Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt nem hiszem, hogy ki tudja kapni.

Ellenben egy karbiszinkron, szelephézagállítás nem árthat neki.
Sziasztok!

Arra volnék kíváncsi,hogy így megfelelően ápolom a láncszettem?
A módszerem:
1.Alapos drótkefézés,majd sima kefe
2.Majd ronggyal is kikapargatom az O gyűrőnél megragadt koszt.
3.( Használok persze suroló szert ezekhez)
4.Mikor már tiszta,zsírral oda pötyögtetek kis darabokat az O gyűrűkre.
5.Elkenem őket,hogy bevonja azokat.A görgökre kevés jut csak ami felesleg lejön a gyűrűkről.
6.Bekenem BERNER lánckenő,drótkötél kenővel.
7. Hagyom rajta egy jó darabig száradni majd csak utána indulok el vele.Vagy épp csak másnap.

Eddig nem venni észre,hogy a lánc drasztuikusan nyúlna.Pedig már elmentem ezzel a módszerrel 100-200km-t. Maga a lánc: RK 520 O gyűrűs

Köszi előre is a tanácsokat!
A kipufogón kiáramló gáz "üti" a tenyeredet?
Amikor kint van a karburátor-sor akkor adj neki benzint. Egy műanyag flakonból pl. Aztán nézd meg, melyik úszóházban mennyi van. Majd a főfuvókákat ellenőrizd. De jobb lenne ha egy hozzáértőhöz vinnéd. Van egy ismerősöm akinek ha nem akart menni a fűnyíró, akkor tekert egyet a karburátoron levő csavarokon és az egyik elzárta a benzin útját. No innen kezdve nem ment. Igaz a kipufogó-nyílást kellett volna kitisztítani mert már a 25x10-mm-es lyuk helyett volt egy kb. 6x10-mm-es nyílás .
Már írtam neked, hogy a karburátor-sor tüzetes átvizsgálása hozhat eredményt! Én pl találtam egy sorban 2 db beszorult/fennakadt tűszelepet és egy lyukas úszót. Lehet találgatni , de ennél a toto is életszerűbb.
Ez mezei (l)user akkor sem áramot mér. Csak aki mérni akar, az legyen már tisztában azzal hogy mit is szeretne. Az okostelefon sem jó semmire, ha a felhasználó buta...
Te lehet, hogy nem szoktál de én igen....
Ne nyilatkozz más nevében.
A tank, benzincsap, karbisor tiszta ezeket át néztem délután ... az nem lehet h szar a szinkron azt kikapja az egyik karbiból az anyagot És azért dadog be? mert ha lassan húzom és felpakolom akkor is ilyen..előre is köszi
Sziasztok!
A segítségeteket kérem, van egy gilera rc 125-ös enduróm beszámolt motor volt. Ezt a típust nem ismerem , de valószínű a gyári henger van rajt gilardoni 2 felirat van csak rajt(fekete színű). Nem akar húzni kompresszió sem sok van bent. A kérdésem az lenne , hogy a henger nicosilos vagy lehet bele túlméretes dugót tenni.
A válaszokat előre is köszönöm.
persze szőrözni lehet
de én már 3 évesen fázisceruzával vakargattam a seggem
Én tudom , de a "nép" még nem. Nem voltak ott a fizika órán.
Áramot nem szoktunk ott mérni, feszültséget annál inkább. Nem kötekedésképpen. ACV (~)
a mester már írta, de ilyen 30v alatt nem kellene lennie
de váltóáramot mérj
A váltóáramú résznél 20-80 Volt!
szia ini! a generatorbol kijovo aram mennyi kell legyen? koszi
vagy a karbi van eldugulva, vagy a csap, szerintem. a leírtak alapján inkább az utóbbi.

Lassan folyik a benya, és ha rugatod, akkor nem elég neki.
Tiszteletem az Uraknak!

a hét elején sikerült szert tennem életem első 1996-os cbr 600 f3jára átépítés alatt álló motor ..kesze kusza vezetékek stb megoldva.... eleinte 3 hengerezett gyújtó kábeleket vissza vágtam trafó érintkezőit felcsiszoltam... elvileg most fasza megy mind négy henger .....DE ha kihúzatom 1 , 2 ben szúrok egy 3at elkezd dadogni azt ilyen 70-nél kb jobban nem meg,ha ráhúzom a szivatót akkor sem... vélemény ötletek akármi ? Előre is köszöntem Üdv.: Bobi
Köszi a tippet, amint lesz időm belenézek a karbisorba hátha ott van a hiba.
Köszi a segítséget....akkor megnézzük mégegyszer hogy szinkronban van-e.
Mindenféle taknyolás nélkül saját anyagával javítanám....
Persze van sok 2K cucc amivel gyorsabb dolgozni de plusz tömeg meg ronda ha mögé nézel...
miért kellene cserélni a tengelyt?
Ezer féle eljárással javithato a probléma.
Persze ha van filléres bontott tengely oké a csere gyorsabb, olcsobb....
Kösz a választ, és a linket. Azt a részt én is láttam az autókereskedőkből, és nagyon meggyőző technika, én is azt szeretném kipróbálni. A hegesztésről nincs jó tapasztalatom, így azt egyelőre meghagyom másoknak :)
a legjobb megoldás az lenne ha elvinnéd műanyagoshoz és meghegesztetnéd.

a 2 komponensűvel is meg lehet, ha bemész egy hozzáértő helyre, elmondod mihez kell és adnak neked kell

Ellenben ha érzel magadban elég bátorságot epoxi+megfelelő szövet /nem tom mi a neve/

http://citroen-bx.blog.hu/2007...

itt írnak róla, hogy kell csinálni. Illetve az autókereskedők /amit szakmai szempontból semmire sem nézek, de ezt az egyet jól csinálták/ egyik részében javítottak így repedt lökös.

Ha jól tudom a repedést kivésték, mellette megfurkálták, és hátulról kapta a cuccot, jó bőven, hogy a lyukakon kijöjjön, utána megcsiszolták alapozták fényezték, és kész.
Köszönöm!
Elmentem a linket elég hasznos nekem ez a robbantott rajz.Igaz még bele nem nyúltam de majd szabi alatt nekilátok.Előbb nem merném szétkapni mert ha nincs alkatrész vagy kifog rajtam akkor mehetek kocsival melóba és az annyira nem pálya.
Köszi mindent!
Sziasztok! Ma sikeresen elcsúsztam a pilisben, és az idomon néhány törés keletkezett. Arra gondoltam, házilag megpróbálom kijavítani, és ehhez várnék ötleteket. A glett önmagában gondolom nagyon rossz megoldás, viszont láttam egyszer valami 2 komponensű ragasztót, ami direkt ehhez van kitalálva, csak a nevét sem tudom már. Szerintetek hogyan érdemes kijavítani?