Arra volnék kíváncsi,hogy így megfelelően ápolom a láncszettem?
A módszerem:
1.Alapos drótkefézés,majd sima kefe
2.Majd ronggyal is kikapargatom az O gyűrőnél megragadt koszt.
3.( Használok persze suroló szert ezekhez)
4.Mikor már tiszta,zsírral oda pötyögtetek kis darabokat az O gyűrűkre.
5.Elkenem őket,hogy bevonja azokat.A görgökre kevés jut csak ami felesleg lejön a gyűrűkről.
6.Bekenem BERNER lánckenő,drótkötél kenővel.
7. Hagyom rajta egy jó darabig száradni majd csak utána indulok el vele.Vagy épp csak másnap.
Eddig nem venni észre,hogy a lánc drasztuikusan nyúlna.Pedig már elmentem ezzel a módszerrel 100-200km-t. Maga a lánc: RK 520 O gyűrűs
Amikor kint van a karburátor-sor akkor adj neki benzint. Egy műanyag flakonból pl. Aztán nézd meg, melyik úszóházban mennyi van. Majd a főfuvókákat ellenőrizd. De jobb lenne ha egy hozzáértőhöz vinnéd. Van egy ismerősöm akinek ha nem akart menni a fűnyíró, akkor tekert egyet a karburátoron levő csavarokon és az egyik elzárta a benzin útját. No innen kezdve nem ment. Igaz a kipufogó-nyílást kellett volna kitisztítani mert már a 25x10-mm-es lyuk helyett volt egy kb. 6x10-mm-es nyílás .
Már írtam neked, hogy a karburátor-sor tüzetes átvizsgálása hozhat eredményt! Én pl találtam egy sorban 2 db beszorult/fennakadt tűszelepet és egy lyukas úszót. Lehet találgatni , de ennél a toto is életszerűbb.
Ez mezei (l)user akkor sem áramot mér. Csak aki mérni akar, az legyen már tisztában azzal hogy mit is szeretne. Az okostelefon sem jó semmire, ha a felhasználó buta...
A tank, benzincsap, karbisor tiszta ezeket át néztem délután ... az nem lehet h szar a szinkron azt kikapja az egyik karbiból az anyagot És azért dadog be? mert ha lassan húzom és felpakolom akkor is ilyen..előre is köszi
Sziasztok!
A segítségeteket kérem, van egy gilera rc 125-ös enduróm beszámolt motor volt. Ezt a típust nem ismerem , de valószínű a gyári henger van rajt gilardoni 2 felirat van csak rajt(fekete színű). Nem akar húzni kompresszió sem sok van bent. A kérdésem az lenne , hogy a henger nicosilos vagy lehet bele túlméretes dugót tenni.
A válaszokat előre is köszönöm.
a hét elején sikerült szert tennem életem első 1996-os cbr 600 f3jára átépítés alatt álló motor ..kesze kusza vezetékek stb megoldva.... eleinte 3 hengerezett gyújtó kábeleket vissza vágtam trafó érintkezőit felcsiszoltam... elvileg most fasza megy mind négy henger .....DE ha kihúzatom 1 , 2 ben szúrok egy 3at elkezd dadogni azt ilyen 70-nél kb jobban nem meg,ha ráhúzom a szivatót akkor sem... vélemény ötletek akármi ? Előre is köszöntem Üdv.: Bobi
Kösz a választ, és a linket. Azt a részt én is láttam az autókereskedőkből, és nagyon meggyőző technika, én is azt szeretném kipróbálni. A hegesztésről nincs jó tapasztalatom, így azt egyelőre meghagyom másoknak :)
itt írnak róla, hogy kell csinálni. Illetve az autókereskedők /amit szakmai szempontból semmire sem nézek, de ezt az egyet jól csinálták/ egyik részében javítottak így repedt lökös.
Ha jól tudom a repedést kivésték, mellette megfurkálták, és hátulról kapta a cuccot, jó bőven, hogy a lyukakon kijöjjön, utána megcsiszolták alapozták fényezték, és kész.
Köszönöm!
Elmentem a linket elég hasznos nekem ez a robbantott rajz.Igaz még bele nem nyúltam de majd szabi alatt nekilátok.Előbb nem merném szétkapni mert ha nincs alkatrész vagy kifog rajtam akkor mehetek kocsival melóba és az annyira nem pálya.
Köszi mindent!
Sziasztok! Ma sikeresen elcsúsztam a pilisben, és az idomon néhány törés keletkezett. Arra gondoltam, házilag megpróbálom kijavítani, és ehhez várnék ötleteket. A glett önmagában gondolom nagyon rossz megoldás, viszont láttam egyszer valami 2 komponensű ragasztót, ami direkt ehhez van kitalálva, csak a nevét sem tudom már. Szerintetek hogyan érdemes kijavítani?
Ellenben egy karbiszinkron, szelephézagállítás nem árthat neki.