Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontosan ezt nem lehet el kotni!
Ha hatul gyari egos index elol ledes index akkor jol teszi a dolgat, de ha mind a 4ledes akkor csak egyfolytaba vilagit
ha csak világít, illetve izzós indexszel világít, akkor a relé szar.

gyári relével, picsagyorsan kell villognia, nekem valami 180 at villant egy perc alatt.
Vegyél bele egy relét, 1500 postával vaterán, eredeti kínai, de működik.

ha nem jól kötötted volna be a relét, vagy az indexet akkor semmi nem történne.
Mar 3x meg neztem mashogy nem is lehet mert akkor nem is vilagit
Nézd meg a polaritásokat , még egyszer mondom!
üdv csak az a baj mindig azt adják olcsón ami nem kell és amire szükség lenne az meg nincs ja van hollandiában meg olaszban meg a lupaszigeteken és létezik az a pénz hogy elhozzák pl dhl
De ha elöl a ledes index van hatul a gyari egos akkor jo , de ha elol hatul ledes akkor csak folyton eg
Lámpánál muszály volt mivrl ledes h4, de levan kapcsolva a lampam ugy sem jo,
Nem cserélted el a polaritást a lámpáknál, vagy a relénél valahol? ugyanis polaritásfüggő. Tudod, +; -; !
nem jó a relé
Helló!
Na meg kaptam a 4db ledes indexet és hozzá való relét.
Bekötöttem de csak egyfolytában világítanak, de a relé recseg,berreg.
Relére az van ráírva:
CF13JL02
FCRLED
Ha a gyári égős indexet hátra visza rakom akkor jo
" tudnam miert vagy ejjel nappal online "

Az ördög sose alszik.
Hat te akkor nagyon ugyes vagy jaaa latom te nem ugy vetted a szakmad, ertesz a dolgokhoz. Csak tudnam miert jo ha baszkodod vissza potyara jaaa mert van benne antihopping eeeertem. Lancnak mindennek jot tesz de kit erdekel, mester szerelo vagy kidolgozod az arat 1nap alatt csak tudnam miert vagy ejjel nappal online
Mivel ugye én azt se tom hol kell tankolni egy motort igen.........cseréltem.
Cseréltél ma már elemet?
Háde az A MOTOR.

A többit tudjuk hogy sokol rádió.
Sokszor!
De 2500km nél többet nem is megy el egy hátsó guma
Bátran dobálom visza észnélkül kanyar és stop tábla előtt.
Tudod mért? Mert megtehetem, ebbe ilyen a kuplung
Kit erdekel az antihopping ? Hanyszor valtottalugy vissza hogy kellett ?
Melyiket? Amelyikben felforr az olaj, törik a váz, pittinges lesz a váltó, bele esik a suber tű és nincs benne antihopping kuplung?
mindenkinek a sajátja a legjobb mert az az övé
A GSXR1100-ast még nem is említettétek.
ja azok a 636 előttiek nekem speciel tetszenek ahogy mennek persze fikázhatnám csak mert kawa de minek ? a 7-esektől nem fosom le a bokám eddig eggyel mentem ami viszonylag jobban ment olyan volt mint a tied ... mikor ment ha épp nem égett el valami kábel rajta cbr900 ból is van egy pár errefele mennek is de hogy kultmotor lenne akármeik arról vannak kétségeim ...
Az a zx7r vagy milyen motorja van az isten, soha sem gyartottak jobbat nala es soha sem fognak. Mert neki ilyen van...
Aha biztos jobb...
Melyik 6r?
Mert az első 636 előttiek inkább turagép, mint sport. Persze utcára jobb döntés akinek a kényelem fontos.

A régi zxr750,zx7r olyan, mint egy cbr900rr sose lesz olcsó amelyik nincs szétütve! Már kultusz motor.... mondhattam volna 8szelepes cb750 -t is megy fel azok ára is ami tipptopp és nem tákolt 30éves lom.

Nézd meg a P21 -t is milyen áron megy ami fullos!

Téma lezárva....
nem 1 blokkot vettem már bontóbol köztük kawasakit is , amennyit te mondsz annyiért a lófasz se venné meg mikor már blokkcsere van az már úgy is félig anyagi csőd , javításról meg már nem is beszélve ... láttál már embert aki megvett egy új főtengelyt 1100 euróér ? különben azért mondtam a zx6-ot mert jobb választás venni egy újabb 600-ast mint verni feleslegesen a zsetont egy régi 7-esbe
Miért lenne a 70e reális?
Új főtengely árát nézd meg, utána gondolkozz el...