Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd, ha te is a napi 8óra meló mellett napi 2x3órát utazol és hétvégére mindig 1-1 motor becsúszik(többit elküldöm, nem akarom, hogy itt felgyülekezzenek készületlenül...) akkor nálad is nagy fű lenne.

Betonozás tervben van, és akkor nincs mit nyírni, nem nő ki
Csak előbb a sok sok sok drága szerszámot vásárolgatom amik kellenek a gányolás és kokányolás mentes munkához
Mikor még Erzsébet utalványra NSF shift gyári játék dévédét is vettem, nem ma volt
Crackelve nem ment a multi user neten!
A funyiro eromlott?

Amugy a rendes eropai motoron nincs ennyi cso es rozsdamentes.
A legtöbb ügyes szakival a gond, hogy nincs rendes műhely, mert más terület felől keresi a kenyeret alap esetben.

Remélem egyszer lesz egy kicsempézett műhelyem nekem is itthon.


Gondolom felcsiszolás és festés nélkül 10ből 9ember felszerelte volna, hisz van pár ember itt a fórumon is aki egy nap tíz motort is összerak!
Azt mondjuk nem tudják összerakni a szénát, szalmát szokták.
Nem igazán.
Autószerelő a szakmám.
Tudod elvinném motorszerelőhöz a gépemet, ha nem kellő hanyagsággal kezelnék a vasaimat.
Póruljártam már pár szerelővel (nem általánosítok) és jobb szeretem saját magam megjavítani a gépparkot.
Pedig nem ez a fő profil amiből élek.
Én örülnék a legjobban, ha boldogan át tudnám kormányozni azt a pénzt amit kerestem, egy megbízható szerelő cimborának, aki legalább úgy, vagy még több odafigyeléssel javítja az enyémet, mint a sajátját.
De ez nem így van többnyire.
Mondvacsinált válság van, a kormány ellehetetleníti a kisvállalkozásokat, s akinek van sütnivalója, elmegy inkább márkaszervízbe, vagy külföldre dolgozni.
Többnyire az olcsó silány munkát végző szakik maradnak, ugyanígy az építőiparban is.
Megint nem általánosítok, vannak még ügyes arcok, de egyre kevesebb, akik megpróbálnak úszni az árral szemben.
De sajna nagy a sodrás, lassan elfáradunk.
Amúgy Tescoban nem veszek készletet, ezt a Románok hozták.
Pedig a TACSKÓ-ban jó cuccokat lehet kapni.
Nem spirálosak, hanem két szál vezetéken megy le a jeladó a kerékhez. Van hozzá egy pici mágnes, amit a kerékfelnin kell rögzíteni. Aztán hozzákalibrálni a mérőkét, hogy pontosan mérjen. A bringákon is ilyenek vannak. Viszont pár olcsóbb típust bezavarhat a gyújtókábelen érkező nagyfeszültség. Ilyenkor csak villog mint a karácsonyfaizzó....
És ott nincs lehetőség olajnyomást mérni?
nincs mit, máskor is.
Te ugye nem az a szint vagy, mint a sok köcsög a "hogyan cseréljek vezláncot, mert szerelőhöz nem viszem azok lehúznak és van krovakészletem a teszkóba vettük tegnap" kategória.

Valami van keress máskor is, ha kell gépműhely v. ilyesmi terén is cím, telszám tudok adni...

Sok sikert, még van hátra a szezonból, gyorsan szereld meg és brüm brüm
Hi All.

Segítsetek rajtam ha tudtok.
Egy Suzui Rmx 250-em van(93), és Kilóméteróra hiányban szenved a drágám.
Mivel szinte lehetetlen beszerezni bontottat, így hozzátok fordulok.
Rendszámos a gép, szóval NEM ÜZEMÓRA MÉRŐT akarok, mert azt hiába mutogatom a rendőrnek.
Láttam már ezeket az egyszerübb Univerzális Km.órákat is, viszonylag elérhető áron vannak. Használt már valaki ilyet esetleg?
Ezek spirállal működnek?

Ha valaki esetleg tudna hasznos, ill használható infóval szolgálni, azt megköszönném.
Egyébként megvan az eredetije is, +1donor,
Ha esetleg ismertek olyat aki meg tudja javítani, az is jó nekem.

Köszi Srácok előre is.
És Széles utat.
Keress egy villamossághoz értő embert, aki kideríti mi a baj, és hol.
Már ez is eredmény, hogy megtaláltad a hibát! Sok szerencsét a kijavításhoz.
Sziasztok! 86 os évjáratú 125-ös 2t gépen a préssáv 1,1 mm. Ugye elméletileg ennek az optimális értéke 0,8 mm. Na most a gép teljesen rendbe lett rakva fúrva, új dugó stb.... A kérdés, hogy ezzel érdemes foglalkozni, leszedni a hengertalpból, vagy nem érek el igazán érezhető változást. Az egy dolog, hogy elméletben minek hogy kell lennie, a kérdés ez mennyire érezhető, illetve azt sem értem hogy gyárilag miért nincs ez úgy belőve ahogy kell...
Üdv Mindenkinek!
Szétrúgtam az XT-t.
Úgy néz ki, olajszivattyú a ludas.
Mozog a tengely tengelyirányban, és a 2 szivattyú közti tömítés átereszt.
Ezáltal gyengébb az olajzás.
Most szivattyú után kutatok, de egyenlőre eredménytelenül.
Köszönöm mindenkinek akit zaklathattam.....
Elégett egy vezeték a biztosító helyett !
Hello!
2007 Aprilia Shiver 750 kapcsolási rajz kellene, mert elektronikus problem van gyújtás után indító gomb nyomásánál volt egy pukkanás valahonnan a tank alól és azóta halott a biztosítéknak nincs baja a relék jók!
Kérhetek telefonos elérhetőséget?
Úgy egyszerűbb lenne....
Az is jó, ha kicsörgetsz.
Az enyém az adatlapon.
Köszi előre is.
20w50 belerakható?(gyártó mit javasol bele?)
10w40 nel nemm kopogott vagy azzal is?
Jól lett összeszerelve? Sehol nincs keresztmetszet csökkenés?(kosz, fémforgács,paszta,stb.)
Pumpa nyom rendesen? Nem kopott a pumpa?
Már gondoltam rá én is.....
Le lenne róla a gond.
De tudod megtartósra csináltam, mert ezzel azért nyomatékból is lehet szépen 2 személlyel motorozni.
Na majd szétborítom, oszt meglátjuk mi zörög.
CSak egy kósza gondolat:
Nem túl vstag az olajad, és mire az a zselét elkinlódja mindhová hidegen, addig szól?
Liter benzin és felgyújtod. Ennyi pénzt beleverni nem semmi. Én már a falat kaparnám.
Vákum a tankban vagy rossz benzincsap/benzinpumpa.
Van benzin utánpótlás rendesen? Tűszelepnél dugulás, benzincsap, esetleg szűrő nem enged át elegendő benyát. Tanksapka szellőző.
Üdv!tud valaki segíteni hogy hol tudok rendelni 92 pegaso 80-ashoz dugattyút + gyűrűt?
Sziasztok.
kis segitség kellene.Feltettem már a másik karbit a mocira pöccre indult de kivittem próbakörre és kb 3méter megtétele után lehörgött.
Hazatoltam karbipuccen megvolt aztán már ment vagy 50 métert megint lehörgött de az alapjárat hibátlan.Mi lehet ez?Alaposabb pucolás kellene neki...............?