Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mennyire van megnyúlva a lánc?
üdv. ha szakaszosan megvan nyúlva a lánc, csinálhat olyat a motor mintha picit "rántgatna"?
ha szerencséd van akkor a fesszab döglött meg
mérd meg a generátorból kijövő áramot
Méregetni kell, mert találgatni ugyan lehet, de nem érdemes!
Sziasztok valaki tudna adni 1987 es tuareg 125 ös kábelköteg tanácsot? melyik szint hova ? vagy esetleg egy képet
KÖszönöm
Sziasztok! egy kawasaki z1000esem van, 2005 os evjarat. az lenne a kerdesem, hogy mi okozza az alacsony toltest (12,5-12,7 voltig)? ennel fennebb nem megy fel. elore is koszonom
köszönöm szépen
debrecenben az acsádi úton motorock nevű cég méretre köszörüli a főtengelyt, őket tudom ajánlani, jó munkát végeznek. Fémszórással nem tudom hol foglalkoznak, kérdezz rá a Motorocknál, hátha tudnak.

róluk van szó: http://www.197.eu/ceg/moto-roc...
debrecenbe esetleg tudtok aki megtudná csinálni ?
már rendeltem hozzá új hajtókart
Jelen esetben jobban jár vszeg a bontottal,ugyanez a főtengely van a TZR/TDR/DT blokkokban,szval van belőle bőven a piacon...
Nem ismerem a típust, nem tudom ahhoz mennyibe kerül a főtengely. Amibe nekem kellett, annál nem az ár volt a probléma. Hanem, hogy nem volt hozzá egyáltalán.
Persze. Minden javítható, kérdés az ár. Gyanítom hogy nem 5-6 ezer km van benne. Lassan a hajtókar fog szétesni rajta.....
Simán menthető, nekem is volt javítva ilyen főtengely. Melegen felszórják acélporral, ami ráheged. Gyakorlatilag egyé válik a két anyag. Utána visszaköszörülik a megfelelő méretre.
Továbbra is keresek Honda SS50 karburátorba úszót! Ha tud valaki kérem segítsen!
Helló!

Jó lett!
Javasolom roppant erősen neked, egy másik főtengely megvételét! Ezt pedig leadod színes- fíméknek.
Házilag gyártott ék volt benne. Most rendes éket raktam bele.
sziasztok Yamaha Tdr 125 motoromon a főtengelyen lötyög a csapágy kézzel simán le tudom szedni menthető vagy kuka ?
Ha így lógott az egész bele, akkor simán okozhatta a hibát ez is. Sőt. Viszont ha el volt nyíródva az ék, akkor előfordulhat hogy következő alkalommal is megteszi. Egyenlőre messzire nem indulnék el azzal a motorral. Szerintem csak a környéken próbálgasd.
Helló!

A lendkereket levettem megnézni az éket. Az volt elnyíródva.
Most tettem bele újat, viszont közepes fordulaton kipufogóba durrant, nem pörög ki. A gyújtás alaplapot levettem a jeladó szegecsei ki voltak lazulva, ezt megcsináltam. Most kipróbálom majd. Ettől lehetett az utógyújtás?

Köszi!
Szerintem bármilyen cdi gyújtással működnie kell. Hacsak nincs valami spéci cucc a motoron. Előgyújtás szabályozás, power vezérlő, stb.
Ha tudod a gyári értékeket, akkor ellenállásmérővel rá lehet mérni a tekercsekre, de ez csak egy dolog. Ettől még lehet zárlatos is a tekercs. A jeladó néha megszakad, a gerjesztő meg elég gyakran zárlatos szokott lenni. Van hogy ez csak melegen jön elő.
Azért a 15 V már elég határeset. Javaslom hogy szerezz be egy feszmérőt és rögzítsd a műszerfalon. Így mindig láthatod hogy mennyi az annyi.
Cdi gyújtásnál a primer kör általában 0.5-1 ohmos, a szekunder kör pedig általában 5 Kohm körüli. Egyszerre szinte kizárt hogy mindkét trafó tönkremenjen. Inkább az van hogy valamiért tilt az elektronika. Sztender kapcsoló, gyújtás kapcsoló, biztosíték, stb...