Javaslom, bár nem tudom a te motorod esetében ez mennyire helytálló, próbálj meg, olyan olajszűrőt venni, amelyikben van visszacsapószelep, ami nem engedi hogy az olaj visszafollyon felülről.
A CBX-emhez olajszakboltban javasolták nekem.
Szia,
Nemtudom mennyire számít, de nekem gyerek kora óta a Gixxerem kopog hidegen. Most is, meg 60e km-el ezelőtt is. Beindítom, és még 40-50 fokos nem lesz, addig kopog. A barátom ugyan ilyen Gixxere, ugyanígy kopog hidegen.
Használni kell azt kész.
Lehetséges, hogy a gépműhelyes rosszul rakta be az alsó csapot mikor hajtókart cserélt?
Mert mikor raktam össze, próbáltam tüdővel belefújni a főtengely olajzófuratába, és elég nagy volt az ellenállás, elég nehezen ment át a levegő a hajtókarhoz.
Tavaly az XT600-asomon elkövettem egy motorgenerált.
Kopogott a hajtókar, csúnya hangja volt, meg hidegen lökte a kéket.
Kapott új Prox dugattyút fúrással, Prox hajtókart, DID vez. láncot, 2 új főtengely, és 2 új balansztengely csapágyat.
Hengerfej becsiszolva, új szelepsz. szimmeringekkel.
Belevertem vagy 1000 km-ert, megint előjött a kopogás.
10W40-es olajjal járattam, megjött az erő, most cseréltem le 20W-50-re.
Basszus beindítom, míg el nem jut mindenhová, vagy az adott kopogós helyre az olaj, kurva csúnya hangja van.
(Ha igény van rá, teszek fel videót is róla.)
Ez az első 4T motorom, mert féltem hogy befürdök vele, ami be is igazolódott.
Ez mind kopog míg nem jut el a nyomás a bizonyos helyekre?
Mivel szárazkarteros, tudok valahol olajnyomást ellenőrizni?
Lehet valamivel spannolni? (nyomástartó szelepre gondolok)
Vagy esetleg valami ötlet?
Hallottam hogy szar a Prox hajtókar az XT-hez, de nehezen hiszem el.
A felső szem nem tűgörgős, hanem anyagában fut benne a csapszeg.
Köszi előre is a segítőkész válaszokat!
(Basszus annyi motort javítottam már, csak a sajátom szopat nem mellesleg hogy 170 volt az anyagár. Joggal kijelenthetem, hogy tele vele a f@szom!)
Beírod a keresődbe:"Eladó Honda SS50 karburátorba úszó, komplett karburátor" - vagy ezeket felcserélve és válogatsz. De szerintem megérné megkeresned a "Honda Lakamoto"-t is munkaidőben délelőtt 10-től.
Ellenben arra figyelj majd a ledes indexel, ha az egyik bármi miatt nem működne, nem fogod látni, és ha ez valamelyik hátsó, az hosszú távon életbiztosítás.
Akkor nem tudok mit mondani. Ha kiveszed a relét, és feszültséget adsz az oldalakra, a 'relé' helyett akkor világítanak a LED-ek? Mert ha igen akkor rossz az a relé. De a villamosság az amit nehéz távban javítani.
A CBX-emhez olajszakboltban javasolták nekem.