Lendkerék lehúzóval. ha olajos belül a lendkerék, akkor a főtengely szimeringed elhasználódott. ÉN cserélném mindkét oldalon. Meg ha már kiszeded, meg kellene rángatni a főtengelyt is, mert ha lötyög, akkor nagyobb a baj.
Az új láncom és lánckerekei ~3.000 km-et futottak. Ha szeretnék eggyel kisebb fogaskereket előre, megtehetem szimplán, vagy kell még valami hozzá, és nem ilyen egyszerű?
kalapáccsal párat oda kell pörkölni neki ha szerencséd van leugrik de általába deformálódik minden néha a főtengely is kihullik a mágnes stb ... én a lehúzót ajánlanám még mindig olcsóbb mint egy másik lendkerék és egy új főtengely.... ha ott olajos az lehet a szimering miatt is.. elkopott kilőtte stb
Olyan nincs.
Keresd visszafelé.
Vedd ki a gyertyát.
Lökj be a hengerbe fecskendővel benzint 3-5ml-ert.
Ha beröffen, akkor a gyújtás jó.
Utána a karbi és a membrán közé juttass ugyanennyit.
Ha így is röffen, akkor a karbinál van a gond.
Ha nem, akkor nem tud elősűríteni, valszeg szimmering hiba.
Érteni?
Sziasztok ... Tudnátok nekem segíteni Suzuki rg 125-be ? Szikra van meg kap benzint is .. de valami ért nem akar beröffen a moci ... kipucoltam már a karbit meg mindent amit lehetett ...
Sajna papírszűrős "filteres" szűrő van benne.
Tudtommal ebből nincs visszacsapó szelepes.
De így felfrissítve az emlékeket, és most a garázsba megnézve a régi hajtókar alsó szemet kb 5-ös olajzó furat van benne, ami lazán átfújható.
Én megpróbáltam akkor is átfújni az újat de emlékezetem szerint nem tudtam, vagy nehéz volt....
Ezt betudtam annak, hogy jobban illeszkednek a tűgörgők, vagy a kosár nagyon betakar a furatnak.
Szerintem leborítom a jobbos deklit, és megfújom tüdővel.
Ugyanis a dekniből kapja az olajzást a főtengelyen keresztül az alsó hajtókarszem.
A generálozás után semmi hangja nem volt, de közel az 1000km-hez már nagyon csúnya hangja van.
Ha elbuszták a gépműhelyesek, akkor jönnek egy hajtókarral.
Pedig kurvára nem volt kedvem megint szétszedni a motorját, főleg hogy idény közepe van.
De ha nem szedem szét melegében, télire már nem tudok garit érvényesíteni......aztán lehet hogy így sem....
Legalábbis az én autószerelő fülemet kurvára
Van valami ötleted a 43000.-es hsz-emre?
Köszi előre is.
Az új láncom és lánckerekei ~3.000 km-et futottak. Ha szeretnék eggyel kisebb fogaskereket előre, megtehetem szimplán, vagy kell még valami hozzá, és nem ilyen egyszerű?
Köszi!
Küldj képet mailomra meg egy árat mondj
Nekem az a jobb, ha minél occccóbb
Vedd le a lendkereket, és úgy győződj meg róla!
Ha elnyírja is van szikra, csak rossz időpontban.
Keresd visszafelé.
Vedd ki a gyertyát.
Lökj be a hengerbe fecskendővel benzint 3-5ml-ert.
Ha beröffen, akkor a gyújtás jó.
Utána a karbi és a membrán közé juttass ugyanennyit.
Ha így is röffen, akkor a karbinál van a gond.
Ha nem, akkor nem tud elősűríteni, valszeg szimmering hiba.
Érteni?
Tudtommal ebből nincs visszacsapó szelepes.
De így felfrissítve az emlékeket, és most a garázsba megnézve a régi hajtókar alsó szemet kb 5-ös olajzó furat van benne, ami lazán átfújható.
Én megpróbáltam akkor is átfújni az újat de emlékezetem szerint nem tudtam, vagy nehéz volt....
Ezt betudtam annak, hogy jobban illeszkednek a tűgörgők, vagy a kosár nagyon betakar a furatnak.
Szerintem leborítom a jobbos deklit, és megfújom tüdővel.
Ugyanis a dekniből kapja az olajzást a főtengelyen keresztül az alsó hajtókarszem.
A generálozás után semmi hangja nem volt, de közel az 1000km-hez már nagyon csúnya hangja van.
Ha elbuszták a gépműhelyesek, akkor jönnek egy hajtókarral.
Pedig kurvára nem volt kedvem megint szétszedni a motorját, főleg hogy idény közepe van.
De ha nem szedem szét melegében, télire már nem tudok garit érvényesíteni......aztán lehet hogy így sem....
Legalábbis az én autószerelő fülemet kurvára