Sziasztok! egy kawasaki z1000esem van, 2005 os evjarat. az lenne a kerdesem, hogy mi okozza az alacsony toltest (12,5-12,7 voltig)? ennel fennebb nem megy fel. elore is koszonom
debrecenben az acsádi úton motorock nevű cég méretre köszörüli a főtengelyt, őket tudom ajánlani, jó munkát végeznek. Fémszórással nem tudom hol foglalkoznak, kérdezz rá a Motorocknál, hátha tudnak.
Nem ismerem a típust, nem tudom ahhoz mennyibe kerül a főtengely. Amibe nekem kellett, annál nem az ár volt a probléma. Hanem, hogy nem volt hozzá egyáltalán.
Simán menthető, nekem is volt javítva ilyen főtengely. Melegen felszórják acélporral, ami ráheged. Gyakorlatilag egyé válik a két anyag. Utána visszaköszörülik a megfelelő méretre.
Ha így lógott az egész bele, akkor simán okozhatta a hibát ez is. Sőt. Viszont ha el volt nyíródva az ék, akkor előfordulhat hogy következő alkalommal is megteszi. Egyenlőre messzire nem indulnék el azzal a motorral. Szerintem csak a környéken próbálgasd.
A lendkereket levettem megnézni az éket. Az volt elnyíródva.
Most tettem bele újat, viszont közepes fordulaton kipufogóba durrant, nem pörög ki. A gyújtás alaplapot levettem a jeladó szegecsei ki voltak lazulva, ezt megcsináltam. Most kipróbálom majd. Ettől lehetett az utógyújtás?
Ha tudod a gyári értékeket, akkor ellenállásmérővel rá lehet mérni a tekercsekre, de ez csak egy dolog. Ettől még lehet zárlatos is a tekercs. A jeladó néha megszakad, a gerjesztő meg elég gyakran zárlatos szokott lenni. Van hogy ez csak melegen jön elő.
Cdi gyújtásnál a primer kör általában 0.5-1 ohmos, a szekunder kör pedig általában 5 Kohm körüli. Egyszerre szinte kizárt hogy mindkét trafó tönkremenjen. Inkább az van hogy valamiért tilt az elektronika. Sztender kapcsoló, gyújtás kapcsoló, biztosíték, stb...
mérd meg a generátorból kijövő áramot
KÖszönöm
róluk van szó: http://www.197.eu/ceg/moto-roc...
Jó lett!
A lendkereket levettem megnézni az éket. Az volt elnyíródva.
Most tettem bele újat, viszont közepes fordulaton kipufogóba durrant, nem pörög ki. A gyújtás alaplapot levettem a jeladó szegecsei ki voltak lazulva, ezt megcsináltam. Most kipróbálom majd. Ettől lehetett az utógyújtás?
Köszi!