Valaki meg tudná mondani, hogy 170 km/h felett miért kezd szitálni a kormány? Valami konkrét kiváltó okot tud valaki mondani, mert nem jövünk rá! Futómű jó, kormánynyak nem lóg. Hornet 600, 2003.
Köszönöm a gyors választ. Akkor valamikor ránézek majd. Amúgy mennyire megbízható ez a tipusú blokk? Egyik ismerős nagyon le akart beszélni erről a fajtáról.
Hello, pár napja hozzá jutottam egy AM6-os kismotorhoz, 1-2 dolgot már kijavítottam, de most nem bírok egy hibával. A váltó kicsit akadóssan lehet pakólgatni és nehezen lehet üresbe tenni. Kuplungott már beállítottam, de nem lett jobb. Esetleg valaki találkozott már ilyen hibával? Bontás nélkül orvosólható? Válaszokat előre is köszönöm.
Pl.: Cseréld fel ahhoz a hibás hengerhez tartozó trafó két oldalát. Utána mi az eredmény? A kipufogó mennyire ""tiszta""? Megnéztétek nincs -e valami szétesve az ahhoz a hengerhez tartozó kipuffban pl?
Mert valamit nem vettetek észre az biztos.
Segítségetek kérem a következőben:
Aprilia Pegaso 650 ie típusú motoromon most először szeretnék a hátsó felfüggesztésen állítani. Aki csinált már ilyet, leírná nagyjából, hogy hogyan kezdjek hozzá? Előre köszi!
Sziasztok
Lenne egy komoly kérdésem? Van 1 Kawasaki z750-em 2005-ös ami nem tartja az alapjáratot és 3hengerezik,már elkövettünk vele sok mindent :gyertya,trafó,injektor,csere,üzemanyagrendszer,szivattyú tisztítás,shell100-as benzin,kompresszió,szinkron rendben és nem jó. Elektromos hibára gyanakszunk de nem tudjuk hogy mi,2000-től nem érződik, előre is köszönöm! A számom 0630 380 2377
elvileg megoldódott a befulladás egy gumicső nem ment le az airboxtól most már csak 3 hengerezik néha, az meg gyertya, gyújtó kábel vagy trafó lesz ... menni fog ez mint az ágyba szarás karbiszinkront majd állítunk rajta ha haver hazajött horvátból ...
Sziasztok!
Ismerősöm vett egy hónapja egy CBR 600 (2000) utolsó karburátoros szériát. A fesz szabályzó megadta magát és mindent kinyírt ami elektromos
Olyan kérdésem lenne hogy ami a CBF 600-as (2004-2007)tankja alatt van "központi agy" - vagy micsoda az esetleg egyezhet ezzel a típussal? Minden más elektronikai cuccot beszerzett már csak ez hiányzik (ez a legdrágább). És esetleg azt lehet tudni mi ennek a hivatalos neve?
Köszönöm a segítséget!
Kérdésem az lenne, hogy Budapesten (inkább Pest), tudtnátok mondani nekem megbízható motorszerelőt a következő munkához?
Cagiva Mito dugattyúcsere, lehet egy hajtókarra is beruháznék, de a tűgörgők mindenképpen, illetve az előző tulaj szerintem nem hőálló szimeringet tett vagy tetetett a főtengelyhez, így valószínűleg az is csere.
Alkatrészeket megbeszélnénk, de próbálom a lehető legtöbbet rááldozni, mivel ezek után a szervizkönyves 16000 km (dugattyucsere) idoszakot már csak minimálisabb költségekkel szeretném megúszni a nagymotor vételig:)
Ember.. Én hülye meg egyesével zsírozgatom az O gyűrűket. Ja és ráadásul kék színű (a külsőre is adjuk) FAVORIT zsírral. Nem,hogy elmennék egyet csajozni. (Azért arra mindig hagyok)
Különben..A drótkefét csak a külső részére használom.Azért,hogy kinézzen valahogy.Szép is lenne ha a görgöknél is meg a gyűrűket is azzal pucolnám.
Mert valamit nem vettetek észre az biztos.
Segítségetek kérem a következőben:
Aprilia Pegaso 650 ie típusú motoromon most először szeretnék a hátsó felfüggesztésen állítani. Aki csinált már ilyet, leírná nagyjából, hogy hogyan kezdjek hozzá? Előre köszi!
Lenne egy komoly kérdésem? Van 1 Kawasaki z750-em 2005-ös ami nem tartja az alapjáratot és 3hengerezik,már elkövettünk vele sok mindent :gyertya,trafó,injektor,csere,üzemanyagrendszer,szivattyú tisztítás,shell100-as benzin,kompresszió,szinkron rendben és nem jó. Elektromos hibára gyanakszunk de nem tudjuk hogy mi,2000-től nem érződik, előre is köszönöm! A számom 0630 380 2377
Kérlek hívd ezt a számot, és hivatkozz erre a fórumra. 06-20-5985100
Ismerősöm vett egy hónapja egy CBR 600 (2000) utolsó karburátoros szériát. A fesz szabályzó megadta magát és mindent kinyírt ami elektromos
Olyan kérdésem lenne hogy ami a CBF 600-as (2004-2007)tankja alatt van "központi agy" - vagy micsoda az esetleg egyezhet ezzel a típussal? Minden más elektronikai cuccot beszerzett már csak ez hiányzik (ez a legdrágább). És esetleg azt lehet tudni mi ennek a hivatalos neve?
Köszönöm a segítséget!
Kérdésem az lenne, hogy Budapesten (inkább Pest), tudtnátok mondani nekem megbízható motorszerelőt a következő munkához?
Cagiva Mito dugattyúcsere, lehet egy hajtókarra is beruháznék, de a tűgörgők mindenképpen, illetve az előző tulaj szerintem nem hőálló szimeringet tett vagy tetetett a főtengelyhez, így valószínűleg az is csere.
Alkatrészeket megbeszélnénk, de próbálom a lehető legtöbbet rááldozni, mivel ezek után a szervizkönyves 16000 km (dugattyucsere) idoszakot már csak minimálisabb költségekkel szeretném megúszni a nagymotor vételig:)
Ha tudtok segíteni, azt nagyon megköszönném!
Különben..A drótkefét csak a külső részére használom.Azért,hogy kinézzen valahogy.Szép is lenne ha a görgöknél is meg a gyűrűket is azzal pucolnám.
2: lelocsolod valamilyen olajjal
3: a megmaradt pénzt piára vagy nőkre költöd