Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm.
Tank szellőző. Ez a szerepe
Ha alapjáraton rángat, akkor viszont elgyengültek a kuplungrugók vagy kiverődtek a beakasztási pontjai. Ha szétszeded meglátod.
http://www.easyparts.nl/showdr...

Nekem a 4-es csapágy volt hibás. Darált, szorult, hátrafelé tolás közben erős morgó/súrlódó hangot adott.
Köszönöm!
A kuplungban van csapágy is?Megnéztem pár videot róla de én nem láttam benne.
Ez a variotól is leht egyébként?Mert mondom néha alapjáraton érzem hogy rántgat mint ha el akarna indulni.
Eladó egy gyönyörű állapotban lévő Cagiva Mito Evo 2 1620km-el, 2008-as motor! 99% állapotban!
Cagiva Mito Evo 2

06706574245
elviszed olyan helyre ahol visszaállítják 3500ra aztán mindenki boldog
Ez akár a kihajtás egyik csapágya is lehet. Bár ha csak hátrafelé akadozik, akkor elszabadult kuplungpofa, kiverődött kuplungrugó felfogatás, kuplung csapágy, stb, stb.
Akku nélkül a generátorból feljövő tüskék megzavarhatják az ECU-t. Örülj neki hogy ennyivel megúsztad...
Sziasztok.
Kis segitség kellene hátha valaki..............
A robimon szeretném a kuplungot átnézetni valakivel mert én nem mernék belenyúlni.Alapjáraton néha rángat a motor mint ha el akarna indulni,ha tolom előre furcsa surlódó hang jön belőle valamint hátra tolásnál néha néha akad mint mikor megfogja valami a kereket.Gondolom ez a kuplung hibája.Ha tud valaki olyan szerelőt aki rutinosabb csóka és csinált már ilyesmit valamint Erzsébet Csepeel körzetében tevékenykedik azt nagyon megköszönném!
Én nem mernék belenyúlni pláne hogy jó munkát csak jó szerszámmal lehet végezni amivel én nem vagyok eleresztve.
Tehát ha valaki vállal ilyesmit hogy átnézi és esetleg felújitja az szóljoin!
Előre is köszönöm!
Üdv.
Sziasztok! Egy olyan problémám akadt, hogy kb. 2 hónapja kezdett merülni az aksi a motoromba (aprilia rs 50 2007) na most ezzel nem nagyon foglalkoztam... mert, hát végülis ha megtoltam ment utána
csak késett a fordulatszám mérő, index stb. Apa mondta ( tapasztalt motoros ), hogy döglött aksival ne rohangáljak, mert probléma lesz belőle. Na most a baj az lett, hogy mikor utoljára ment az aksi 12300km mutatott ami valós,de a mai nap folyamán kicseréltem az aksit pöcre indult, viszont 20660km mutatott AMI ESÉLYTELEN, mert amíg le volt merülve az akkumlátor szerintem 100km-nél nem mentem többet... na most ezt, hogy fogom bizonyítani, hogy nincs benne 20660km... na meg felvillant a szervíz jelecske is mert *****a azt hiszi a gép, hogy 20e van benne.Fogalmam sincs mitévő legyek. Előre is köszi a válaszokat, valaki biztos volt már olyan hülye mint én(remélem).
Most találtam ha szükséged lenne alkatrészre. http://www.kepesmotor.hu/motor...
Elöbb nézd meg hogy tényleg szétmen-e a tengely, bár szerintem nem valószinű mert az alu sokkal puhább elöbb szarrá megy, lehet hogy felkenődött a váltókar ricnije a tengelyre azért látod úgy mintha a tengely is elkopott volna..
Drótkefézd ki a ricniket és akkor látni fogod mi a baj. Mert a tengely nem sokat sérülhetett szerintem.
Mennyibe kerül a váltókar meg a tengely?
Nagy macera kicserélni a tengelyt?
aluból van de ugynéztem hogy kapott a tengely is szépen
Aluminiumból van a váltókar vagy vasból? Mert ha alu akkor inkább azon mennek szét a bordák nem pedig a váltótengelyen. Ha pedig szétment a tengely akkor váltótengelyt is cserélni kell.
remélem sikerül valamit alkotnom
Sziasztok

Tegnap este motoroztam, és egyszer csak amikor vissza akartam váltani, akkor lent maradt a váltókar (ktm sx 525-ről van szó).
Ma megnéztem és kilazult a csavar ami felfogja a váltókart, és elkoptak a bordák a váltókaron is meg azon is amire fel kell fogatni.
Hogy lehet orvosolni a problémát, lehet javítani vagy cserélni kell valamit, ha cserélni kell akkor pontosan mit kell cserélni a váltókaron kívűl?
a linket? igen persze és arra írtam, hogy köszönöm. Rendelek is.
Megnézted?
Ne igyál ennyit, a felét hagyd meg nekünk.