Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szét volt ütve. Fogalmam sincs mennyibe került, 2,5 éve volt.
Mi baja volt, mennyiért csinálták?
Nekem anno szépen megcsinálták a kerekeket. Cserébe mondjuk nem volt olcsó
elsőkerék kapott egy kicsit de nem vészes.
http://www.felniklinika.hu/ Ismeri valaki, jól dolgoznak?
Nézd meg mekkora a szikra, pipa nélkül a kábel és a test között, és ha nincs legalább 6-8 mm, akkor gond van.
Üdv.. Nemrég beázott a gyujtásom. Ma megprobáltam elinditani rugásra nem indul. Tologattam ugy elindult de nem érzem azt az erőt ami volt és alapjáraton nem megy el. gyertyát is cseréltem, karbit kipucoltam ugyanaz.. Kérlek titeket segitsetek! Köszönöm!
Hosszmérésre visszavezetni egy azonos tömeggel, ahhoz tartozó elmozgulással. Delta értékre jónak kell lenni...
hogy lehetne házilag mérni a rugó erősségét?
a központi teló rugóját akarnám nézni milyen "izmos"
igazándiból nem kell pontos adat csak tudjam mérni a különbségeket
Semmit sem látok a kapcsolási rajzból. Sárga kábelt meg végképp nem.
Kábeltörés a jeladó környékén? Testhiba?
Mondjuk jó lenne tudni hogy hány fázisú a generátor. A kapcsolási rajzokon 3 fázisú van. Igaz ez a rajz SXC-hez való... Azt sem tudom milyen műszerrel mérted, meg hogy egyáltalán mit mértél, de terhelés és szabályzó nélkül a 15V a generátorból lófasz. Még alapjáraton is 40-50V-on kellene lennie. Fordulaton meg felmehet akár 70-90V-ig is. Ha meg 3 fázisú a generátor, akkor általában nem az egyik sárga szál és test között mérünk, hanem két sárga szál között. Azt sem írtad hogy milyen szabályzót tettél rá, stb. Szóval kevés az információ....
lehet a generátor nem nyom annyit amennyit kéne , azt a 15 voltot terheléssel mérted alapjáraton ? pl az aprilia scarabeo 50-es szabályzója hasonló ehhez az elég olcsó is lehet vele játszani ha a csatlakozóját nézed a bordák felfele állnak az első láb a generátor egyik szálja és oda jön a lámpa is az a szabályzott, második test minusz harmadik generátor 2 -dik szál negyedik a plusz
sziasztok.
Kérdésem a következő lenne. Van egy gilera dna robogom tuningolt
Az a bajom vele,hogy gyorsitáskor mintha ki ki hagyna a gyujtás jelenség
hasonlít arra mikor rosz a keverék képzés. ugy tudnál a legjobban megfogalmazni
mikor hidegen üvegelsz egy 2 T.... nem amatör vagyok szerelés ugyben
szoval a karburálás tökéletes.... plusz azért is zárnam ki mert ezt a "dadogást"
mindig akkor csinálja mikor a fordulatszám mérön is látom hogy 3 ill 9 ezer
között kovájog mikor tök egygázon van a gép és hallhatoan nem változik
a fordulat. alap dolgokat kicseréltem.... ngk 9-es gyertya champion zavar szürös
gyertya pipa gyujtó kábel minden új.... fötengely szimeringet kizárnám
mert akkor durrogna meg az nem hiszem hogy behülyitené a ford szám
kijelzést. elögyujtás szabályzás lehet rosz (cdi) esetleg a jeladó.... valakinek
nincs otlete, tapasztalata ilyen jelenséggel kapcsolatba mielott veszek bele
cdi-t?
zárt állásban gyengül ugyanígy
Többször, több különböző műszerrel is mértük és mindig 6-7 V körüli értékeket. Meg látszik is az izzón hogy alig pislákol, amikor meg beletettük a robogós feszszabot, akkor normálisan világított (már amennyire egy 35W-os izzó normálisan tud világítani).
Nem véletlenül, de váltóáramot kap.
ha megoldható érdemes próbálgatni, vagy csak simán kikötni, ha tudod, és zárt állásban hagyod, és megnézed mit csinál 7100 felett.
nem lehet hogy rosszul mérsz ? a lámpád nem váltót kap véletlenül mint a robogók ? mert ez a szabályzó nem az a tipikus nagymotor szabályzó
létezhet, 3 falyta elektronika van, ez a 7100 es a legkiseb. van vmi 7800 as is meg 8100 es. próbára rakjak fel másikat?
nem lehet, hogy hamar nyit a power? Lehet azon a fordulatszámon kellene még neki a fojtás.
üdv
a probléma
rs125 poweres

7100 nál amikor nyit a power hatodik sebességben, elgyengül a motor egészen 8500 as fordulatig. értsd: 7500 nál gyengébb mint 7000 nél, szinte semmit nem gyorsul, míg ki nem ér 8500-9000 ig. ez mitől van?
alacsonyabb fokozatokban nem jelentkezik, talán még 5.ben.
Elektronyosságban járatosabb kartácsok véleménye érdekelne, a sztori a következő (készítsetek be csipszet meg kólát, mert ez k. hosszú lesz):
még tavaly, a "fényszóró" LED-esítése során megdöbbenve tapasztaltuk hogy a világítási rendszer 6-7 V közötti feszültségen "üzemel" (ennyi van alapjáraton is, meg fordulaton is) - így persze a LED-es sztori is b@szott működni, ennyivel be se kapcsol...mivel a fesz. szabályzót kiiktatva megvolt a szervizkönyv szerint szükséges (15 V körüli) érték, így logikusnak tűnt hogy azzal van a baj. Mivel a gyári cucc nem éppen filléres tétel, én először mégis inkább egy kölcsön(próba) darab után kezdtem nézelődni, sikerült is egyik ismerőstől (Zari) egy nagyon hasonló, robogóba való darabot szerezni úgy, hogy ha jó lesz, akkor kifizetem és megtartom, ha nem jó, akkor meg visszaküldöm. A teszt sikeres volt, elküldtem a lóvét és örültem mint majom a farkának hogy milyen olcsón megúsztam a dolgot. Sikerült is motoroznom "jó" világítással úgy 500 km-t, mikor is feltűnt hogy egyre sűrűbben ég ki az első lámpám, 1-2 nap alatt ez odáig fajult hogy a végén már 2-3 km után elpukkant az izzó (érdekes módon a hátsó lámpáé bírta). Újabb mérés, hát a feszültségszabályzó nem szabályoz semmit, a generátorról feljövő delej direktben megy tovább a világítás felé...eleve sejtettem hogy a robogóba való alkatrész nem biztos hogy arra a terhelésre (vagyis inkább terhelés-ingadozásra) van méretezve mint a KTM-é, úgyhogy kénytelen-kelletlen megrendeltem a gyári cuccot, addig meg jobb híján visszakerült az eredeti "hatvoltos" (még jó hogy nem dobtam ki). Pár hét múlva, mikor kézbe került az új regulátor, jött a következő döbbenet: azzal is ugyanúgy 6 V-ot tud a világítás Jobb ötletünk nem lévén, gondoltuk hátha a generátor a rossz, teszteljük le azt is...Ócsáról sikerült is szereznem kölcsönbe egy komplettet, viszont sajnos másik évjáratét, így a tekercset nem tudtuk rápróbálni (nem stimmelnek a csatlakozók), de ohm-ikusan eléggé hasonló értékeket mértünk rajta mint azon ami benne van a motorban. A lendkereket viszont kipróbáltam, ennál is mindkét gyári fesz.szabbal 6-7 V-ot mértem, a robogóssal meg 16-ot...
Ja, ha ez számít bármit is, a generátor típusa Kokusan 4-K3, a fesz.szabé SH636A-12, a motor meg egy 2002-es KTM 625 SC.
Ötletek?
Sziasztok! Tudja valaki melyik a legjobb felnijavító pesten?