Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zárlatos generátor, hibás szabályzó. Ha huzamosabb ideig jártál vele így, akkor mindkettő....
Helló!

Leszedtem a lendkereket. Sima jeladós, gerjesztőtekercses gyújtás.
Ilyet is rá tudok akkor kötni ugye: Honda dio

Azt hogy tudom meg hogy a CDI vagy az alaplapon rossz a jeladó vagy gerjesztőtekercs? Csak próba CDI után?

Köszi!
Szia. Nekem ugyanez a problémám volt és a generátor leégett! De a feszültségszabályzó is lehet rossz!
Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Yamaha xv. 535 ős motorom feszültségszabályzója 80 fokra is felmelegszik! A töltése 14.5 de a világítással 15 Voltra is felmegy ez normális? Köszönöm a segítséget.
Üdv. Csaba
nem lett eltéve a vezérlés, faterhoz hoztak mér olyan kocsit /igaz nem motor, de benzin hacccsa' :)/, hogy el volt téve a vezérlés, nem akad az sem össze, de ba sem indult, ha be is indult hörgött, lefulladt, nem volt benne erő.

A másik az lehet még, hogy rossz a gyertyasorrend.

vedd ki amúgy a gyertyákat, tedd az ujjad a furata fölé, és indítózz, ha benyás lesz, akkor üzemanyagot kap a gép.

azon érdemes végigmenni amúgy, amit szétszedtetek, szépen sorban. előbb utóbb meg lesz a hiba, kivéve ha Murphy bácsi szivat, és valami egészen más lett kuka
Üdv Mindenkinek!
Kérdés a következő Yamaha FZR1000 nem indul. Hengerfejtömítés lett rajta cserélve, vezérlés szét, majd össze szerelve. Blokk átfordul, szikra van, karbiban üzemanyag van, önindító forgat veszettül, de nem indul. Mit nézzek még meg. Esetleg ultrahangos karburátortisztítást vállaló műhelyt tudna valaki ajánlani elfogadható áron? Én az alapjárati és a gyorsító fúvókák eltömődésére gondolok.
Ha van tippje valakinek megköszönöm.
Üdv Tanyo
Sziasztok! Villamossági szerelőt tud valaki Pesten vagy környékén? Nincs töltésem, fesszab jó, vhol zárlatos. Kábel vagy generátor gond. Ha tudtok valakit, aki ilyennel foglalkozik, kérlek ne tartsátok magatokban az infót! Köszi
Sziasztok! Szeretném megkérdezni hogy honda cb1 trafóját hogyan lehetne ellenőrizni hogy jó-e? És van olyan hogy mind a kettő elromlik egyszerre ?
Köszi!
Üdv! Tudna nekem segíteni valaki abban, hogy egy Rotax 123-as blokk kuplungján (a kinyomócsapágyat) 6db csavar rögzíti...milyen nyomatékkal kell azokat meghúzni?
Sziasztok! egy kawasaki z1000esem van, 2005 os evjarat. az lenne a kerdesem, hogy mi okozza az alacsony toltest (12,5-12,7 voltig)? ennel fennebb nem megy fel.
JT láncról. lánckerékről érdeklődnék!
Vélemény, tapasztalat? Olcsóbb, mint a DID, ezért is választanám. Ár/értékben hol áll? Futásteljesítmény?
Köszi!
kipörgetted mint állat felhabzott kartergázcsövön kifújt belőle a légszűrőbe beszívta a motor füstölt és jól van
De azt mondjuk nem értem, hogy egy akármilyen motorversenyen ahol tényleg nagyon húzzák a motornak és elég sokszor le is tiltatják különböző sebességi fokozatokban, ott miért nem ég meg az olaj?

Vagy azért mert azok a motorok fiatalabb gépek?
Szerintem ha a gyújtása lenne 'fojtva', akkor üresen sem pörögne 10-ig.
Helló Urak!
Igaz nem teljesen ebbe a fórumba illő ,de nem találtam ehhez közelebbit.
Suzuki TS 50 ER a probléma tárgya.
Örököltem ezt a kis motort és olyan gondom van vele,hogy 4000-nél nem akar tovább pörögni terhelésen.
Alap helyzetbe 10.000 ig leforog,de mikor mennék vele akkor csak max 4000.
olvasgattam,hogy van benne valami folytás elektronikusan.
a motor 1980-as gyártás.
Ha bárki tud érdemleges segítséget adni azt szivesen venném.

Köszönettel
Prézlis hógolyó legyek, ha azt kifújja
Szia. Ha csak horpadás van benne.akkor próbáld meg kompresszorral felfujni.
Akkor marad a próba. Ha sima cdi van benne (nem előgyújtás szabályzós), akkor bármilyen cdi-vel ki lehet próbálni, persze a bekötésre ügyelve.
Helló.
Gyújtásidőpontot nem tudok állítani. Karburátor nem lett bántva, szombaton még tökéletesen ment, csak átnézve voltak a fúvókák, de jó volt mind.
A cdi nem szokta tönkretenni a trafót. Szerintem szimplán a trafó beázott vagy átütött. Az hogy prüszköl, lehet gyújtás időpont, gyertya, szegény keverék vagy szelepbeállítás is. (Persze ha 2T, akkor értelemszerűen a szelep kilőve......).
Lezárod légmentesen és megnyomatod kompresszorral. Oszt vagy szétdurran a picsába vagy kihorpad. Ha túl durva a sérülés vagy sérült az él, ne is próbálkozz ilyennel. Tele öntöd vízzel, lezárod és mélyhűtő. De ezt felügyelet mellett...
Meghajtottad, megégett az olaj. Esetleg a kelleténél jobban oldalra volt borítva a motor.
"...hirtelen kifogyna a benzin..." Mert ezt teszi vagy nem bír szívni a tankból, mert vákum keletkezik.
"alapjárat nehezen áll vissza normálba" Túl sok a levegő. Nagyon be van tekerve az alapjárati csavar (síber emelő) vagy túlzottan ki van tekerve a keverékállító, esetleg falsot szív.
Sziasztok!
Szomszédomnak kéne segíteni, egy CPI 50 Supermoto-ja van.
Pénteken vette, szombaton tökéletesen működött, egyfolytában hajtotta, eddig jó is volt.

Vasárnap nem vette a gázt, és a digitális fordulatszám kijelzője össze vissza mutatott. Ma viszont nem lehetett beindítani egyáltalán, gyertyaúj, de nagyon gyenge volt a szikra.
Kicseréltem a trafót, egy itthon találtra, ezzel jó erős szikra van, és indul egyből. Viszont nem pörög ki, tüsszög a karburátorba.

Véleményem szerint a CDI adta meg magát, és ettől ment el a trafó is. Hogy tudok biztosra menni? Ez nincs itthon.

Karburátor ki van pucolva.

Köszönöm a segítséget!