szikra van (sárgás,fehéres).
Most azt fogom megpróbálni hogy ha az aksitöltőt ráteszem elkindul e.nemtudom mi lehet.jelezz ha van ötleted.mailcímem:attis1003@freemail.hu
kösz
Sziasztok segitség,segitség! Honda xx fékprobléma fékbetétek cseréje után ugyan ugy bentfog a fékem semmivel sem lett jobb ferodo fékpofák ,jo tárcsa kicserélt fékfolyadék légtelenitve stb.nem tudom mi lehet a problem akinek van sejtése légyszi segitsetek köszi csao.
Helló Pörkins! Hát nem egy életbiztosítás. Ha rohamosan nyúlik a lánc, akkor vagy nem a megfelelő erősségűt vettél, vagy nagyon el van használódva, a szem kivétele nem megoldás, a láncod el fog szakadni. Utána meg jó esetben a kórházban gondolkozhatsz, hogy érdemes volt e spórolni a láncon meg a láncspray-n. Yamaha szervizben dolgozom, és 50 Le fölötti utcai motorra sose teszünk lemezes patentszemet. Minden méretű és konstrukciójú lánchoz van préselős patentszem nálunk, úgyhogy biztosan te is tudsz hozzá venni valahol, csak utána kell járni. De szerintem ebben az esetben nem a patentszem a veszélyforrás, hanem a lánc. Milyen méretű/erősségű/gyűrűs a láncod?
sziasztok a véleményetekre lennék kiváncsi,a dilemmám a kövtekező van egy suzuki rf 900 as motorom ami papiron 140 le s az RK lánszetthez amit vettem rá adtak egy nittelős patentszemet,de mivel rohamossan nyúlik a lánc vettem hozzá egy lemezbiztosítású patentszemet (hogy kivegyek egy szemet a láncból) úgyanis csak ilyet árulnak a kérdésem azlenne hogy szerintetek ez mennyire életbiztosítás az eladó szerint ez teljessen oké meg nagyobb gépeken is megfelelő ha valaki tud biztos választ a témában és megosztaná velem azt megköszönném szevasztok
lehet hogy túl eccerű lenne, de a biztiket néztétek? meg nekem volt enduromon hogy a rázkódástól a gyujtáskapcsoló alján letörtek a forrasztások, és néha épphogy nem értek hozzá. persze ezt itt nem hiszem.
szevasztok.
az lenne a problémám hogy a sógorom ktm lc4 (580ccm) motorja egyszerüen leállt menet közben.azóta ha rugdossuk csak pöffenik de leáll.azt is csak kb minden 5.rugásra.mi lehet a baj?A karbit már leszedtem kitakarítottam,de most is ugyanazt csinálja.gyertyacserét is próbáőltam de nem segített.
segítségeteket köszönöm.
nekem eléggé zörgött, de csak a feszítő rugója volt gyenge, kis segítségre teljesen megszűnt a zörgés, de előtte már botrányosan durva volt. most meg max a kuplung zörög. bár én sem tom hogy cseréltek-e már, de lassan 50ezernél vagyunk.
Aprilia classic 50 hez keresek lendkereket (fogaskoszorús) úgy néz ki ez lehet a hibája mert keresztbe el van repedve a mágnes! Ha minden igaz másik 50ccm -es Apriliá-é is jó hozzá!
Aki tud légyszi segítsen!
Szia!
Mennyi időközönként kell a vezérmű láncot cserélni, honnan tudom meg hogy nem a feszítő a rossz hanem a lánc érett meg a cserére?Most nekem 61ezer van a gépbe, de nem tudom hogy cseréltek e láncot már benne.
Szia Leslie!Én úgy gondolom úgy érdemes beállítani a kézi feszítésüt, hogy amikor a kerregő hang elmúlik akkor kell meghúzni a kontra anyát.Tudod az F2-esbe még a rugós hidraulikus feszítésü van.Nincs még benne racsni, mint már az F3-ba. Mondjuk az lehet hogy azért bírt csak 10000-ret mert elég sűrűn járunk vele 6-osba 9-10 ezres fordulaton elég sokat.
Csak akkor tedd bele, ha értesz a feszítéshez, ellenkező esetben mind a túlfeszítéssel, mind pedig a nem kellő mértékűvel bajt okozhatsz. Mellesleg rendszeres ellenőrzést igényel, amire szintén képesnek ill. hajlandónak kell lenned. Nyilván ha valamelyikre nem-mel felelsz, marad a hidraulikus(?) gyári (aminek 10ekm-nél többet kéne tudnia; lehet, hogy megakadt és kis karbantartással helyrehozható.
Segítsetek nekem.Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek létezik az hogy egy CBR600 F2 -es Hondába 10.000Km-t bír ki egy vezérműlánc feszítő. Mert kb ennyi km-el ezelőtt cseréltem, vadi új gyárit tettem bele.
Most megint ugyan olyan hangja van mint a múltkor mikor kiment.Mi a véleményetek a csavaros kézzel állítható feszítőröl, érdemes és szabad beletenni a motorba?
Előre is köszi a segítségeteket.
Szép napot mindenkinek.
Csaba
Nekem egy aprilia pegaso val volt ilyen jelenség. Nekem az volt a megoldás, mivel nem a gyári szimeringet tettem bele, hanem egy sima Pl 52X40X10 és közben meg egy 52X40X10/8.5 kellet volna bele. SZóval szerintem pontosan járj utánna szervízkönyvekből a szimeringnek, mert az nem létezik hogy két szár is ugyanazt csinalja...
hát ha mindent leszedsz a vázról, akkor nem para, de 50-100 közé tenném, a telónál meg lehet a másik is sérült telópár, de amit valószinübbnek tartok, hogy a villahidak is lehetnek csálék, és ferdén feszítik a villákat, és amiatt folyik. így érthető lenne miért csöpög az új is, kivéve ha az is szar.
Köszi a tippet.De ez kihuzva mert elosszor erre gondoltam én is. Ellenoriztem minden ok.Valahol máshol lehet a baj.nem tudom hengerfejtomites okozhat-e ilyen hibát.
Szeva! Nekem volt ilyen gépem és néha kihagyott az egyik henger, szelepfedél felett az egyik vizcső vagy bilincs volt a bibi, már nem emlékszem pontosan!
Olyan irányú problémával fordulok hozzátok, hogy a tulajdonomban levő 1993as évjáratú Cagiva Supercity 125 fék oldali teleszkóp szimmeringje 100 km után elkezdi ereszteni az olajat, ami ugye nincs jótékony hatással a fékhatásra illetőleg a tapadásra. Legalább 4szer cseréltem ezt a szimmeringet, de nem javult a helyzet. Gondoltam, hogy vmely előző tulajdonos szerzett vmiféle sérülést a teleszkópra, ami okozhatja ezt a problémát, és ezért beszereztem egy másik teleszkóp párt, de 100 km után ez is elkezdte ereszteni az olajat. Az a kérdésem van, hogy mitől lehetséges ez a jelenség, és mit lehet vele tenni? Illetve, hogy szerintetek a motor festése a vázzal együtt mennyibe kerülne?
Van egy kawa gpz600r em és az egyik hengernél a gyertya "áll" a vizben.Kitekertem a szára is nedves volt.
Arra gondolok hogy a hengerfejben lehet egy repedés (remélem nem).Vagy valami tömités?Ha valaki tudna segiteni hogy mi lehet a bibi nagyon megkoszonném .
helló
nem kell szétszedi, csak rá kell állítani ... nem ugorhat szét, és nem is tud szétugrani.. a kuplung ház közepént van egy csavar azzal utána lehet állítani
Napot!Nekem csak egy csekély problémám lenne.. Az,hogy a Gilera Kz)hátsó féknyeregben a fékdugattyúk nem mennek vissza a helyükre.. Nem tud valaki,valamit mondani ehhem.. vagyis írni ?! Hy hy
Most azt fogom megpróbálni hogy ha az aksitöltőt ráteszem elkindul e.nemtudom mi lehet.jelezz ha van ötleted.mailcímem:attis1003@freemail.hu
kösz