.
Előre is köszönöm a segítséget .
Köszi a választ a régebbi cikkekből az jött le hogy lehet és elméletileg rendelni is lehet motor kerékpárra.De ezek szerint nem szabályos.
vágj le a csavarból
Ha biztos, akkor minek erőlködjek?
Ami biztos, hogy a hatályos jogszabály azt írja amit idéztem és abban szó sincs motorkerékpárról.

Természetesen a jogszabályt mindenki a saját szájíze szerint értelmezi, én a szövegből azt a következtetést vontam le, hogy motorkerékpárra a nappali menetfény felszerelése nem jogszerű.

Mindamellett örülnék ha valaki jogszabály idézettel tudná ennek ellenkezőjét bizonyítani, mert én is gondolkodtam a menetfény felszerelésén. Elálltam a kivitelezéstől, mert nem kívánom az út mellett a 20 éves 40 kilós - bűnözőt csak a Kobra 11-ben, vagy a mellette elsuhanó sötét ablakos Bömösben látott - rendőr dörgedelmeit hallgatni.
Motorokon tompított kötelező, mindig. Úgy tudom.
Csavarból leesztergál?
Vigyázz, mert ha a csavar vége belül felfekszik, berághat, és kifelé tekeréskor szétgyalázza a menetet...
Motorkerékpárra nappali menetfény jogszerűen nem szerelhető fel. A jogszabály jelenleg csak gépkocsira teszi lehetővé.
1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet a közúti közlekedés szabályairól
II. fejezet
A járművek kivilágítása
A forgalomban részt vevő járművek kivilágítása

44. § (8)279 Lakott területen kívüli úton a forgalomban részt vevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, mezőgazdasági vontatót és tompított fényszóróval felszerelt lassú járművet - tompított fényszóróval - nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.

Amennyiben egyszer majd lehetővé teszik szerintem - az elhelyezésere, darabszámra vonatkozó kisebb eltérésekkel - a működésre ugyanazok a feltételek lesznek érvényesek, ugyanis a menetfény a tompított fénytől eltérően felfelé is világít ezáltal éjszaka vakít.
motodoki, rottenbiller 31, bent az udvarban jó, megbizható szerviz van. ha érdekel telefonszámot is tudok adnil
Hasznalhatsz az egyik oldalon 2 tomitest de azonos anyagbol.
Közben valószínűleg megvan a probléma: Goodridge fékcsövek vannak a motoron, amiknek vékonyabb (8mm) a fittingjük mint a többi gyártóé (9mm) ezért nem jó a szabvány csavar, rövidebb, 28mm-es kell. Aztán hogy ilyet hol lehet kapni...
A 2 tomitesnel az a baj hogy 2 kulombozo anyagot hasznaltal. Alu vagy rez is jo. A rez tomitest felmelegitve gazon pirosra majd hirtelen vizben lehutve felpuhithatod igy jobban tomit. Lehetoleg uj tomiteseket hasznalj. Rezbol es alubol is van vastagabb. Legalabbis itt lehet kapni. Probald azert a megfelelo hosszusagu es odavalo csavart beszerezni nehogy elrontsd a menetet a fofekhengerben.
Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy nem olyan régen cserélve lett a főfékhenger a motoromon, eddig jó volt, de a napokban egy vadabb fékezés után elkezdett könnyezni. A probléma: az előző főfékhengerbe 1,25-ös menetemelkedésű dupla furatos olajáteresz csavar kellett, ebbe viszont 1,0-ás. Amit kapni lehet hozzá csavart, az viszont hosszabb mint az eredeti, így lötyög rajta a két fékcső csatlakozója, ha csak 1-1 tömítés van mindenhol. Azért úgy lett megoldva, hogy a csatlakozók alatt és fölött dupla tömítés van. Aki felrakta, tett rezet is meg alut is vegyesen, ráadásul használtat, mert csak az volt kéznél... Meg akarom csinálni normálisan mert ez így nagyon nem ok, a kérdésem, hogy réz vagy alu tömítéseket tegyek (természetesen újakat) vagy a dupla tömítés semmiképp sem jó és vadásszak rövidebb csavarra? (az a baj, hogy mindenhol csak ilyet találtam, meg van nagyon rövid de az túl rövid).
Hello
Az érdekelne hogy motorra való nappali menetfény felszerelésénél a Kressz ugyanazokat a szabályokat írja elő mint az autóknál.
P.l.:tompított használatánál el kell kapcsolódni? s.t.b.
egyáltalán engedik-e?
Köszi.
többel mentem és mind beszitált mondjuk mind 16 os volt elöl ki kellene próbálni a gyári gumiajánlást vajon azzal is ?
kerékcsapágy?

Nekem kocsiban nem morgott, nem búgott, nem kottyant, de 120 felett elkezdte verni a futóművet de kegyetlenül.