Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
nemlehet leállitani a mocim aprilia rs 50 a gyujtáskapcsolot szétszedtük már és onnan nincs kiszakadva a kábel. ez volt az első hogymegnézzük ugyanis egyszer már kiszakadt egy kék kábel azért nem állt le de most ennek nincs baja végignéztük a kábeleket is de szétcsuszva sincsen semmi, nemtud valaki segíteni vagy történt már valakivel ilyen?
hali.. Yamaha 125 dt

elszakadt a kuplung bovden és ..ugy tűnik szétugrott a kuplung is.. a bovdent már kicseréltük.de
nem emel ki. a kuplung emelőtengelynek nem érezni az ellenállását csak amennyit a visszahuzórugó tol..
A kérdés a következő : szét kell szedni az egész blokkot h a kiemelőtengelyt beakasszam a helyére ?
és mi rögziti a helyén?
igen bocsi... fzr 600at szereltem most és azzal kevertem, annak a főtengely végén van bal oldalon a jeladóval együt, ahogy tudom ezen meg a jobb oldalon van a jeladó, de nem biztos.....
igen...igenn
Andris.
Láttál már FZR1000 blokkot? Elég csak kívűlről. Tisztán látszik a generátor a karbik alatt...
A főtengely végén nincs semmi. Egyik végén sem. Az alatt a kis picsa söröskupaknyi fedél alatt nem is férne el semmi.
Négy Kelemen KFT, Zichy Jenö u 30?
Köszi majd utánajárok.
igen érdekelne,hogy tudnánk megboltolni?
nem volt tulgörbe pár miliméter vol a görbület és teljesen egyenes lett
http://futomu-tuning.hu/ itt csinálták a szimeringeket is itt vettem
nem igazán lötyög de nincs semi ötletem ezért kérdeztem vagy lehet mikor elgörbült más is sérült bár mikor szétszedtem nem láttam semit jön a jo idö is és megin szar
Valszeg nemsikerült az egyenesités...
hát, nemtom. ha már annyira kopott a teló, hogy lötyög..
Na mégegyszer!
Meg tudja nekem vki mondani fzr400 hengerfej lehúzási nyomatékát?
Kössz
van egy 125-ös dt m elgörbültek a teloi kipréseltetem öket vettem uj szimeringeket bele 3 hete lett öszerakva
és észre vettem a napokban hogy folyik az egyik szimering elég rendesen
kérdésem :mitöl lehet ez ? lehet hogy csak a szimering lett rosz vagy az miatt is lehet hogy nagyon picit lötyög a fölsö rész az alsóban (a csuszo perselyek kopottsága miatt )? vagy más ötlet?



ezt irtam multkor de azota másik telo is el kezdett folyni
valoszinü hogy 2 szimering nem szarik be
esetleg valami ötlet mi lehet a hiba (szét még nem szedtem)
szeva
nem igazán ajánlom a táborit, inkább a zsicsi jenő utcában van egy motorosbolt, ott csináltasd profin megcsinálják, és olcsóbb mint a tábori...
Sziasztok.Rotax 123 as 2Ütemü blokkban szeretném a fötengely hajtókart kicseréltetni.
A blokkot már széthúztam.
Tud valaki egy megbizható gépmühelyet,ahol kicserélik?
A Tábori tuningot már néztem.Az jó?
Még egy kérdésem lenne.A Mazzucchelli az gyárinak megfelelö,vagy jó minöségü?
A választ elöre is köszi.
Sziasztok, szereték valakivel kapcsolatba lépni, akinek vannak tapasztalatai kawasaki gpz305 karburátor problámával, beállítással! köszi előre is!
nemtom öcsi valami ilyesmit hadovált, de sztem este beírja..
Hali!Tudna valaki segítteni abban,hogy lehet-e a motoron a féktárcsát szabályoztatni vagy túl vékony hozzá?
fzr 100be? ott a főtengely végén van a generátor... láncfeszítő max a vezlánc feszítő lehet...
nekem ilyen 2-emeletesre nyitható van, ami jóval a plexim fölé lóg, és simán tartósan autópályán a 140-nél semmi nem volt, plusz ha hüvi van ha tele van pakolva a hideget is elvezeti a mellemtől. én imádom, soha nem mozdult meg.
asszem a generátor-meghajtólánc(?)feszítő tört el.
kazeO
attól függ hogy használod... 130ig lazán megtartja a mágnes, nekem is van, de át is tudod fűzni a tank alatt és akkor biztosan jó akármeddig:)
helló zsolt
az a kérdés mért kell szétszedni, mi van ebben az árban..... lehet hogy nem drága, de igy elsőre annak tűnik, csak szétszedésért biztos hogy drága.... 25ért én is bevállalom...
értem. és nem tudsz olyan oldalt,ahonnan lehetne gépkönyvet letölteni klr650hez?