Sziasztok.
Holnap megyek megnézni egy 2001-es Yamaha R6-ost.Ha jól tudom akkor az még karburátoros motor.Mire érdemes oda figyelni vagy esetleg mik a típus hibák?Köszi
Szia.
Nézd meg a vizpumpádat.az enyém cvsak egy robogó de ugyan ez a problémám volt vele.Mindent átnéztem és a vizpumpa volt a ludas de sokat segitettek itt!Ha légtelenitettél és a termo is működik akkor csak az lehet a baj.
A termosztát ahogy megmelegítettük nyitott, szóval elvileg az rendben van. A rendszert pedig amikor feltöltöttük is, és azután is többször ellenőriztük hogy ne legyen levegős.
Sziasztok!
Van egy 1989-es gj73a gsx-r 250-em. Mielőtt megvettem állt vagy egy évet, úgyhogy gyertya,olajcserét kapott, a hűtő pedig át lett mosva(a vízpumpa még nem)és kapott új folyadékot.
Na most az a probléma, hogy 20-30 perc alatt túlmelegszik és semmit nem hűt vissza. Legutóbb az óra menet közben gázadáskor vissza-vissza ment, mintha hűtene, aztán kiakadt, majd leesett a mutató és onnantól nem mért semmit, viszont le is kellett állítsam, mivel a víz hallhatóan rotyogott a tartályban. Ha valakinek bármilyen ötlete van, nagyon sokat segítene vele!
Előző tulajnál állítólag még jó volt.
Kiszedtem a vezérműtengelyt hogy jobban hozzáférjek, üreges a közepe, egy cső, olaj miatt, a végén a dugót le lehet vajon szedni akkor hozzá férnék.
Nem tudom mennyire lenne bonyolult a kormánykapcsolót levenni, és kimosni benzinnel, vagy kontakt-sprével? Mert nagy valószínűséggel csak ennyi a baj. Nem hinnéd el milyen, és mennyi kosz található a kormánykapcsolókban!
Hali. Elment a tompitott fényszóróm se az izzo se a biztositek nem egett ki. Meg olyant csinal hogy ha atvaltok tavolsagira az sem eg, de ha megnyomom a fenykurtot eg mind a ketto. Tompitottra kapcsolva fenykurtel csak a tavolsagi. Ezek utan ki mire tippel? Eleg necces lesz igy hazamenni de majd leragasztom a fenykurtot :D
Próbálj szerezni egy újat a jeladó ""pöcök""-ből, és a régihez hozzáhegeszteni CO-géppel egy 6-os anyát pl az egyik lapján aztán annál fogva kihúzni. (nem tudom mekkorák a fizikai méretei annak a jeladónak, és mágneses-e?)
Beleszakadt légtelenítő csavart is szedtem már így ki pl.fékmunkahengerből.
Itt van egy:
http://www.starbike.eoldal.hu/...
Holnap megyek megnézni egy 2001-es Yamaha R6-ost.Ha jól tudom akkor az még karburátoros motor.Mire érdemes oda figyelni vagy esetleg mik a típus hibák?Köszi
Nézd meg a vizpumpádat.az enyém cvsak egy robogó de ugyan ez a problémám volt vele.Mindent átnéztem és a vizpumpa volt a ludas de sokat segitettek itt!Ha légtelenitettél és a termo is működik akkor csak az lehet a baj.
Van egy 1989-es gj73a gsx-r 250-em. Mielőtt megvettem állt vagy egy évet, úgyhogy gyertya,olajcserét kapott, a hűtő pedig át lett mosva(a vízpumpa még nem)és kapott új folyadékot.
Na most az a probléma, hogy 20-30 perc alatt túlmelegszik és semmit nem hűt vissza. Legutóbb az óra menet közben gázadáskor vissza-vissza ment, mintha hűtene, aztán kiakadt, majd leesett a mutató és onnantól nem mért semmit, viszont le is kellett állítsam, mivel a víz hallhatóan rotyogott a tartályban. Ha valakinek bármilyen ötlete van, nagyon sokat segítene vele!
Kiszedtem a vezérműtengelyt hogy jobban hozzáférjek, üreges a közepe, egy cső, olaj miatt, a végén a dugót le lehet vajon szedni akkor hozzá férnék.
ha megmozgatom a kapcsolót akkor elmegy, illetve visszajön. de csak helyzetjelzőn.
Ha ez a ludas, akkor a hátsó helyzetjelződ sem ég.
Ha nem ez akkor pedig szakadás, vagy kontakthiba.
Beleszakadt légtelenítő csavart is szedtem már így ki pl.fékmunkahengerből.