Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy suzuki gsxr 400 92-es.
Milyen olajat rakjak bele? választ előre is köszönöm.
Gábor
Hétvégén ellenőrizzük.
Töltés, fesszabályzó?
Sziasztok!
Összeraktunk egy Suzuki ts125r típusú mocit. Új dugó új power hónolás stb. Nagyjából be lett járatva de a következő a tünet. A power csak 7000nél nyit és szinte semmit nem érezni belőle. Van itt a környéken 2 másik is azoknál mindkettőnél 5000nél megtörténik a váltás. Power motorja működik, de kipróbáltuk másikkal is a tünet ugyan az maradt. Továbbá ha a motornak gázt adunk minden lámpa elhalványul. Ha estleg valakinek volt már ilyennel dolga kérem adjon vmi tippet hogy mi lehet a gond. Válaszokat előre is köszi!
Qrva sokat kap, de ezt magad is megállapíthatod. Karburátorokat átnézni tűszelepre és lukas úszóra kihegyezve.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem:
Vettem egy 1997-es SRAD 600-ast és olyan problémám van vele hogy elindulásnál és olyan 2500-as fordulat alatt rángat és az figyeltem meg hogy 4-5 ezres forulatnál megtorpan majd pörög szépen ahogy kell. Általános szervízelést megcsináltuk rajta: karbisor tisztítás, szinkronizálás, levegőszűrő csere, gyertyacsere stb...és még azt figyeltem meg ha hirtelen nagyobb gázt húzok akkor elmúlik a rángatás, kipufogója viszont nagyon kormos.Hidegen könnyen indul, melegen viszont kis gázt kell húznom mert gáz nélkül nem akar beindulni.
Ezek alapján bármi lehet rossz. Akár egy sima kontakhiba is lehet.
Kanna benzint javaslok.
Helló.
Most meg nem indult másnap egyáltalán a Cpi Sm 50. Aztmondja haverom hogy nincs szikra.
Amikor elhozták akkor se volt, csak gyenge. Akkor beleraktam az otthonit, azzal volt bazi nagy szikra. Utána megcsináltam az éket, meg a jeladót. Akkor visszaraktam az eredetit és jó volt vele. Most megint rossz.
Aztmondta tegnap 2x leállt, egyszer 5perc után hibátlan volt, majd köv leállásnál negyed óra után ment.

Ezek alapján a trafó rossz?
Sziasztok elöszõr is köszönöm a segítséget kész a burgman 650 cvt váltó tökéletesen müködik mostmár ilyet is tudok primitív valami. egy riga bonyolultabbbb
én vétel után rögtön átnézem
még szét is szedem kitakarítani, a 20+éves gépekben nem kevés trutyi van
köszönöm a segítsééged. a motor kb 1 hónapja van nálam, de ezek szerint megvan a holnapi programom
ezt csak te tudhatod
de ha betétcserekor fel lett töltve a tartály és nem folyik akkor nem töltögetni kell hanem cserélni
betétet, és folyadékot sem árt
én minden évben cserélem a folyadékot mégis fel tudom forralni néha a dot 5,1-est
néha "felpuhul" menet közben és a fékhatás sem olyan átütő. lehet akkor kopottak a betétek?
nehogy már ráönts.....cseréld le
betéteid nem vékonyak? akkor szokott "fogyni" a fékfolyadék
Sziasztok!

Kérdés: Fékfolyadékból ugyanolyan márkájút kell rátölteni vagy keverhetem őket?
Udv

Uj problema
Rotax123
Kuplungbowden teljesen kivan mar tekerve, igy is van majd 1 cm logasa
Behuzva neha csorog valami a kuplungnal. Sebesseget nagyon nehezrn veszi. Ha egyesbe berakom visszaesik a fordulat. Maga a lamellaim kopottak azt tudom. De mitol fullad ha sebessegbe rakom behuzott kuplungnal. (Ha spanolom a bowdent akkor is csinalja igy kizarom annak a nyulasat mint hiba).
Sziasztok
Egyik cimborámnak Kawasaki er6n-je van pár hete alapjáraton ketyegve a sztenderen álló motor eldőlt (lejtős talajon állt)
Blokkot nem nyomta meg ,"csak" az idomokat. De az eset után 6-os sebességben ilyen kerregő hangot hall,de csak 6ban. Ma vitte el egy márkatárs szervizbe ott azt mondták neki hogy váltó csapágy rossz, 80.000ft+ anyag a javítás.Na most járt már valaki így? Veszprém környékén hova érdemes elvinni aki mondjuk látott már er6n-t.
Köszi
Üdv
Sziasztok. Szeretnék a motorba valami tuti, megbízható riasztót. Tudtok esetleg ajánlani? Köszi.
köszönöm.
Valamivel megjelölöd a láncot, és a lánckereket amikor laza, hogy hol van a laza rész a kerékhez viszonyítva és a kerék hogy áll amikor laza?!
Le kell venni a láncot, és ha oldalt "karikába " hajlik, akkor cserés. Inkább előbb cseréld mint szakadás legyen belőle. Megnézhetnéd mi az oka az eltérő feszességnek. A lánckerék központosságának hiánya, vagy a lánc hulladék minősége?
és azt hogy tudom megállapítani?
Nehogy elszakadjon. Én még a P21 lánc esetén találkoztam ezzel a jelenséggel a szar szoci láncok esetén, de akkor azt lecseréltem kombájn-láncra és aztán már nem volt ilyen bajom. meg kellene nézni nincs-e vészesen megnyúlva?!
jó a kérdés, nem tudom megmondani. van hogy full feszes, van hogy kb 2-3 cm-t is log. most állítottam ugy hogy a feszes rész megszunjon.