Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Srácok, az AFAM márkájú láncról és lánckerékről mi a véleményetek? Milyen minőséget képvisel?
Előbb mérjetek egy kompressziót, hogy tudni lehessen mi a tény. Aztán írj ha megvan a baj mert érdekel.
Nem szedtem szét a hengert még... de az lesz a következő lépés...
"Mondjuk szimering cserénél gyanúsan könnyen át tudtam forgatni a főtengelyt "
Méress egy kompressziót valahol, valami szervizben.
Milyen állapotban voltak a henger-dugó-gyűrűk amikor szétszedted?
Mert nekem mostanában volt tapasztalatom , hogy "kevés" volt a benzin, aztán kiderült, hogy a dugónak van 0,9 mm ! "lógása" (valamelyik szakképzett gazdája tette bele)! Másik dugó, új gyűrűk, és megy.
Azóta a síbertűt le kellett tenni teljesen, (lemez a legfelső rovátkában) és a legkisebbnél egyel nagyobb főfuvóka a legnagyobb helyett, mert fekete volt a gyertya, és megy 65-öt a simo!
írtam mailt!
"Általános szervízelést megcsináltuk rajta: karbisor tisztítás, szinkronizálás,"

Hogyha minden körülmény közt minden szinkronba fut nem rángat.
Próbálkozz még azzal a karbi szinkronnal, ha nem megy adatlapomon mail cím.
De, akár az is lehet... Fúvóka tiszta, kétszer is szétkaptam, kipucoltam (persze másodjára nem kellett) Főtengely szimeringek cserélve. Mondjuk szimering cserénél gyanúsan könnyen át tudtam forgatni a főtengelyt (csak a tengelyt megfogva...) Ja meg hidegen az istenért nem akar beindulni, csak egy kis hidegindító segítségével.
Gondolod kevés a kompresszió?
Nem lehet az, hogy a sűrítésed kevés? Illetve nem a tied, hanem a motoré? Esetleg eldugult a főfúvóka?
Sziasztok!

Adott egy Suzuki AP 50-es robogó egy Mikuni karburátorral.

Hogy lehet ezen a levegő-benzin keveréket beállítani? Egy állítócsavart találok rajta, amivel a tolattyút állítom... Nagyon sok levegőt kap. Ha befogom a légszűrő nyílást akkor jó...

Köszi
Köszönöm a választ. Előző nekem is egy fzr 400 volt
Nekem FZR 400 van, és én 10w40-es Castrol Actevo-t töltök bele: télen és nyáron egyaránt könnyen indul, hidegen is könnyű a váltó, valamint nem is tűnik el belőle egy deci olaj sem, pedig régebbi masina, mint a tiéd.

Érdekességként viszont elmondom, hogy amikor 20w40-es Repsolt tettem bele, akkor rohadt nehezen indult a gép, illetve soha nem tudtam hidegen elsőre, de néha még másodjára sem first grade-ből 2.-ba rakni.
Én múltkor a 6/r-rel 250-nel mentem,és akkor mi van
Egyébként én visszavinném a helyedben oda, ahol javították. Mert ha valami nem jó, akkor nem jó.
Csak muszáj volt beszólnom. Felőlem mehetsz 500-al is, csak ne az én közelemben. A másik probléma hogy 200 felett már szervdonornak sem lennél jó, pedig sokaknak kellene egy vese, máj, stb. Szomorú ez...
Azért finoman, higadtan...ez csupán egy kézenfekvö teória a problémára, de szerintem nem szégyen visszamenni és elégedetlenségedet kifejezni, ha fizettél a szolgáltatásért. Egy becsületes szerelö távozáskor oda szokta bökni, hogyha valami gond van nyugodtan gyere vissza.
Úgy is lesz, köszi szépen a segítséget! Szép napot!
Visszavinném, és megkérdezném, hogy hol szinkronizált! Ha rossz helyen, akkor jön egy szikronnal neked, ami azt jelenti, hogy vagy ö megcsinálja most ingyen kegyelemböl, vagy vállalja a költségét annak akihez most elviszed. nyilván okosan kell kérdezni, hogy le tudd leplezni. Gondolom nem okosba csinálta...nem kéne annyiba hagyni dolgot, plusz rá kéne ébreszteni, hogyha nem ért hozzá, akkor legalább vegye elö a szervizmanuált ahol szépen le van vezetve...Az R1 doksija a neten ingyen elérhetö jó minöségben.
(Nekem megvan a cuccom hozzá, de ritkán vagyok otthon, nem praktizálok (nincs annyi idöm a sát motorok mellett). Plusz ilyenkor illik mérni kompressziót, meg ellenörizni a szelephézagokat, vagy olyan digit szikrontesztert használni ami részben segít a nyomáslefutással kimutatni, hogy a szelepek zárnak rendesen./én már ilyennel bohóckodok/)
Nem a sebesség a lényeg, azt csak megemlítettem mint másodlagos problémát, a fő gondom a fogyasztás...de mondjuk honnan tudod, hogy nem járok-e Németország autópályáin, vagy pályán?
Rendben, köszönöm szépen a segítséget, ha viszont ez a probléma, akkor lehet, nem ahhoz kéne visszavinnem , aki elb*szta.... Esetleg te vállalsz motorszerelést, vagy csak barátoknak? :)
"...240 körül meghal..." Na ne idegesícsséééé. Szabad tudni hol mész ennyivel?....
Igen arra értem. (Ennek a motornak van injektor meg vákuummembrán (CV) összaeázasítva egy Mikuni testben.) Pár hónapja csináltam egy ilyenen szinkront a barátomnak, akinek 2003 -óta van egy a tulajdonában.
De ugye az injektorosra érted? Mert injektoros( Csak mondom, mert ennyire nem vágom a témát)
Ha nem bypass csavarokat tekergették, hanem a lefestett csavarokat a fójtók tengelyeinek szinkronizálására valókat (de csak gyárilag), akkor elhúzhatták a befecskendezési térképet, mely egy felöl a fojtó tengelye végén levö senzortól függ, mely gyárilag kalibrálva van.
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy elvittem a gépem( 2003 R1) injektorszinkronra, és azóta, 9 fölött eszik, és ennek ellenér 4,5,6-ban nincs ereje kipörögni, 240 körül meghal. Előtte semmi ilyesmi gondom nem volt. Talán valamit kéne állítani az injektorokkal?
Ha valaki tud valami okosat, az kérem írjon!
Köszönöm!